radzikwielki pisze:W takim wypadku jutro rano jak domnie zadzwoni konsultant z ery to powiem mu co myśle o wciskaniu mi przez niego kitu dzisiaj. I powiem mu także że dzięki swojemu kłamstwu ERA straci mnie jako klienta

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz czy taki konsultant wie że kłamie czy jest nieświadomy tego. Ja niewyobrażam sobie siebie w takiej pracy :/
praca nienajgorsza przyznam szczerze

i uwierz mi wiedzą że kłamią chociaż z tego co słyszałam to w erze są najgorsze wałki przy przedłużaniu umowy i aneks trzeba 10 razy czytac z lewej na prawą z prawej na lewą z góry na dół itp

ale nie łamcie się w salonach potrafią jeszcze bardziej łgac

wprowadzac w błąd itp

ale z drugiej strony barykady sa też klienci czyli my

co niektórzy tak przekonywująco kit wciskają żeby "dostac coś więcej"

plasticzkom stop
Motorola V2288 -> Alcatel OT511 -> SE K700i + nokia 3110

-> Alcatel E801/SE K700/Samsung E900
