napisałem do Plusa małego @:
Witam czego tak solidna firma jak plusgsm wprowadza tak durna promocje ktora paralizuje totalnie siec i czego uzytkownik simplusa ma lepsze warunki niz uzytkownik abonamentu to troche nie fair.co plusgsm ma zamiar zrobic z tym fantem i jak długo bedziemy skazani na ta udreke z przeciazeniem sieci wkoncu zaczyna sie weekend i kazdy chce porozmawiac nie tylko uzytkownicy simplusa i tak nie wszyscy i jak ten fakt ma sie do wywiazywania sie umowy bo jak dla mnie to abonent powinien miec dostep do sieci i mozliwosc polaczenia 24 godziny na dobe 7dni w tygodniu
a PLus odpowiedział normalnie smiechu warte ograniczili sie tylko do przeprosin:
Odpowiedź: (BOK Plus GSM) - 01-10-2005 01:05
Serdecznie Pana przepraszamy za powtarzające się utrudnienia. Nie jest to celowe działanie. Zapewniamy, iż robimy wszystko, co w naszej mocy, aby problem się już nie zdarzał
Nie ukrywam spodziewałem sie czegos wiecej w odpowiedzi....
Witam czego tak solidna firma jak plusgsm wprowadza tak durna promocje ktora paralizuje totalnie siec i czego uzytkownik simplusa ma lepsze warunki niz uzytkownik abonamentu to troche nie fair.co plusgsm ma zamiar zrobic z tym fantem i jak długo bedziemy skazani na ta udreke z przeciazeniem sieci wkoncu zaczyna sie weekend i kazdy chce porozmawiac nie tylko uzytkownicy simplusa i tak nie wszyscy i jak ten fakt ma sie do wywiazywania sie umowy bo jak dla mnie to abonent powinien miec dostep do sieci i mozliwosc polaczenia 24 godziny na dobe 7dni w tygodniu

Odpowiedź: (BOK Plus GSM) - 01-10-2005 01:05
Serdecznie Pana przepraszamy za powtarzające się utrudnienia. Nie jest to celowe działanie. Zapewniamy, iż robimy wszystko, co w naszej mocy, aby problem się już nie zdarzał
Nie ukrywam spodziewałem sie czegos wiecej w odpowiedzi....