• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #272201  autor: zawi_23
 18 cze 2008, 11:59
Regulamin paragraf 13 pkt 5-8
5. Operator ma prawo ograniczyć lub zawiesić świadczenie usług, jeśli
Abonent opóźnia się z zapłatą Rachunku Telekomunikacyjnego przez okres
dłuższy niż 14 dni, oraz ograniczyć lub zawiesić świadczenie usług, jeżeli
Abonent narusza warunki Regulaminu.
6. W sytuacji wskazanej w ust. 5 powyżej Operator ma prawo zawiesić
świadczenie wszelkich usług na rzecz Abonenta oraz wypowiedzieć Umowę
w trybie określonym w § 16 ust. 11 Regulaminu.
7. Uiszczone przez Abonentów opłaty zmniejszają stan ich zadłużenia wobec
Operatora. Jeśli Abonent posiada względem Operatora kilka długów
i wskaże przy dokonywaniu płatności, który z tych długów chce zaspokoić,
Operator zalicza taką wpłatę na poczet wskazanego przez Abonenta długu,
chyba że Abonent posiada wcześniej wymagalne długi, wówczas Operator
może zaliczyć taką wpłatę na najstarsze wymagalne zadłużenie. Jeśli Abonent
posiada względem Operatora kilka długów i nie wskaże przy dokonywaniu
płatności, który z tych długów chce zaspokoić, Operator zalicza taką
wpłatę na poczet najstarszego zadłużenia. W każdym z powyższych przypadków
wpłata dokonana przez Abonenta na poczet danego długu może zostać
w pierwszej kolejności zaliczona przez Operatora na zaległe należności
uboczne, w szczególności na odsetki za opóźnienie w zapłacie.
8. Operator zastrzega sobie prawo do powiadamiania Abonenta o istniejącym
zadłużeniu wobec Operatora listownie oraz Kanałami Zdalnymi.

Oto moja sytuacja. Zapomniałem zapłacić... Już zapłaciłem. Dzisiaj przed 9.00 na stronie Playmobile widniało już, że mam płatności uregulowane ale telefon mam cały czas zablokowany. Zadzwoniłem do Play i "urocza" Pani powiedziała, że w ich systemie nie ma mojej płatności. To ja się pytam jak to, skoro w Państwa systemie na stronie już jest... To ona coś mi powiedziała o tym, że u nich w Warszawie księguje się płatności w godzinach 13-17... No to ja się zapytałem, jakim cudem u nich tak się księguje jak na stronie już jest zaksięgowane. TO ona powtórzyła mi tę samą bajeczkę. I na dokładkę mi powiedziała, że operator ma 48 godzin na odblokowanie telefonu. Więc ja spytałem się o punkt w regulaminie. Pani kazała czekać. po paru minutach z dumą obwieściła: Paragraf 13, pkt 5... i zaczęła mi czytać regulamin. Po czym dodała w punkcie bodajże 6, że operator na odblokowanie 3-4 dni... Wkleiłem regulamin celowo aby pokazać, że tak wcale nie ma... Mam pytanie do wszystkich. Co ja mam w tej sytuacji zrobić... Czy mam zadzwonić jeszcze raz...? poprosić o rozmowę z tą samą panią? czy czekać do 17. I jeżeli ktoś pracuje w którejś z naszych sieci mógłby mi powiedzieć jak to jest na prawdę? bo mnie zaczyna szlag trafiać.

ps. Teraz to do mnie doszło. Jak ona powtarzała stale: "U nas w Warszawie..." pewnie myślała, że rozmawia z jakimś "wieśniakiem" który nie ma pojęcia o co chodzi. W danych do faktury mam adres zameldowania czyli wieś :) I jak do mnie to doszło, to tym bardziej jestem wkur... :evil: :evil: :evil:

jak żyć aby nie umrzeć...?

 #272206  autor: elrond
 18 cze 2008, 12:21
zawi_23, cos mi się wydaje, że jak spóźnisz się z rachunkiem i Twój telefon zostanie zablokowany, to oprócz rachunku, musisz też zapłacić 50 zł (chyba) za odblokowanie. Mogę się mylić, ale o ile pamietam, tak jest.

 #272207  autor: zawi_23
 18 cze 2008, 12:30
ale kurcze ta konsultantka... nic nie mówiła o jakiejkolwiek zapłacie ino opierała się na "widmowym regulaminie" Masz racje, że tak może być. Ale czemu ta menda mi tego nie powiedziała?? I co ja mam teraz zrobić...? bo ona kazała mi czekać do 17 a może nawet do 24. A wydaje mi się, że tę kwotę dolicza mi po prostu do następnego rachunku...

jak żyć aby nie umrzeć...?

 #272209  autor: bkawa
 18 cze 2008, 12:40
zawi_23 pisze:Ale czemu ta menda mi tego nie powiedziała??
Dzwoń jeszcze raz, z nią raczej nie będziesz rozmawiał i męcz do skutku, co, jak, na jakiej podstawie.
zawi_23 pisze:A wydaje mi się, że tę kwotę dolicza mi po prostu do następnego rachunku...
A tu nie jestem przekonany. Wydaje mi się, że zapłacisz i dopiero ci włączą. No możesz czekać do następnej FV, ale chyba nie warto.
zawi_23 pisze:Teraz to do mnie doszło. Jak ona powtarzała stale: "U nas w Warszawie..."
A play nie ma CC przypadkiem poza Wawą. Szczecin??

Domowy wyrób nalewek

 #272210  autor: zawi_23
 18 cze 2008, 12:46
zawi_23 pisze:Teraz to do mnie doszło. Jak ona powtarzała stale: "U nas w Warszawie..."
A play nie ma CC przypadkiem poza Wawą. Szczecin??[/quote]

Ale mają chyba też w Warszawie. W Warszawskim dodatku do GW widziałem ogłoszenia do działu obsługi w Warszawie, oczywiście mogę się mylić...

ps. Właśnie mi odblokowali połączenia wychodzące. Dzięki za pomoc. Ale cały czas nęci mnie ten regulamin. Skąd ta Pani wytrzasnęła 3-4 dni... :D ale to już niech będzie jej tajemnicą. Następnym razem dzwoniąc z problemem będę miał regulamin przed sobą :)

THX :-D :-D

jak żyć aby nie umrzeć...?

 #272218  autor: maniek
 18 cze 2008, 13:29
Zawsze jak operator zablokuje jakąkolwiek usługę to potem same problemy. Na CC to tylko moga ci powiedzieć co jest w regulaminie i nic wiecej. W e-boa mozesz miec status faktura oplacona a na infolinii powiedza ci ze nie zaplaciłes i trzeba poczekac 48 godzin (to chyba standard) az zaksieguja. Inna sprawa że sam sobie problem stworzyłes nie płacąc w terminie
zawi_23 pisze:ps. Teraz to do mnie doszło. Jak ona powtarzała stale: "U nas w Warszawie..." pewnie myślała, że rozmawia z jakimś "wieśniakiem" który nie ma pojęcia o co chodzi
myślę że nie oto jej chodziło tylko o rozdzielenie księgowości od CC
zawi_23 pisze:oczywiście mogę się mylić...
nie mylisz się :D

 #272312  autor: thonka
 18 cze 2008, 22:11
zawi_23 pisze:A play nie ma CC przypadkiem poza Wawą. Szczecin??
play ma CC w 3 miastach. Poznan, Warszawa i Szczecin.

play ma dziwna polityke wylaczania za niezaplacone rachunki. w innych siechac mozna i miesiac nie placic, tam wylaczaja po najwyzej tygodniu bez zadnego ostrzezenia.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet