• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 142 z 318
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 318

 #264153  autor: rafcyk
 29 kwie 2008, 13:18
A słyszałeś o interkonekcie między sieciami??

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #264157  autor: Prometo
 29 kwie 2008, 13:23
RS81 pisze:najbardziej mnie zaciekawilo to "odebranych połączeń" ,co to kogo obchodzi ile osob do mnie dzwoni i jaki to moze miec wplyw na oferte przeciez to ja place za abonament, a nie osoba ktora do mnie dzwoni
Operator zarabia na tym pieniązki :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #264163  autor: yagi
 29 kwie 2008, 13:51
RS81 pisze:najbardziej mnie zaciekawilo to "odebranych połączeń" ,co to kogo obchodzi ile osob do mnie dzwoni i jaki to moze miec wplyw na oferte przeciez to ja place za abonament, a nie osoba ktora do mnie dzwoni !!!
Jesli odbierasz duzo polaczen to operator dzwoniacego placi Erze za polaczenie i Era ma z tego kase - tzw. interconnect.

Na pewno zyskowni sa klienci ktorzy odbieraja duzo polaczen z innych sieci bo wtedy kasa splywa od innych operatorow...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #264206  autor: 3m
 29 kwie 2008, 18:55
Mam pytanie do osób, które mają już możliwość przedłużenia umowy z wymianą aparatu. Pytanie: Czy macię tę opcję widoczną w I-BOA?

 #264216  autor: ivi2
 29 kwie 2008, 20:25
Patrzyłem teraz, i nie mam nic na ten temat I-BOA, a umowa kończy mi się 23-05-2008

 #264222  autor: anonim69
 29 kwie 2008, 20:52
Jak dobrze pamiętam w I-BOA przed przedłużeniem umowy mailem tą opcje ,nie decydowałem sie dłuższy czas (tel. abonamentowy zony) jak sie zdecydowaliśmy nie było już nic ,zadzwoniłem do Ery co jest, ze nie ma żadnej oferty, dostałem odpowiedz, ze za kilka dni będzie nowa oferta. Oczywiście przy przedłużaniu wyszło całkiem co innego niż proponowali na stronie .

 #264273  autor: drentwy
 30 kwie 2008, 13:01
No i ja już po przedłużeniu. Jeśli chodzi o abonament to nie udało mi się niczego ugrać, za to Starter 20 Tak Taka za 5 złotych zamieniłem na Zestaw startowy z Nokią 1208 za 49. Za taką cenę grzech nie wziąść :mrgreen:

 #264277  autor: taktakowiec
 30 kwie 2008, 13:32
Mam pewien problem.Od kilku dni dzwoni do mnie Biuro Obsługi Klienta,odbieram połączenie i po sekundzie gra melodyjka,po kolejnych kilku sekundach połączenie zostaje przerwane.Wiem że wydzwaniają w sprawie przedłużenia umowy.O co tu chodzi?

 #264329  autor: yagi
 30 kwie 2008, 22:15
taktakowiec pisze:Mam pewien problem.Od kilku dni dzwoni do mnie Biuro Obsługi Klienta,odbieram połączenie i po sekundzie gra melodyjka,po kolejnych kilku sekundach połączenie zostaje przerwane.
Zglos to na hotline lub do sklepu/salonu firmowego... Niech to zglosza dalej - taki maly bug w systemie ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #264666  autor: Mel
 04 maja 2008, 08:41
Widzę, że jeszcze z tym sobie nie poradzili. Miałam to samo we wrześniu. Przestałam odbierać, napisałam maila do nich. Znowu zaczęłam odbierać, żeby się przekonać czy się skończyło. Zniknęło kiedy podpisałam kolejną umowę....

