• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 99 z 147
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 147

 #241488  autor: dechomenon
 23 gru 2007, 19:28
2-3 miesiące

 #241494  autor: gm
 23 gru 2007, 19:47
Dziękuję za szybką odpowiedź. O ile się nie mylę to podpisałem umowę w marcu 2006 roku. Przeglądam dokumenty i skorzystałem z promocji "Zostańmy Razem - Rabat na abonament", ale na umowie nie mam żadnej daty zawarcia umowy.

[ Dodano: 2007-12-23, 19:51 ]
Sprostowanie. Podpisałem umowę w marcu 2007 roku.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #242186  autor: seb
 27 gru 2007, 15:24
Kilka słów na temat zapowiadanej elastyczności i wychodzenia naprzeciw potrzebom klienta.
Tytułem wstępu: w czerwcu 2007 zamiast umowy na 2 lata z telefonem (taka opcja mnie interesowała) podpisałem umowę na rok z rabatem na abonament (50%), zaś telefon kupiłem na wolnym rynku.
Wybrałem taryfę Godziny 55, ze względu na pakiet DWiW (Plus+stacjonarne). Jednak zacząłem coraz więcej ględzić i pakiet 90 minut przestał mi wystarczać, więc obiecałem sobie, że jeśli kolejny raz przekroczę ilość wliczonych minut, to zadzwonię do Plusa z prośbą o zmianę abo na wyższy. Oczywiście najświeżyszy rachunek był wyższy niż poprzednie, więc jak sobie obiecałem tak zrobiłem. Sęk w tym, że konsultanci byli dziś wielce zajęci i automat nie potrafił mnie z nikim połączyć. W drugiej próbie wybrałem opcję oddzwonienia do trzech godzin. Prawie się udało, tylko trzy minuty po czasie zadzwonił telefon. Na wstępie dowiedziałem się, że za luksus oddzwonienia zapłacę 95 groszy, szkoda, że informacja pojawiła się dopiero w tym momencie, ale co tam. Interesowała mnie opcja podniesienia abonamentu do taryfy Godziny 75, jednak z zachowaniem rabatu i bez podpisywania nowej umowy. Oczywiście otrzymałem standardową dla Plusa odpowiedź: nie da się.
Krótkie żale:
- dlaczego jeśli nie zdecyduję się na wybranie opcji oddzwonienia za pierwszym razem, nie jest ona proponowana ponownie (muszę się rozłączyć, połączyć i odczekać swoje, aż automat łaskawie dojdzie do tego momentu)?
- dlaczego przy propozycji nie ma informacji, że opcja ta jest płatna?
- dlaczego nie mogę zmienić taryfy na wyższą z zachowaniem rabatu (przecież to nielogiczne)?
Reasumując, beton jaki był, taki jest. Zapowiadanej elastyczności nie ma, a przynajmniej nie ma jej dla mnie lub ja jej nie widzę. Rozumiem, że taki klient to nic, ale pewnie takich jak ja jest grubo ponad 10 milionów z tych 12 czy 13, którymi + chwali się w statystykach. Tak traktowani mogą zacząć ciurkiem odpływać.

PS. Przepraszam za przynudzanie, ale niech to będzie przestrogę dla tych, którzy biorą abo ze zniżką myśląc, że w razie czego mogą przejść bez problemu na wyższą taryfę.

coś mi tu mymci, cimci rimci ;-)

 #242189  autor: gm
 27 gru 2007, 15:58
Witam. Zmiana taryfy w ramach jakiejkolwiek promocji, nawet na wyższą w Plusie jest problemem, ponieważ dla systemu billingowego jest to całkowicie inny nr planu taryfowego i przy zmianie wyłącza dodatkowe, nadane profity. W przypadku trwania umowy można zmienić taryfę na wyższą, ale jest to związane z "żebraniem" w BOKu, bo to musi być zrobione ręcznie przez Konsultanta. Tak było jakieś 3-4 lata temu i widzę, że nic sie nie zmieniło. Jak coś załatwisz to daj znać, ja zastanawiam się nad podobnym zabiegiem zmiany G55 na G75 a mam umowę na 12 miesięcy z rabatem 50%.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #242316  autor: seb
 27 gru 2007, 21:43
Szczerze mówiąc nie wiem czy mi się chce. Za każdym razem prosić się jakby mi robili łaskę. Wydzwaniać i jeszcze dopłacać do interesu. Niby tylko 95 groszy, ale to ta kropla przelewająca czarę. Eeech... :|

coś mi tu mymci, cimci rimci ;-)

 #242325  autor: Kaczy
 27 gru 2007, 22:16
seb pisze:dlaczego nie mogę zmienić taryfy na wyższą z zachowaniem rabatu (przecież to nielogiczne)?
Taki jest zapis umowy, którą podpisałeś. Można mieć pretensje tylko do samego siebie. W końcu zaakceptowałeś taki stan rzeczy, a nagle zrobił się problem.

