McCm pisze:(...)określa sie jako "oferta dla biednych". A nikt nie bedzie sie utażsamiał z taką marką.
He, niezła filozofia. Oferta skierowana jest dla dzieciaków i młodzieży, to jasno widać. Oni często nie mają nic na koncie. Rodzic doładuje konto to po kilku dniach z 20-30 zł doładowania nic nie zostaje. Nie ma co ukrywać, taka jest prawda. Ta oferta w pewien sposób problem z brakiem kasy rozwiązuje.
Wiele osób narzeka na wysokie stawki, ale nie spotkałem się jeszcze z tym by ktoś twierdził, że skoro operator za dużo oferuje gratisów to uważa swoich użytkowników za biedaków. Wiadomo, że czynnik cenowy w ofercie jest dość ważny, często znaczący. Plus chce z tego skorzystać oferując coś ciekawego skrojonego na miarę potrzeb dla pewnej grupy osób. W końcu jakaś konkurencja na rynku istnieje.
[ Dodano: 2008-06-04, 11:30 ]
sokolowiak pisze:Tak, HEYAH może się poczuć zagrożona. A głównie przez SMS-y. Dzieciaki nie będą się przejmować, że oferta jest atrakcyjna - jak to ujął McCm - dla biednych , tylko będą widziały te nieograniczone sms-y za 3 zł do Plusa. Skończy się to tym, że jak się młodzi dowiedzą to będą kupować i pisać te sms-y i tu HEYAH przegrywa na całego.
Dodałbym, że kusi też zbieranie sekund z połączenia spoza sieci. W Heyah nie ma takiej usługi.