• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #269127  autor: sq
 01 cze 2008, 12:04
Wiele razy mówimy o tym, że nie mamy wpływu na decyzje operatorów, jesteśmy niezadowoleni z usług, z sposobu obchodzenia się z klientem czy chociażby z nowej gorszej oferowanej nam 'promocji'.
Zazwyczaj w takiej sytuacji pojawia się tysiące wpisów na stronach internetowych wyrażających nasze niezadowolenie, które tak naprawdę nie zmieni nic ;)

A gdyby tak istniał sposób an powiedzenie operatorowi-jestem tutaj - nie podoba mi się to co robisz??
Otóż jeden, myślę, że mogący dać sporo do myślenia operatorom sposób na pokazanie swojego niezadowolenia istnieje -tylko wymaga wspólnych działań, gdyż jeden człowiek nie zdziała oczywiście nic ;)

Całość pomysłu opera się na tym, że za zakańczanie połączeń operatorzy otrzymują pieniądze wg stawek MTR, wystarczy więc, aby każdy w ramach protestu wykonał 10 jednosekundowych połączeń (do innej sieci), a operatora będzie to kosztowało prawie 4 zł, niby nie wiele, ale im więcej osób przyłączyło by się do takiego pomysłu, tym strata dla operatora większa, aż po przekroczeniu pewnego progu takich krótkich połączeń musiałby się zainteresować z jakiego powodu taka sytuacja ma miejsce, orz musiałby się postarać aby zahamować ten trend, czyli posłuchać tego czego chcą użytkownicy.

Oczywiście cała ta metoda nie będzie miała sensu, gdyby użytkownicy wszystkich sieci zaczęli by to robić równocześnie, w takiej sytuacji zwiększyłby by się tylko puste obroty między sieciami ;) aby powyższe założenia mogły wypalić, użytkownicy musieliby się wcześniej umówić, że np. w tym miesiącu akcją obejmujemy operatora X za to, że nie interesuje się klientami albo, że wprowadził niedobrą ofertę.

Czy uważacie, że taki sposób postępowania z operatorem mógłby przynieść sukces??
albo macie może inne pomysły na to w jaki sposób można by na nich wpłynąć ;) ?

 #269130  autor: mariusz9a
 01 cze 2008, 12:10
sq pisze:Czy uważacie, że taki sposób postępowania z operatorem mógłby przynieść sukces??
Myślę że nie. Takich ludzi musiałoby być setki tysięcy, o ile nie miliony. Inaczej to nawet nie będzie zauważone. A przedsięwzięcie na taką ogromną skalę według mnie jest niewykonalne. Prędzej operator pomyśli że ma awarie sieci niż zacznie słuchać użytkowników :]

 #269136  autor: efendiŚL
 01 cze 2008, 13:27
...bzdura, a ja uważam, że jeśli tylko daje cień szansy aby słupki kategorii "ZYSK NETTO" operatora mogły spaść to warto, sam przyłączam się. Sam brałem udział w akcji przeciw stacjom paliw, płacąc 10 groszowymi bilonami, usłyszano wtedy w TV o tym o tych praktykach jakie saosują, uważam, że jeśli tylko około co 3 użytkownik lub czytajacy ten portal w wyzanczonym dniu mies tak zrobi względem wskazanej uprzednio sieci, ujrzeli by to. Każdy ma juz połączenia z naliczaniem sekundowym, tak czy inaqczej wie za ile placi, a przerwanie polączenia nawet dla sportu, gdyby mnie miało kosztować 5 PLN nie poczółbym tego, natomaist operator, w perspektywie tysiaca osób jak ja myśle ze ujrzałby spadek, to mi gra, mimo ze w ERA TAK TAk jestem i poki co zadowolony, niemniej solidarność zobowiązuję tybardziej ze w abonamecie w Erze nei szanuje sie lojalnych klientów którzy są od 8 lat!!! Ten rok był pierwszym, w którym zaproponowano gorsze warunki niz przed 2 laty a dwa lata temu były chyba niemal takie same lub odrobine lepsze niż przed 4 laty... JESTEM ZA!!