...::: Made for loneliness :::...

 #242336  autor: seb
 27 gru 2007, 22:39
Kaczy pisze:
seb pisze:dlaczego nie mogę zmienić taryfy na wyższą z zachowaniem rabatu (przecież to nielogiczne)?
Taki jest zapis umowy, którą podpisałeś. Można mieć pretensje tylko do samego siebie. W końcu zaakceptowałeś taki stan rzeczy, a nagle zrobił się problem.
E, to wiem. Formalnie jest to dla mnie jasne, ale faktycznie, nie dopisałem tego w moich "żalach" :)
Problem w tym, że nie rozumiem dlaczego ktoś nie chce więcej mojej kasy ;)
Problem w tym, ze znów dałem się zwieść marketingowej papce o elastyczności i takich tam :/

coś mi tu mymci, cimci rimci ;-)

 #242419  autor: biricchina
 28 gru 2007, 11:36
seb pisze:Sęk w tym, że konsultanci byli dziś wielce zajęci i automat nie potrafił mnie z nikim połączyć. W drugiej próbie wybrałem opcję oddzwonienia do trzech godzin. Prawie się udało, tylko trzy minuty po czasie zadzwonił telefon.
Trochę może nie na temat, ale chciałabym uświadomić jedną rzecz. Pracowałam na DOKu (Dział Obsługi Klienta) i to nie jest tak, że konsultanci byli wielce zajęci, pili kawkę, nogi na biurku i odwieczne pytanie odebrać czy nie odebrać. Wygląda to znacznie inaczej, dużo bardziej męcząco. Połączenia odbierają się same, jak tylko jest ktoś wolny to od razu połączenie wpada do niego i automatycznie się odbiera.
Tyle.
Pozdrawiam

 #242420  autor: gm
 28 gru 2007, 11:40
Fajnie, że zawitał ktoś tutaj i ma rozeznanie jak to wygląda z tej drugiej strony. Mam nadzieję, że częściej będziesz opisywała i odpowiadała na różne sytuacje jakie tu poruszamy.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2007, 11:54 przez gm, łącznie zmieniany 2 razy.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #242423  autor: seb
 28 gru 2007, 11:51
biricchina pisze:nie jest tak, że konsultanci byli wielce zajęci, pili kawkę, nogi na biurku i odwieczne pytanie odebrać czy nie odebrać.
Źle mnie zrozumiałaś :)
Ja po prostu tak piszę, tu obyło się bez ironii, stwierdziłem fakt. Wspomniałem o tym tylko dlatego, żeby ponarzekać na automatyczne rozwiązania.
No może nieco uszczypliwości było w czepieniu się tych trzech minut, ale zapewniam, że w wcześniejszym fragmencie nie ironizowałem :)

Jeśli poczułaś się dotknięta, przepraszam.

edit: Pracowałem przez jakiś czas "po drugiej stronie", więc wiem jak to jest. Co prawda firma była sporo mniejsza, ale fakt jest faktem.

coś mi tu mymci, cimci rimci ;-)

 #242965  autor: q-one
 31 gru 2007, 00:33
Po moich bardzo żenujących rozmowach z 2699 na temat przedłużenia umowy na lekko korzystniejszych warunkach niż te katalogowe, poprostu zadzwoniłem ostatnio na 2601 (troche mi się ostatnio śpieszy do nowego aparatu, taka sytuacja) i z całą odpowiedzialnością muszę stwierdzić że 2699 to bagienko. Konsultant w żaden sposób nie był pomocny, żadnych negocjacji ani ustępstw, najwyraźniej miał już wyrobioną norme. Natomiast Pani z 2601 była bardzo kompetentna, wysłuchała o moich oczekiwaniach i sama zaproponowała napisanie wniosku o obniżenie ceny telefonu, zadeklarowała się, że oddzwoni do mnie po 1-szym stycznia i da odpowiedź. Może trafiłem na Agusie :)
Zobaczymy czy będzie efekt i jaki.
Wniosek: olać 2699 im zwyczajnie się nie chce.
PS. Szczęśliwego NOWEGO ROKU

Get Rich or Die Tryin'

 #242969  autor: homzik
 31 gru 2007, 00:38
q-one, jaki chcesz miec abonament i jakie telefony Cie interesuja?

ja juz to wszystko olalem, biore Elastyczna 30, a tam mi i tak na zadne znizki nie pojda, wiec chrzanie to, jutro wezme nokie 5200 i opchne na allegro, bedzie 300 zl na czysto:) jeszcze po nowym roku podwyzki wprowadza:)

 #242972  autor: q-one
 31 gru 2007, 00:56
q-one, jaki chcesz miec abonament i jakie telefony Cie interesuja?
Abonament zmianiam na KubaLee 75 z pakietem pięciu numerów, a interesuje mnie K800i za symbolicznego zeta, dla zasady. Próbowałem wynegocjować telefon za 99zł przy abo 55zł, ale usłyszałem NIEEE, odpowiedz na maila również NIEEEEE

Get Rich or Die Tryin'

 #242973  autor: homzik
 31 gru 2007, 00:58
na to nie ma co liczyc... w PWA w biznesie przy abonamencie 75 zl netto jest on za 29 zl netto, ale to co innego...