 #264804  autor: thonka
 04 maja 2008, 22:22
taktakowiec pisze:dzwoni do mnie Biuro Obsługi Klienta,odbieram połączenie i po sekundzie gra melodyjka,po kolejnych kilku sekundach połączenie zostaje przerwane.
to i tak dobrze, ze cos slyszysz. dziewczyna jak miala na luty/marzec przedluzac umowe to dzwonili do niej po 2 razy dziennie i jak tylko odbierala to odrazu ja rozlaczalo ;) poczatkowo myslielismy, ze to wina lokalizacji (wies na mazurach, slabo z zasiegiem), ale po powrocie do szczecina problem wystepowal nadal. taki psikus ze strony ery. w koncu sie wkurzyla i sama po tygodniu zadzwonila. ostatnio jak do niej dzwonili czy nie chcialaby przejsc na nowa ere problemu juz nie bylo ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #265139  autor: tarak
 06 maja 2008, 22:23
a ja chcialbym zapytac o taka rzecz:
czy gdy wezme taryfe zero i podpisze umowe na rok to czy po uplywie tego czasu bede mogl przedluzyc umowe na warunkach dla stalych abonentow? tzn tak jakby skonczyla mi sie normalna umowa?

 #265222  autor: yagi
 07 maja 2008, 20:24
tarak pisze:czy gdy wezme taryfe zero i podpisze umowe na rok to czy po uplywie tego czasu bede mogl przedluzyc umowe na warunkach dla stalych abonentow? tzn tak jakby skonczyla mi sie normalna umowa?
Tak. Bedziesz mial taka mozliwosc.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #265229  autor: 3m
 07 maja 2008, 20:58
Zakładając iż w ostateczności przełknę tę gorzką pigułkę i jako stały abonent wezmę NE 80 i dodatkowo 2000 minut do 5 numerów nie za 70,16zł, jak nowi klienci zamawiający ofertę online, tylko (przeciętnie) za 82,5 zł miesięcznie, zerknąłem na ceny telefonów, porównując je z ofertą dla nowych abonentów. Powszechnie wiadomo, że przecież Era daje swoim stałym abonentom specjalne ceny telefonów, cytuję: „To jednak nie wszystko! W Erze doceniamy Stałych Abonentów, dlatego w ofercie posiadamy także wiele innych modeli telefonów w specjalnych cenach dostępnych wyłącznie dla nich” Parę modeli jest zdecydowanie tańszych niż dla nowych klientów, ale trudno je nazwać bestsellerami. Za to wybranej przeze mnie taryfie E51, W910 i Viewty są o 100zł droższe niż dla nowych abonentów, a 6500 slide o 200zł!. Cena rynkowa telefonów z 24 m-czną gwarancją dla 3 z 4 wymienionych modeli jest zaledwie o około 250zł wyższa. Rzeczywiście trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że są to ceny „specjalne”. Jako szef Ery pogoniłbym osobę odpowiedzialną za kształt oferty utrzymaniowej, bo od wejścia nowych taryf robi swojej firmie krecią robotę. Jako że oferta przedłużeniowa jest na stronie powszechnie dostępna, Era daje potencjalnym abonentom jasny komunikat. „Strzeżcie się wszyscy nowi abonenci Ery. Za 2 lata będziemy was chcieli zrobić „w jajo”, bo raczej nie zechce się wam zmienić operatora i weźmiecie, co wam damy”. Utrzymaniówka Ery chyba jeszcze żyje wynikami sprzedażowymi pakietów po 16,5zł. w nowym komforcie. Póki co, 24.V kończy mi się umowa w Erze i nadal nie zamierzam pozostawać w sieci, w której dochodowy, sprawdzony klient jest klientem drugiej kategorii, mając droższe zarówno usługi głosowe, jak też i niektóre telefony.

 #265262  autor: anonim69
 07 maja 2008, 23:55
Cześc 3m , widzę ze jednak Era gra na swoja nutę dalej olewając starych klientów. Ciesze sie, ze akurat udało mi sie wyrwać to co mam ,akurat Ty znasz temat , ale nie podoba mi sie jednak podejście do STARYCH abonentów ERY, gdyż mimo wszystko, za rok z kawałkiem kończy sie abonament mojej zony , później przyjdzie czas i na mój i co ....???
na Playa ,już nie będzie raczej co liczyć po ostatnich nowych taryfach, a szkoda zawsze była rozsądna alternatywa .