 #269166  autor: RS81
 01 cze 2008, 17:49
Jestem za takie informacje mozna bardzo szybko i łatwo przeslac za pomocą @ lub GG stosując " łańcuszek szczęścia" a jeśli ludzie bedą mieli w tym interes to sie przyłączą.

Wie ktoś może jakie dokładnie koszty ponosi operator w czasie takich połączeń ?

 #269173  autor: mariusz_plus
 01 cze 2008, 20:22
Popieram.Też na razie nie mam problemów z moją siecią,ale gdyby moje działanie komuś pomogło,to bardzo chętnie się przyłącze:)

 #269206  autor: mariusz9a
 01 cze 2008, 22:43
RS81 pisze:Wie ktoś może jakie dokładnie koszty ponosi operator w czasie takich połączeń ?
Żadne. Za wszystko i tak Ty płacisz.

 #269213  autor: sq
 02 cze 2008, 00:07
mariusz9a pisze:
RS81 pisze:Wie ktoś może jakie dokładnie koszty ponosi operator w czasie takich połączeń ?
Żadne. Za wszystko i tak Ty płacisz.
Nie prawda. Stawka MTR w tym momencie wynosi chyba 34 grosze (dla Playa wiecej), więc przy jednoskeundowym połączeniu my płacimy 1-2 grosze, a operator 34 gorsze :P
ja się zaliczam raczej do osób, które widzą sens w takim postępowaniu, część osób będzie od razu na tak, część najpeirw stwierdzi, że pomysł jest chory, ale chodżby i dla rozrywki parę razy spróbuje, albo jak operator mu w czymś podpadnie to sobie wtedy o tej idei przypomni ;)
RS81 słusznie zauważył, że taka informacja może bardzo szybko sie roznieść przez gg i inne formy komunikacji, jeśli tylko będzie dobrze przedstawiona ;)
czyli zostaje umówić się który operator podpada najbardziej ;)
jakieś propozycje, albo jeszcze inne sugestie na temat tego zagadnienia? ;)

 #269242  autor: mariusz9a
 02 cze 2008, 14:01
sq pisze:mariusz9a napisał/a:
RS81 napisał/a:
Wie ktoś może jakie dokładnie koszty ponosi operator w czasie takich połączeń ?


Żadne. Za wszystko i tak Ty płacisz.

Nie prawda. Stawka MTR w tym momencie wynosi chyba 34 grosze (dla Playa wiecej), więc przy jednoskeundowym połączeniu my płacimy 1-2 grosze, a operator 34 gorsze
A to nie jest rozliczane hurtowo? Jesteś 100% pewny że tak jest? Bo mi się nie wydaje...

 #269274  autor: mikage1
 02 cze 2008, 15:53
też mam wątpliwości, czy operatorzy rozliczają każde połaczenie oddzielnie...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #269279  autor: dechomenon
 02 cze 2008, 16:05
no na bank hurtowo...np. play musi hurtowo kupować pakiety minut od Plusa :) tak by nie ucignęli chyba.

 #269326  autor: sq
 02 cze 2008, 19:44
Na pewno hurtowo, ale i tak każda minuta musi być kupiona.. :o czyż nie? ;)

 #269327  autor: widex
 02 cze 2008, 20:28
nigdy nie wykonuje połączenia 1 min, 2 min, zawsze albo 1 min 2 s albo 3 min 10 sek itd. Takich jak ja jest więcej, operator traciłby za dużo. Możliwe, że jest licznik, że po uzbieraniu np za każde rozpoczete 60 sek to 34 gr.?

 #269360  autor: kowcio
 03 cze 2008, 13:38
widex pisze:Możliwe, że jest licznik, że po uzbieraniu np za każde rozpoczete 60 sek to 34 gr.?
Możliwe. Pewnie tak jest, sumuje się. Od jakiegoś czasu wszyscy operatorzy mają sekundowe naliczanie, więc pewnie hurtowo też im tak się nalicza. Starty byłyby ogromne. No i raczej nie oferowaliby sekundowego naliczania..