• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem

 #234847  autor: [email protected]
 22 lis 2007, 00:41
FireMan pisze:Witam.
Telefon wrócił z seriwsu i...dalej nie działa.
To samo dzieje się co wcześniej mimo "naprawy" (wymiana softu , wyczyszczenia brudu[sic!] , który też miał jakiś wpływ, dodam , że telefon był nowy i nieużywany).
Ręce mi już opadają , potrzebuję telefonu , a nie mogę z niego korzystać , bubel za 2000zł.
Jedyna nadzieja , że wymienią mi go na nowy , ale po to trzeba pisać jakieś pismo.
Jak ma wyglądać to podanie , bo serwis jest tak nieudolny , że nie potrafi nawet naprawić telefonu.
z tego co wiem to pismo nie jest potrzebna, za to potrzebna jest trzykrotna proba naprawy tego samego elementu i wtedy automatycznie serwis wystawia pismo w sprawie wymiany telefonu na nowy poniewaz ten bedzie nie do naprawienia

 #234869  autor: dechomenon
 22 lis 2007, 11:19
stary oddaj do głownego serwisu..nie do tego samego co ostatnio..ponieważ często tak bywa, że w jednym nie dadzą rady naprawić..a w drugim zrobią...najelpiej do serwisów centralnych...tam oni nie mogą sobie pozwolić na mega wpadki...ja dzwoniłem w sprawie mojej N73, gdzie odpadła nakładka na joya, i były luźne styki od baterii bo telefon sam się wyłączał, i pytam sie co się z nim dzieje...dostałem info, ze pojechał do serwisu głownego Sacel i tam mi babka powiedziała naprawa interfejsu..ciekawe co zrobili...bo mało mi to mówi..

 #239518  autor: FireMan
 14 gru 2007, 22:16
Piszę kolejny post , ponieważ w tym momencie ręce mi opadły.
Telefon po naprawię i wymianie softu(sic! , sam to zrobiłem) , dalej NIE DZIAŁAŁ !!
Do reklamacji poszedł po raz drugi...22 listopada :smt005
Do serwisu w Warszawie doszedł 26 listopada i ostatni status naprawy jest z 3 grudnia.
KONTAKT SIĘ URWAŁ :roll: :smt005 :smt005
Po kilkudziesięciu telefonach , łaskawie dowiedziałem sie od seriwsu , że sprowadzają płyte główną.
Trwa to ponad 2 tygodnie :smt011
Próbując się dokładniej dowiedzieć , ludzie ci zaczęli robic sobie jaja i (przepraszam za wyrażenie) lecieć w ch*ja :!: :!: :!:
Odsyłaja mnie 02-22030310 przedstawicielstwa noki , który w rzeczywistości jest informacja dla klientów noki i odbierają go obcokrajowcy z Rosyjskim akcentem , słabo mówiący po Polsku :?
Infolinia serwisu w Jankach poinformowała mnie , że numer telefonu do magazynu części zamiennych noki jest numerem zastrzażonym.
Nie wiem już co mam robić.
Ludzie , którzy pracują w serisie są niepoważni.
Dzowniłem do tego gościa , co sprzedał mi telefon.Próbując interweniować , nie mógł nigdzie sie dodzwonić i z nikim się dogadać.
Do serwisu wraz z telefonem dołączyłem pismo , z żądaniem wymiany na nowy telefon.
Do tej pory nie dostałem pisemnej odpowiedzi.
Co mam zrobić.
Czy jest jakiś numer do przedstawiciela Nokia Polska.

Obrazek

 #239568  autor: malykciuk
 15 gru 2007, 10:22
przykra sprawa ale (moze sie myle) czy cena jak za nowa N95 nie byla zbyt niska? za tyle mozna wyrwac na allegro a nie w Orange? dla mnie to troche podejrzane by bylo.
w tej chwili poszukal bym jakiegos serwisu "glownego", czy punktu centralnego i tam sie wyzalil, moze cos pomoze..
ja tam sie nie znam ale moze przy usowaniu sima cos sie wysralo?

 #239771  autor: esox
 15 gru 2007, 23:27
tu masz dane kontaktowe:

NOKIA POLAND
Dzial reklamacji:
tel.: 22 5419700
fax.: 22 5419800
e-mail: [email protected]

infolinia czynna pn-pt w godzinach 08:00-18:00

NOKIA Connecting People NOKIA 808 PureView_64GB & x230 :-)