Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
23
Rejestracja
07 kwie 2008, 23:39
Lokalizacja
Piasutno/szczytno
Powiedzą Ci, że ty, a potem będą się tłumaczyć, że zaszła pomyłka i konsultantka źle zrozumiała twoje intecje.kto ich o to prosił?
a to tak może być, że to wcale nie dzwonili z orange, tylko z firmy zewnętrznej - w tym wypadku z firmy ubezpieczeniowej MetLife, która być moze ma podpisaną umowę orange, ale działa tak jak to miało miejsce w przypadku telemarketingu tele2 z tego reportażu, który przywołałempiekar pisze:ostatnio uslyszalem nawet ze to nie konsultant Orange dzwonil tylko osoba z MetLife
A niby dlaczego musiałby zapłacić za tę usługę? W takich sytuacjach płaci się kwotę bezsporną, czyli tylko tyle, ile im się należy.sqnek pisze:Złóż reklamację, najlepiej pisemną w salonie Orange, niestety będziesz musiał płacić za tę usługę, ale potem powinno ci przyjść wyrównanie.