• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #254533  autor: dechomenon
 04 mar 2008, 19:00
pytanie dlaczego wstrzymał? Jeśli zauważył brak opłacalności inwestycji to jest to ekonomicznie uzasadnione.

 #254918  autor: Chumber
 07 mar 2008, 15:47
Generalne sieci maja dużo błędów. I nie jest to tylko Plus...


Zapraszam:
www.Chumber.pl

 #255460  autor: Marens
 10 mar 2008, 17:25
Trzeba uważać z tymi bugami.

1. Czytałem kiedyś, że ktoś wysyłał SMS premium z iPlusa na 79xx. Plus nie podliczał rachunków przez kilka miesięcy, aż nagle przyszedł rachunek :shock:

2. Gościowi kiedyś nie przychodziły przez 10mies rachunki za Neostradę, a tu nagle 800zł :shock:

Co do błędów, to najlepiej wspominam stare naliczanie PremiumSMS w Simplusie. :-D

 #255591  autor: Teeed
 11 mar 2008, 15:01
ja mialem tak z Tak-Takiem...

W roamingu weszedłem na WAP... Naliczyło z duuuzym opóźnieniem... Gdy nagle lookam: kasy zero. Kupiłem karte, doładowałem (juz w polsce) nie działa (tzn. mialem tak malo na koncie ze 20 nie wystarczyla) i nadal mialem..

Skonczylo sie na nowym numerze ;/

Kod: Zaznacz cały
<?
echo 'T';
$l=3;
while(--$l)
    echo 'e';
echo 'd';

 #266072  autor: Adasko
 14 maja 2008, 01:53
Szalony pisze:sadze ze nic Plus mi "nie da" za to ze ujawnie "blady systemu"
Zależy czy ich błąd uznany będzie za istotny, w sensie czy korzystanie z tej "dziury" może dla pewnych osób lub konkurencji zostać wykorzystany do własnych celów zarobkowych bądź innych, które spowodują, że Plus straci albo pieniążki, albo potencjalnych, nowych abonentów, a tego chyba nie chcą. Ja bym spróbował choćby mailem poinformować ich o takowym błędzie w systemie bez podawania szczegółów, bo wtedy dziurę w moment by zalepili :-D . Musiałbyś tylko w jakiś sposób ich zaniepokoić, by byli skłonni negocjować ewentualne warunki.

www.ADASKO.BYTOM.pl - Krajowe Usługi Transportowe - Zapraszam

 #267837  autor: piotrq
 25 maja 2008, 15:52
Zapewne ten błąd znają i nie interesują się nim. Być może starasz się go wyolbrzymić?