 #265273  autor: 3m
 08 maja 2008, 08:06
anonim69: Myślę że nawet wcześniej, niż za rok, pójdą w Erze po rozum do głowy. Z drugiej strony patrząc, Play niestety stworzył teraz fioletowego potwora. Może oni tam też chca zacząć zarabiać, ale sobie mimo wszystko strzelili w stopę, że im do tego spieszno aż tak szybko. Z innej beczki: Sam się zastanawiałem, że skoro bycie dotyczczasowym abonentem sieci nic nie znaczy, to możnaby przejść na tak-taka i na nowo podpisać abo, ale wtedy chyba nie można zamówić online i znów człowiek jest "w plecy". Ach, nie ma to jak godny zaufania, z pewnością bardzo dochodowy nowy klient z ulicy.

 #265389  autor: Kamel
 09 maja 2008, 10:55
Czy w późniejszym okresie Era proponuje ceny telefonów niższe od tych zawartych w cenniku pt. "Wymiana telefonu" dla stałych abonentów ? Ceny są iście masakryczne...
Ostatnio zmieniony 09 maja 2008, 20:46 przez Kamel, łącznie zmieniany 1 raz.

 #265400  autor: Prometo
 09 maja 2008, 12:55
Kamel pisze:Czy w późniejszym okresie Era proponuje ceny telefonów niższe od tych zawartych w cenniku pt. "Wymiana telefonu" dla stałych abonentów ? Ceny są iście masakryczne...
Cenę telefonu możesz obniżyć puntami erapremia albo posiadać wysoką średnia z rachunków miesięcznych.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #265402  autor: 3m
 09 maja 2008, 13:10
Kamel, dobrze to ująłeś. MASAKRYCZNE. A co do zbicia ceny telefonu, to średnia 180zł nadal jest za niska:). Coś z innej beczki. Zastanawiam się, jak to jest rozwiązane w Erze, jeżeli chodzi o generowanie odpowiedzi. Czy robią zwykłe kopiujwklejki, czy też mają od tego jakiś bardziej zaawansowany system. Bo zamiast konstruktywnie ustosunkowywać się do zapytań, to walą coś takiego, jak tekst wklejony poniżej. Nawet nie próbują wynajdywać konkretnych udogodnień, wynikających z oferty dla stałych abonentów. Śmieszne jest to, iż cały ten marketingowy bełkot i tak nijak się ma do rzeczywistości, która, jaka jest, każdy widzi. Jedynym pozytywnym aspektem tej sprawy jest to, że odpowiadają zawsze i szybko.

Witam.
Dziękuję za ponowną korespondencję.

Z przykrością muszę poinformować, że przygotowana dla Pana oferta na chwilę obecną nie może ulec zmianie. Pragnę zaznaczyć, że zdajemy sobie sprawę z potrzeb naszych klientów. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby oferty dla Stałych Abonentów były jak najbardziej atrakcyjne i konkurencyjne.

Mając na uwadze Pana zainteresowanie ofertą dla Stałych Abonentów informuję, że przy konstruowaniu oferty brane są pod uwagę następujące kryteria:
-ilość wykonywanych połączeń
-ilość odebranych połączeń
-wysokość opłacanych faktur
-terminowość regulowania należności wobec Operatora
-czas, jaki upłynął od podpisania lub przedłużenia umowy

Wymienione wyżej czynniki pozwalają mi na przedstawienie znanej już Panu oferty, do skorzystania, z której gorąco zapraszam.
Liczę na zrozumienie z Pana strony.


MASAKRA NA CAŁEJ LINII

 #265409  autor: Karbon
 09 maja 2008, 14:20
3m, zauważ, że identyczna odpowiedź została zacytowana przez kogoś trochę wcześniej w tym temacie, więc z pewnością odpowiadają na zasadzie Ctrl+C - Ctrl+V.
  • Strona 142 z 318
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 318
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 318