Piszę kolejny post , ponieważ w tym momencie ręce mi opadły.
Telefon po naprawię i wymianie softu(sic! , sam to zrobiłem) , dalej NIE DZIAŁAŁ !!
Do reklamacji poszedł po raz drugi...22 listopada
Do serwisu w Warszawie doszedł 26 listopada i ostatni status naprawy jest z 3 grudnia.
KONTAKT SIĘ URWAŁ
Po kilkudziesięciu telefonach , łaskawie dowiedziałem sie od seriwsu , że sprowadzają płyte główną.
Trwa to ponad 2 tygodnie
Próbując się dokładniej dowiedzieć , ludzie ci zaczęli robic sobie jaja i (przepraszam za wyrażenie) lecieć w ch*ja
Odsyłaja mnie 02-22030310 przedstawicielstwa noki , który w rzeczywistości jest informacja dla klientów noki i odbierają go obcokrajowcy z Rosyjskim akcentem , słabo mówiący po Polsku
Infolinia serwisu w Jankach poinformowała mnie , że numer telefonu do magazynu części zamiennych noki jest numerem zastrzażonym.
Nie wiem już co mam robić.
Ludzie , którzy pracują w serisie są niepoważni.
Dzowniłem do tego gościa , co sprzedał mi telefon.Próbując interweniować , nie mógł nigdzie sie dodzwonić i z nikim się dogadać.
Do serwisu wraz z telefonem dołączyłem pismo , z żądaniem wymiany na nowy telefon.
Do tej pory nie dostałem pisemnej odpowiedzi.
Co mam zrobić.
Czy jest jakiś numer do przedstawiciela Nokia Polska.