• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #199019  autor: liko
 04 lip 2007, 15:26
Witam,

Cytuje problem mojego kolegi, to aż się w głowie nie mieści!
Kod: Zaznacz cały
W roku 2004 postanowiłem skorzystać z usług Neostrady u naszego wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych czyli TP SA. Trwało to trochę czasu aż w roku 2006 dopisałem trzecią już z kolei umowę na rok do 1 października 2007. Termin wprost idealny bo 1.10.2007 będę prawdopodobnie musiał się wyprowadzić do innego miasta a więc internet będzie mi służył "do końca". Jednak jak pewnie każdy się domyśla, przy Telekomunie Polskiej nic nie jest tak piękne jak się wydaje.

Maj 2007 - w domu rozlega się dzwonek telefonu. Podnoszę słuchawkę a jakaś miała Pani z TP oferuje mi przedłużenie Neostrady na kolejne lata. Nie, dziękuję, po co mi internet 200 km od miejsca zamieszkania.

Czerwiec 2007 - w domu rozlega się dzwonek telefonu. Podnoszę słuchawkę a jakiś już mniej miły facet proponuje mi zmianę opcji Neostrady na wyższą. Nie, dziękuję. Ale dowiaduję się, że mam umowę na czas nieokreślony! WTF?

Dzwonię na Błękitną Linię. Czekam mnóstwo czasu aż ktoś się do mnie odezwie. Jest, udało się, podaję wszystkie dane, kobieta stwierdza żeby czekać, ona sprawdzi do kiedy mam umowę... po czym zapada cisza. Czekam 10 minut i dzwonię jeszcze raz. Znowu jakaś kobieta (teraz inna), sprawdza po czym oświadcza, ze umowa jest na czas nieokreślony. Zaczynam się ciskać, że jaki czas, jaki nieokreślony, że do 1 października. Sprawdza po raz kolejny. Okazuje się, że "nastąpiła pomyłka" i umowę mam do 1 sierpnia!

Efekt podpisania umowy z TP SA - stracone nerwy oraz dwa miesiące bez internetu (sierpień, wrzesień). Nie mam chęci pisać pism itp. ale powiem jedno - jeśli masz do wyboru Neostradę lub innego usługodawcę - wybierz Dialog, Netię czy coś podobnego. Szkoda życia na Tepsę.

I część druga:

Kod: Zaznacz cały
Sprawę już przeze mnie opisaną poszedłem wyjaśnić do Biura Obsługi Klienta TP czy jak to się teraz nazywa. Wchodzę i opowiadam swoją ckliwą historię o tym jak zostałem skrzywdzony przez przebiegłego monopolistę. Człowiek siedzący za biurkiem pokiwał ze zrozumieniem głową i zaczął dzwonić. Dzwonił do centrali w Katowicach, do Warszawy, pocił się, aby po 10 minutach zakomunikować mi, ze moja umowa wygasła. WTF? Jak wygasła to znaczy, że teraz nie mam internetu. Zaprotestowałem wobec takiego postawienia sprawy a on zaczął dzwonić po raz kolejny...

30 minut później...

- Wie pan, okazało się, że my nie mamy żadnej umowy, pan płaci takie nie wiadomo co i tego nigdzie nie ma, formalnie nie jest pan naszym klientem - rzekł pracownik TP.

Opadły mi ręce i nie tylko. A więc jestem dzikim abonentem któremu usługi świadczone są pomimo braku podpisanej umowy. Cóż, kolejne starcie zostało zapowiedziane na początek lipca aby ustalić kiedy mają przestać mi świadczyć swoje cudowne usługi.

Niech żyje burdel w TP SA!
Przeszli samych siebie :D

 #199081  autor: Vieslav
 04 lip 2007, 18:04
Ten twój kolega to sam w sobie jest problemem (bez obrazy oczywiście :wink: ), niech czyta co podpisuje. W regulaminie jasno pisze, że jeżeli nie zerwie się umowy 30 dni przed jej końcem to przechodzi na czas nieokreślony.

 #199111  autor: jahu
 04 lip 2007, 19:00
Mulder, a czytales to:
w roku 2006 dopisałem trzecią już z kolei umowę na rok do 1 października 2007
Zakladam ze nie podpisywal na czasa nie okreslony bo to bez sensu zakladajac ze umowy przechodza na czas nieokreslony - poco by sie tepsa trudzila?

 #199119  autor: Vieslav
 04 lip 2007, 19:09
A no sory, nie doczytałem o co chodziło. No to w końcu miał na czas nieokreślony a płacił jakby miał na czas określony czy odwrotnie? Czy jeszcze inaczej?

re

 #199339  autor: amadeo
 05 lip 2007, 12:34
jahu pisze:Mulder, a czytales to:
w roku 2006 dopisałem trzecią już z kolei umowę na rok do 1 października 2007
Zakladam ze nie podpisywal na czasa nie okreslony bo to bez sensu zakladajac ze umowy przechodza na czas nieokreslony - poco by sie tepsa trudzila?
dobra rada niech kolega czyta to co podpisuje

Obrazek

 #199345  autor: maniek
 05 lip 2007, 12:45
Z ta TP to juz tak jest, niejednego w wala probowali zrobic :-D Sam mialem z nimi doczynienia jak byla zmiana regulaminu i wypowiedzialem umowe to starszyli mnie karami ale nic nie zdzialali bo wiedzieli ze to ja mialem racje.

re

 #199466  autor: amadeo
 05 lip 2007, 21:50
ja mam inny pomysł zatrudnić alkaidę.... :smt005 , jesli ktos narzeka na TP to albo nie placi terminowo albo..sam niewie czego chce :o

Obrazek
 #209914  autor: Adam84
 06 sie 2007, 19:10
Powodem takiej sytuacji jest niewprowadzenie podpisanej umowy(trzeciej w 2006), do systemu rozliczeniowego(SERAT2).System przez który miał wydrukowaną umowe(PROVISIO),przepuścił to bo inaczej by jej pracownik TP nie wydrukował.Interesuje mnie czy po podpisaniu 12 miesięcznej umowy miał cene niższą, czy jak na czas nieokreślony(wyższą).Jesli niską-to problem tkwi w czymś innym.Jeśli płacił wyższą to potwierdza moje przypuszczenia.Niemniej jednak twój kolega może(jeśli nadal chce) wywalczyć swoje racje w TP.Proponuje złożyć reklamacje.Niech weźmie tą umowe(xero+oryginał) i zaniesie do placówki TP przedstawiając swoje roszczenia i żądając potwierdzenia przyjęcia reklamacji.Po kilku dniach sprawdź na 9393 stan swojej sprawy.Powinno to być wysłane przez placówke do Centralnej Kancelarii w Katowicach(adres na Fakturze).
Takie sprawy często sie zdarzały w TP że klienci nie mieli w systemach aktualnych anexów o przedłużenie umowy i rachunki były o Neo na czas nieokreślony.
Pozdro!

Rób jak uważasz i uważaj jak robisz :)