hoopgoblin pisze:witam
wczoraj przeczytalem na innym forum cos ciekawego i zastanawiam sie czy to prawda czy moze jakis bubel!?
dotyczy to uslugi trzy po trzy tj:
Nowa odsłona usługi to:
§ obniżka ceny za minutę z 10gr do 3gr, a za SMS-a z 3gr do 1gr,
§ możliwość wybrania nie tylko numerów w Orange, ale również numerów stacjonarnych,
§ Trzy po Trzy nie będzie wykluczać się z pakietem Grosz za SMS.
tutaj link do tej orginalnej widamosci:
http://oorange.pl/pl/oran...orange-pop.html
jak wiecie moze cos wiecej to napiszcie, dzieki:)
Tak to prawda, poniżej zamieszczam cały regulamin, nie pytajcie skąd go mam
[center]usługa promocyjna „Trzy po Trzy”
obowiązuje od 14 marca 2008 r. do odwołania[/center]
„Trzy po Trzy” („Usługa”) to usługa promocyjna dostępna w ofercie Orange POP. W ramach Usługi w okresie od 14.03.2008 wszyscy Użytkownicy oferty Orange POP mają możliwość wykonywania tańszych połączeń oraz wysyłania SMS-ów do trzech wybranych numerów. Wybranymi numerami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, mogą być numery w sieci Orange i numery krajowych operatorów stacjonarnych. Z dniem 14.03.2008 dotychczasowi Użytkownicy Usługi (Użytkownicy mający aktywną Usługę przed dniem 14.03.2008) automatycznie mają możliwość korzystania z Usługi na warunkach określonych w niniejszym regulaminie. Opłaty za połączenia i SMS-y na wybrane w ramach Usługi numery przed dniem 14.03.2008, z dniem 14.03.2008 naliczane będą zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
jak włączyć?
1. Użytkownicy mają możliwość włączenia Usługi poprzez:
- wysłanie SMS-a pod numer 363 w treści wpisując do trzech wybranych numery telefonów Orange i/lub stacjonarnych (opłata jak za SMS standardowy w obowiązującym Użytkownika cenniku) z numeru abonenckiego, dla którego Usługa ma zostać włączona;
- wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu do Orange On-line na stronie
www.orange.pl/online;
- kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 (opłata 1 zł za połączenie).
2. Uruchomienie usługi nastąpi najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu zlecenia włączenia przez Użytkownika. Potwierdzeniem uruchomienia Usługi jest SMS zwrotny.
jak korzystać?
3. W czasie działania Usługi Użytkownik ma możliwość wykonywania tańszych połączeń głosowych z jednym, dwoma lub trzema wybranymi numerami w sieci Orange i/lub z numerami stacjonarnymi do maksymalnego limitu 1200 minut (z zastrzeżeniem pkt. 4 poniżej), z wyłączeniem numerów skróconych i specjalnych określonych w Cenniku usług w ofercie Orange POP (cennik usług dostępny jest na stronie
www.orange.pl) oraz z wyłączeniem następujących numerów: 501808080, 510808080, 501800800, 510800800, 501100100, 510100100, 510200200, 510500500, 502000525, 510600600, 501456456, 501400400, 510400400, 501400300, 501300300, 510300300, 502333333, 508111111, 501200123, 510440440.
4. W ramach usługi można wykonywać połączenia głosowe z jednym, dwoma lub trzema wybranymi numerami w Orange i z numerami stacjonarnymi pod warunkiem, że pod tymi numerami połączenie będzie bezpośrednio odbierał odbiorca komunikatu (osoba, z którą Użytkownik korzystający z Usługi prowadzi rozmowę za pomocą połączenia głosowego). Niedozwolone jest natomiast wykonywanie przez Użytkownika połączeń z wybranym numerem w przypadku, gdy połączenie poprzez ten numer będzie przekierowane dalej, czy to za pomocą innego połączenia głosowego, czy też metodą przesyłania głosu w formie transmisji danych (Voice Over Internet Protocol). Ponadto Użytkownik korzystający z Usługi zobowiązuje się nie udostępniać odpłatnie możliwości korzystania z Usługi innym osobom - takie działanie będzie traktowane jako działania na szkodę Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
5. W ramach Usługi mogą być wybierane numery przeniesione do sieci Orange.
6. Użytkownik korzystający z Usługi ma możliwość wykonywania połączeń głosowych i wysyłania SMS-ów z numerami wybranymi w ramach Usługi w czasie 30 dni od momentu uruchomienia Usługi, po tym okresie Usługa zostaje automatycznie wyłączona.
7. W przypadku, gdy Użytkownik - mając uruchomioną Usługę z jednym lub więcej numerami - w trakcie trwania okresu 30 dni ponownie wyśle zlecenie uruchomienia tej Usługi z tymi samymi numerami wówczas otrzyma informację zwrotną, że usługa została ponownie włączona, a jej ważność wynosi 30 dni od dnia ostatniego włączenia usługi.
8. W przypadku, gdy Użytkownik - mając uruchomioną Usługę z jednym lub więcej numerami – w trakcie trwania okresu 30 dni wyśle zlecenie uruchomienia Usługi z jednym lub więcej numerami różniącymi się od poprzednio wybranych, wówczas będzie to traktowane jako ponowne włączenie Usługi (podlegające opłacie 6 zł z VAT), a poprzednio wybrane numery zostaną zastąpione nowymi. Po zmianie numerów ważność Usługi zostaje przedłużona na kolejne 30 dni.
