Witam,
Od 2 dni jestem użytkownikiem sieci PLAY, choć nie do końca, a mianowicie:
1.5 miesiąca przed końcem umowy z Plus zgłosiłem się do punktu PLAY, w związku z przeniesieniem numeru z Plus do Play. Wypełniłem druki i miałem czekać na odp. z ich strony. 2 tygodnie temu przyszedł mi list aby zgłosić sie do punktu w związku z podpisaniem umowy, aby zachować ciągłość. Do Play pojechała moja mama, która odebrała telefon z promocji Sony Ericsson k800i i abonament Play 40 zł. Kiedy moja mama wróciła odpakowałem telefon i zacząłem oglądać umowę i w tym momencie zostałem bardzo zaskoczony!! Po pierwsze na umowie widniał nowy numer o którym nie miałem pojęcia co tam robi, a z drugiej strony w telefonie brakowało karty pamięci 1GB.Następnego dnia zadzwoniłem do Play spytać co jest grane i dostałem następujące odp. "Koleżanka, która zajmowała się przeniesieniem pańskiego nr zapomniała zgłosić tego i niestety ma pan nowy nr. Dowiedziałem się że jeśli bardzo zależy mi na starym nr oni to zgłoszą i może to potrwać ponad miesiąc i zależy jak to rozpatrzą, a kart do telefonów nie dodajemy już od początku marca(choć na każdej ulotce karty są dopisane do zestawu). Lecz przez ten ok miesiąc czasu będę bez telefonu bo obecną umowę zewrą. Pani powiedziała że jest to pierwszy taki przypadek w ich salonie.
Na co mogę liczyć jeśli chodzi o kartę?? i o ten nr??
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
Od 2 dni jestem użytkownikiem sieci PLAY, choć nie do końca, a mianowicie:
1.5 miesiąca przed końcem umowy z Plus zgłosiłem się do punktu PLAY, w związku z przeniesieniem numeru z Plus do Play. Wypełniłem druki i miałem czekać na odp. z ich strony. 2 tygodnie temu przyszedł mi list aby zgłosić sie do punktu w związku z podpisaniem umowy, aby zachować ciągłość. Do Play pojechała moja mama, która odebrała telefon z promocji Sony Ericsson k800i i abonament Play 40 zł. Kiedy moja mama wróciła odpakowałem telefon i zacząłem oglądać umowę i w tym momencie zostałem bardzo zaskoczony!! Po pierwsze na umowie widniał nowy numer o którym nie miałem pojęcia co tam robi, a z drugiej strony w telefonie brakowało karty pamięci 1GB.Następnego dnia zadzwoniłem do Play spytać co jest grane i dostałem następujące odp. "Koleżanka, która zajmowała się przeniesieniem pańskiego nr zapomniała zgłosić tego i niestety ma pan nowy nr. Dowiedziałem się że jeśli bardzo zależy mi na starym nr oni to zgłoszą i może to potrwać ponad miesiąc i zależy jak to rozpatrzą, a kart do telefonów nie dodajemy już od początku marca(choć na każdej ulotce karty są dopisane do zestawu). Lecz przez ten ok miesiąc czasu będę bez telefonu bo obecną umowę zewrą. Pani powiedziała że jest to pierwszy taki przypadek w ich salonie.
Na co mogę liczyć jeśli chodzi o kartę?? i o ten nr??
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam