• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #200266  autor: GuzioR
 08 lip 2007, 00:37
Witam.
Mam problem. Zamówiłem kilka starterów, ale nie wiem do którego należy dany kod aktywacyjny. Próbuję wszystkie - żaden nie działa... Proszą mnie o podanie numeru karty więc wpisuję ten numer który umieszczony jest na karcie SIM...

Co robię nie tak, że non-stop wyskakuje mi info: "Zamówienie nie może zostać aktywowane."

Pozdrawiam

 #200322  autor: jacguszi
 08 lip 2007, 12:39
Bo kod aktywacyjny dostajesz w e-mailu od orange !Jeżeli skasowałeś e-maile od nich to poproś ich o powtórne podanie kodów aktywacyjnych. :mrgreen:

 #200355  autor: GuzioR
 08 lip 2007, 13:46
Nie dostałem żadnych e-maili =)

Przy zamawianiu wyświetliło mi kod aktywacyjny + nr zamówienia i tyle mam. Wiem jeszcze jakie numery zamówiłem, ale na kartach nigdzie nie jest napisane która karta posiada jaki numer...

Więc gdzie jest numer karty (nie nr tel.)? Na karcie sim wybity? Próbowałem wpisywać ten nr z karty sim + wszystkie kody aktywacyjne po kolei i lipa...

 #200364  autor: NMonster
 08 lip 2007, 14:23
o ile pamietam to wpisywalo sie nr. zamowienia i nr. aktywacyjny a nie nr. karty....a jesli chcą nr karty to wpisuje sie bez tych liter....

Nokia 3510i -> Nokia N-Gage -> Nokia 6670 -> Nokia 6120 Classic -> iPhone 3G 8GB

 #200904  autor: priboj
 10 lip 2007, 12:14
Mam dokładnie ten sam problem. Juz posłałem @ do Orange , żeby mi to wyjaśnili jak dziecku jak mam się aktywować.

Mam kod aktywacji, który dostałem na @ zaraz po złożeniu zamówienia na nową karte i numer karty który jest numerem SIM telefonu i tez widnieje na karcie (bez ostatnich 4 znaków - u mnie 2 litery i 2 cyfry) i mam ten sam komunikat co kolega :-((

Się zdenerwuje i kupie karte w kiosku bez łaski :-)

 #200916  autor: qux
 10 lip 2007, 13:27
Witam!
Też zamawiałen starter orange nowe go - on-line i postępowałem tak:

1. Aktywacja - https://www.orange.pl/portal/map/map/activation_form
w polu numer karty wpisałem ten numer który się znajduje na tej dużej plastykowej karcie z której się wyłamuje kartę sim (ten numer jest podany na takim białym tle),
a kod aktywacyjny (składa się z liter i cyfr) przepisałem z meila który otrzymałem od orange zaraz po złorzeniu zamówienia startera. (nie mylić z numerem zlecenia) Tym samym kodem szło też sobie sprawdzić stan zamówienia czy starter już do was został wysłany i czy zamówienie zostało zaakceptowane.
2. Po tej aktywacji po 2 - 3 godzinach numer został juz aktywowany i miałem już zasięg na karcie.

Fakt jak się zamawia pare starterów to te karty wogóle nie są opisane i niewiadomo jaki kod aktywacyjny do jakiej karty.

 #200918  autor: priboj
 10 lip 2007, 13:41
qux pisze: w polu numer karty wpisałem ten numer który się znajduje na tej dużej plastykowej karcie z której się wyłamuje kartę sim (ten numer jest podany na takim białym tle
Fajnie tylko moja karta jest w 99.9% czarna z wyjątkiem pomarańczowego logo i numeru PUK który jest zamalowany (mozna go zdrapać aby odczytać)

Natomiast mam na czarnej kartce, którą dołączyli to karty naklejki z numerem 19 cyfr i nie dzial :-(

 #200923  autor: qux
 10 lip 2007, 13:56
Tak faktycznie przepraszam za błąd ten numer karty sim znajduje się na tej ulotce papierowej do której jest karta przylepiona.

Ja w ten sposób to aktywowałem jak opisałem i umnie to działa.

 #200924  autor: priboj
 10 lip 2007, 13:58
qux pisze:Tak faktycznie przepraszam za błąd ten numer karty sim znajduje się na tej ulotce papierowej do której jest karta przylepiona.

Ja w ten sposób to aktywowałem jak opisałem i umnie to działa.
Tak właśnie robie i mam komunikat

"Zamówienie nie może zostać aktywowane."

Czekam co mi "specjaliści" z Orange odpiszą :-)

 #200926  autor: qux
 10 lip 2007, 14:04
No to muszą mieć z tą aktywacja jakiś błąd w sieci.

Albo zadzwonić do nich pod *500 (z orange) lub
510 100 100 z telefonu komórkowego innego operatora
0510 100 100 z telefonu stacjonarnego
i od ręki powinni coś z tym zrobić.

