• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #209515  autor: Prometo
 04 sie 2007, 19:57
chriss, sms z potwierdzeniem powinien Ci przyjść w następnym dniu :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #210141  autor: tomekk_nt
 07 sie 2007, 14:39
Aktywacja następuje w ciagu 48 godzin.
Mam pytanie co do długości trwania tej promocji: jestem w trakcie cyklu rozliczeniowego, dzisiaj poprosiłem o aktywację usługi. Cykl rozliczeniowy kończy mi się 27. każdego miesiąca. Czy te 2 miesiace to będą cykle: aktualny do końca + cały następny; aktualny do końca + cały następny + niewykorzystana część z pierwszego cyklu? (czy jeszcze inaczej?)

 #210142  autor: Prometo
 07 sie 2007, 14:42
tomekk_nt pisze:Czy te 2 miesiace to będą cykle: aktualny do końca + cały następny
Nie wiem dokładnie ale wydaje mi si, że taj jak napisałeś w opcji pierwszej.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #210287  autor: [email protected]
 07 sie 2007, 22:23
Prometo pisze:
tomekk_nt pisze:Czy te 2 miesiace to będą cykle: aktualny do końca + cały następny
Nie wiem dokładnie ale wydaje mi si, że taj jak napisałeś w opcji pierwszej.
jeszcze inaczej...
do konca cyklu w ktorym nastapila aktywacja (liczba minut proporcjonalna) i dwa kolejne pełne cykle

[ Dodano: 2007-08-07, 22:25 ]
Prometo pisze:Ja aktywowałem wczoraj "taniej w sieci" i mam dylemat bo po podpisaniu aneksu 04.07.2007r. mam 60 dni na zmianę ofert uniwersalnych. W tej chwili mam 2 x ofertę uniwersalną + blueconnect a chciałbym mieć docelowo 1 ofertę uniwersalną, 1 taniej w sieci i blueconnect. Zerknąłem dzisiaj poprzez i-boa na moje konto i przy ofercie taniej w sieci pisze "zmiana możliwa w następnym cyklu rozliczeniowym". Mam następujące pytanie czy te dodatkowe minuty "oferta taniej w sieci" można wyłączyć tylko poprzez konsultanta :?:
konsultant lub iboa

[ Dodano: 2007-08-07, 22:27 ]
kamowpl pisze:Czyzby to nieudolna proba zatrzymania klientow ;) ?
Tak czy inaczej fajna promocja, nie narzekam ale i nie skorzystalem :) Nie chce mi sie potem dzwonic i po 2 miesiacach deaktywowac. Wystarczy mi minut tyle ile mam.
Tak czy inaczej dwa numerki Era poszly w odstawke, zostal jeden, potem czekam na Play. Prawda jest taka ze telefony w Play sa tansze, jest wiecej minut. Ale to chyba kazdy juz o tym wie. Takze Era niech dalej wymysla pseudo promocje. Fajnie ze cos robia.

czekaj, czekaj na play tylko zapoznaj sie dokładnie z regulaminem ;) bo i pamietaj ze w razie awarii z nadajnika spadniesz jako pierwszy...

 #210289  autor: Prometo
 07 sie 2007, 22:32
[email protected] pisze:konsultant lub iboa
Przez i-boa nie da sie wyłączyć pozostaje tylko konsultant.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #210330  autor: [email protected]
 08 sie 2007, 01:57
Prometo pisze:
[email protected] pisze:konsultant lub iboa
Przez i-boa nie da sie wyłączyć pozostaje tylko konsultant.
sorry ze spytam ale skąd masz taka informacje, bo rozmawialem z konsultantem i powiedzial ze przez iboa mozna

 #210345  autor: Prometo
 08 sie 2007, 07:56
[email protected] pisze:sorry ze spytam ale skąd masz taka informacje, bo rozmawialem z konsultantem i powiedzial ze przez iboa mozna
[email protected], jak wchodzę poprzez i-boa na swoje konto i patrze jakie mam aktywne usługi to widzę 2xofertę uniwersalną możliwą do zmiany w następnym cyklu rozliczeniowym, 1x ofertę blueconnect w telefonie możliwą do zmiany w następnym cyklu rozliczeniowym i tą ofertę taniej w sieci, którą aktywowałem poprzez konsultanta. Teraz chciałbym zmienić jedną ofertę uniwersalną na jedną ofertę taniej w sieci i wytłumacz mi w jaki sposób mam to zrobić poprzez i-boa.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #210807  autor: tomekk_nt
 09 sie 2007, 15:05
W jaki sposób można sprawdzić ilość pozostałych lub wykorzystanych minut z promocyjnego pakietu Taniej w sieci?

 #210873  autor: boczi
 09 sie 2007, 17:48
Dzwoniąc na 602963000. Wydaje mi się, że to jedyna możliwość. ?