• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #253156  autor: plusteczek
 24 lut 2008, 13:00
Witam Od tygodnia mam problem z kodem *101# MIXPLUSIE do sprawdzania aktywnych usług takich jak MMS/GPRS, INFOBLOKADA, ROAMING,WIDEO ROZMOWA."Usługa nie dostępna" Już zgłaszałem do BOK ale bez rezultatu tą usługa.Potrzebna mi jest ta usługa do sprawdzania usług ponieważ często coś wyłaczam i właczam na przykład jak wyjeżdzam zagranice wyłaczam MMS/GPRS i właczam ROAMING muszę tak robić z powodu że obie usługi nie mogą działać na ich platformie czy w ofercie. Jeśli ktoś ma Taki dziwny problem to dajcie znać.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2008, 16:58 przez plusteczek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #253199  autor: user_delete7
 24 lut 2008, 15:13
to polacz sie z eBOK *110# i wejdziesz do wlasnego konta gdzie bedziesz mogl sprawdzic stan aktywnych uslug lub je zmienic wciskajac odpowiednie klawisze ktore przypisane do kazdej funkcji :)

 #253252  autor: plusteczek
 24 lut 2008, 20:00
*110# Działa normalnie ale też bez możliwości sprawdzenia aktywnych usług tak samo jak przy kodzie *101#

 #253353  autor: user_delete7
 25 lut 2008, 13:39
no to nie mam pojecia :smt011 ja i tak mam sim+ a nie miksa i tu jest roznica bo kazdy kod sieciowy jaki wbilem u mnie dziala bez problemu

 #253396  autor: djdark
 25 lut 2008, 17:00
Podpowiem że problem z kodem *101# pojawia się po uruchomieniu "Czasoumilacza". I tak samo ten błąd występuje w mixie jak i w simplusie.