9. W każdej chwili Użytkownik ma możliwość sprawdzenia, jakie numery zostały wybrane w ramach Usługi oraz jaki jest termin ważności Usługi wysyłając SMS-a o treści ILE pod numer 363 (opłata jak za SMS standardowy zgodnie z obowiązującym Użytkownika cennikiem usług).
migracja do innej oferty, a korzystanie z Usługi
10. Użytkownicy oferty Max, Hit, Weekend, Zrób to Sam, Jedna Idea na Kartę, Dla Każdego, Nowy POP, Orange Go, Nowe Orange Go, Orange Music na kartę oraz Orange Free na kartę mają możliwość skorzystania z niniejszej Promocji, pod warunkiem zmiany dotychczasowej oferty na ofertę Orange POP przed przystąpieniem do niniejszej Promocji w sposób określony w Regulaminie Migracji do oferty Orange POP (np. wysyłając SMS-a o treści OPOP pod numer 1112). Po dokonaniu migracji do oferty Orange POP Użytkownik nie ma możliwości powrotu do poprzednio posiadanej oferty. Nie dotyczy to ofert Nowe Orange Go, Orange Music nakartę oraz Orange Free na kartę - zasady migracji powrotnej określają regulaminy promocji: migracja do oferty Nowe Orange Go, Orange Music na kartę oraz Orange Free na kartę.
11. W przypadku, gdy Użytkownik w czasie korzystania z Usługi zmieni ofertę na inną niż oferta Orange POP Usługa zostanie wyłączona. Po ponownym powrocie do oferty Orange POP Użytkownik aktywuje Usługę w sposób zgodny z pkt 1.
12. Mając włączoną Trzy po Trzy nie można jednocześnie korzystać z usługi POPGadane. Z usługi można korzystać mając jednocześnie włączony pakiet „GROSZ za SMS”
13. W przypadku, gdy Użytkownik mając włączoną Usługę Trzy po Trzy chce włączyć usługę POPGadane zostanie poinformowany SMS-em, że musi poczekać aż upłynie termin ważności Usługi Trzy po Trzy.
ile to kosztuje ?
14. Opłata za włączenie Usługi jest pobierana z góry przez PTK Centertel sp. z o.o. z niewykorzystanych jednostek taryfowych Użytkownika i wynosi 6 zł z VAT niezależnie od liczby wybranych przez Użytkownika numerów (maksymalnie 3 numery w Orange lub stacjonarne). Jeżeli na koncie Użytkownika nie ma wystarczającej ilości jednostek taryfowych Użytkownik ma możliwość włączenia Usługi po uprzednim uzupełnieniu jednostek taryfowych.
15. W ramach Usługi, opłata za połączenia głosowe z wybranym numerem w sieci Orange bądź numerem stacjonarnym wynosi 3 grosze z VAT, a koszt wysłania SMS-a wynosi odpowiednio 1 grosz z VAT za SMS-y wysyłane na numer w sieci Orange oraz 6 groszy z VAT dla SMS-ów wysyłanych na numery stacjonarne.
16. Po wyłączeniu Usługi opłata za każdą następną minutę połączenia głosowego z wybranym numerem jest zgodna z obowiązującym Cennikiem usług w ofercie Orange POP, nawet jeżeli połączenie zostało rozpoczęte w ramach minut dostępnych w ramach Usługi.
jak wyłączyć ?
17. Usługę można wyłączyć wysyłając SMS-a o treści NIE pod numer 363 (koszt wysłanego SMS-a wynosi 20 gr z VAT).
dodatkowe informacje
18. Usługa dotyczy tylko i wyłącznie połączeń głosowych oraz SMS-ów wykonywanych w Polsce.
19. Usługa dotyczy wszystkich połączeń w wybranymi numerami realizowanych w ciągu całej doby, 7 dni w tygodniu.
20. Pozostałe usługi dostępne dla Użytkownika pozostają bez zmian i podlegają przypisanym do nich opłatom zgodnym z Cennikiem oferty Orange POP.
21. W zakresie nie uregulowanym niniejszym Regulaminem do świadczenia usługi stosuje się obowiązujący Użytkownika Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 i UMTS przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 19 września 2005 roku, Regulamin "Migracji do oferty Orange POP" oraz obowiązujący Użytkownika Cennik usług w ofercie Orange POP.
22. Włączenie usługi jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
23. Operator zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w każdym czasie bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu SMS-em Użytkownika, co nie będzie naruszać praw osób, które włączyły Usługę przed jej odwołaniem.
24. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie PTK Centertel sp. z o.o., na stronie internetowej
www.orange.pl, w salonach Orange oraz w salonach partner Orange. 25. Sieć Orange - oznacza sieć pod nazwą "Orange" w Polsce, której operatorem jest PTK Centertel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym 2.690.501.964,00 PLN i numerze NIP 527-020-68-72. Pojęcie „Sieć Orange” nie obejmuje jednak usług telekomunikacyjnych świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych w oparciu o sieć telekomunikacyjną Operatora (operatorzy wirtualni), w szczególności połączeń z lub na numery abonenckie użytkowników usług takich operatorów wirtualnych lub na numery, na których tacy operatorzy wirtualni świadczą swoje usługi.