N73 i Sony Ericsson W880 Moją być problemy z dostępnością z powodu dużej awaryjności na Kartach Play np telefony sie restartuja zawiaszają itd. Play wydał karty które nie chcą 100%działać.
Można o tym poczytać:
http://www.gsm.biz.pl
Play znów może mieć kłopoty
Tym razem ze swoimi kartami SIM
Jak informują Czytelnicy - karty SIM Play współpracują nieprawidłowo z niektórymi modelami telefonów. W większości przypadków są to telefony firmy SonyEricsson. Mało tego, problem dotyczy wszystkich klientów ( postpaid i prepaid ), zaś szczególny rodzaj błędu notują klienci abonamentowi. Po zakończeniu okresu rozliczeniowego bądź wyczerpaniu środków na koncie z puli "złotówek abonamentowych" podczas uruchamiania telefonu na wyświetlaczu można zobaczyć komunikat: "zakończony czas ważności karty SIM". Problem dotyczy na przykład modelu K610i. Ten sam model, po włożeniu doń karty SIM Play przejawia również swoiste, losowe skłonności do resetowania się. Problemy występują również w niektórych przypadkach podczas współpracy kart SIM Play z telefonami Nokii, np.: z Nokią N73. Klient sieci może nie zobaczyć menu "SIM application toolkit", może przeżywać syndrom zawieszającego się bądź resetującego się telefonu bądź aparat nie ma możliwości zalogowania się do pasma UMTS. Jak piszą nasi informatorzy - po włożeniu do tych telefonów kart SIM Ery czy Plusa nic podobnego się nie dzieje. Podobne sygnały otrzymaliśmy z trzech różnych źródeł, co sugeruje, iż nie są to odosobnione przypadki