Ja jak dokonałem aktywacji i na następny dzień doładowałem konto kartą 100PLN to musiałem zgłaszać rekalamacje bo niechciały mi się zmienić stawki które przyporządkowane są temu doładowaniu czyli 20/1/2 min/sms/mms, ale już jest wszystko OK :-)

 #201224  autor: DejwiD
 11 lip 2007, 03:31
qux pisze:No to muszą mieć z tą aktywacja jakiś błąd w sieci.

Albo zadzwonić do nich pod *500 (z orange) lub
510 100 100 z telefonu komórkowego innego operatora
0510 100 100 z telefonu stacjonarnego
i od ręki powinni coś z tym zrobić.

Ja jak dokonałem aktywacji i na następny dzień doładowałem konto kartą 100PLN to musiałem zgłaszać rekalamacje bo niechciały mi się zmienić stawki które przyporządkowane są temu doładowaniu czyli 20/1/2 min/sms/mms, ale już jest wszystko OK :-)
w tej sprawie tylko droga mailowa z [email protected]
BOK nic Ci nie pomoze..

ps. jaki ten swiat maly...

 #201400  autor: priboj
 11 lip 2007, 17:31
DejwiD pisze: w tej sprawie tylko droga mailowa z [email protected]
BOK nic Ci nie pomoze..

ps. jaki ten swiat maly...
Dokładnie - tylko niepotrzebnie 1 zł straciłem

Ale aktywacja jest dopiero możliwa jak dostaniesz @ z takim tematem

Twoje zamówienie zmieniło status na Wysłane

Dopiero po tym @ mogłem aktywować numer- no i działa

 #201503  autor: GuzioR
 11 lip 2007, 22:26
W dalszym ciągu nie da się aktywować tego... na maila nikt z Orange mi nie odpowiedział...

Poza tym nie dostałem żadnych maili od Orange przy zamawianiu starterów (a było ich 3 i każdy na inny adres).

Nie wiem co jest grane... :(

Dodano:
qux pisze:Witam!
Też zamawiałen starter orange nowe go - on-line i postępowałem tak:

1. Aktywacja - https://www.orange.pl/portal/map/map/activation_form
Trzeba aktywować z tego linku i wszystko będzie działać...
Dzięki qux!

 #202000  autor: priboj
 13 lip 2007, 13:14
Teraz mam kolejny problem

Przy zamówieniu tego darmowego Nowy Orange GO coś mówili o darmowej skrzynce Multi Box Gold a u mnie jest nieaktywna - mogę ją aktywować ale za 6,10 zł na miesiąć ??

 #202230  autor: qux
 13 lip 2007, 22:11
To sorrry priboj że straciłeś prze zemnie tego 1 zeta ale myślałem że na 90% da się to tak załatwić.

A co do tej skrzynki Multui Box Gold to też nie wiem co jest grane pisze wyraźnie że jest za darmo, a jak się chce ją aktywować to pisze że kasują 6,10 !? :evil:

 #202283  autor: aga
 14 lip 2007, 08:08
priboj pisze:Przy zamówieniu tego darmowego Nowy Orange GO coś mówili o darmowej skrzynce Multi Box Gold a u mnie jest nieaktywna - mogę ją aktywować ale za 6,10 zł na miesiąć ??
Tutaj jest temat z podobnym problemem.

 #203563  autor: priboj
 18 lip 2007, 09:56
To sorrry priboj że straciłeś prze zemnie tego 1 zeta ale myślałem że na 90% da się to tak załatwić.
Nic się nie stało :-)
A co do tej skrzynki Multui Box Gold to też nie wiem co jest grane pisze wyraźnie że jest za darmo, a jak się chce ją aktywować to pisze że kasują 6,10 !?
Jeszcze nie mam aktywnej ale dostałem @ z [email protected]

"Witam!
W celu weryfikacji zgłoszenia proszę o numer telefonu oraz kod puk.

Bardzo proszę o przekazanie tej informacji w formie "odpowiedzi na " z zachowaniem dotychczasowej korespondencji."

No i mam nadzieje, że to wystarczy - oczywiście to ja musiałem do nich zapukać dlaczego mam MultiBoxGold nieaktywne bo sami nic w tym kierunku nie zrobili - nawet najmniejszej info co jest potrzebne :-)

 #203774  autor: sliwa_21
 18 lip 2007, 21:10
witam, mam podobny problem co inne osoby. wpisuje te wszytskie kody ktore sa na kartce oraz ten co dostalem mailem jednak pojawia mi sie komunikat: "Aktualnie brak wolnych numerów, spróbuj ponownie za kilka minut." mial ktos taka sytuacje?? jak temu zaradzic?? probowalem kilkakrotnie i za kazdym razem jest ten sam efekt;/