 #242998  autor: Kaczy
 31 gru 2007, 12:29
q-one pisze:Wniosek: olać 2699 im zwyczajnie się nie chce.
PS. Szczęśliwego NOWEGO ROKU
Żeby to zależało od tych konsultantów ile będziesz płacił za telefon. Oni mają narzucone ceny z góry i prawie nic nie mogą zrobić.
To wszystko wina tych na samej górze, którzy wymyślili sobie taką politykę.

...::: Made for loneliness :::...

 #243002  autor: seb
 31 gru 2007, 12:44
Kaczy pisze: To wszystko wina tych na samej górze, którzy wymyślili sobie taką politykę.
O to właśnie chodzi. Wierchuszka umie tylko ględzić i obiecywać na konferencjach prasowych, człowiek słucha/czyta, a potem się dziwi jak zadzwoni do BOKu, w którym już są całkiem inne wytyczne :/

coś mi tu mymci, cimci rimci ;-)

 #243011  autor: homzik
 31 gru 2007, 12:57
dobra Panowie, oto PWA dla biznesu z grudnia tego roku, pewnie za tydzien sie zmieni

wymienilem tylko te telefony, ktore w jakiejs taryfie maja nizsze ceny w PWA w porownaniu do cen dla nowych aktywacji, przynajmniej teoretycznie, gdyz niektore modele do tej pory w PWA byly drozsze niz dla nowych

jesli jakis model w danej taryfie jest tanszy niz dla nowych - jest zaznaczony na jasnoniebiesko

Obrazek

EDIT:

Po analizie wychodzi na to, ze tak jak juz tu niektorzy pisali, w PWA tansze sa jedynie E65, 6120, K800i, ale to w taryfach 75/100. Najwiecej oszczednosci na E65 przy abonamencie 100 zl - cale 100 zl, w przypadku innych telefonow rabat to marne 20-30 zl

 #243052  autor: spike815
 31 gru 2007, 16:06
Dzis mialem dostac nowego fona rano! A tu godzina 16 i nic.ktos mnie robi wala.poco umawiaja kuriera na sylwestra a tu nic. Zadnej informacji nic troche sie wkurzylem.ktos mnie zrobil wala.a tego strasznie nie lubie tylko ciekawe kto mnie olal pewnie firma kurierska.

[ Dodano: 2008-01-02, 11:14 ]
Zadzwonilem do bok zlozylem zazalenie. Gosc przesl interwencje do dzialu logistyki.maja sie ze mna zkontakowac. Poczekamy zobaczymy

[ Dodano: 2008-01-02, 11:15 ]
Zadzwonilem do bok zlozylem zazalenie. Gosc przesl interwencje do dzialu logistyki.maja sie ze mna zkontakowac. Poczekamy zobaczymy

 #243455  autor: samen
 02 sty 2008, 17:40
Witam wszystkich,
mam taki dylemat a mianowicie w lutym kończy mi się umowa na 2 aparaty w plusie biznesowym jeszcze z taryfami Max profit 100 i Max profit 50 . Na co mógłbym liczyć przy ewentualnym podpisaniu umowy o przedłużeniu aktywacji w plusie , dodam iż telefon z wyższym abonamentem jest już plusie 8 lat a z niżyszm 2 lata. Rachunki mieszczą sie raczej w wysokosci abonamentu , tylko czasami potrafi przyjśc przeszło dwukrotnie wyzszy :smt005

Pani z BOK'u zaproponowała mi oczywiście zmiane planu taryfowego zMax Profit 100 - na Taryfe elastyczna 100 plus 85 minut do Plusa i Nokię n73 za 149zł netto. Czy uważacie że takie warunki są atrakcyjne czy mozna jeszcze cos od nich wyciągnąć ??

Dla mnie to trochę mało patrząc chociażby na mój staż w ich firmie. Dzwonie prawie po wszystkich operatorach i minuty mi zostają. Pyatłem się o możliwośc zmiejszenia kwoty abonamenty i otrzymałem negatywną odpowiedz o braku możliwosći takiej opcji jak i minut do wszystkich sieci , czy to prawda ??

Czy ktoś wie kiedy będzie się można spodziewać N73 ME w plusie bądz też jakiś nowych telefonów (via k850i) ?????

Dodam ze telefony są na dwóch rożnych kontach - Nie wiem czy to ma wpływ na oferte.

 #243469  autor: spike815
 02 sty 2008, 18:26
Cud kurier przyjechal o 14. Bardzo przepraszal ze tak wyszlo kolega z firmy mial w sylwka wypadek.ale na szczescie wszystko ok.fonik jest git
  • Strona 99 z 147
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 147
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 147