masterson pisze:Tymczasem reklamy Mumio były dla mnie żałosne, i nie chodzi o samo Mumio, które uwielbiam, ale o to, że Plus silił się na humor wyciągnięty prosto z Heyah.
Przyznasz jednak, że Mumio zrobiło
Plusowi dobrą robotę? Nawet
Orange w 1 z reklamówek także posłużył się pewnym kabaretem (spot nawet nie był taki zły) ale chyba szybko zrozumięli, iż ludzie zaczną im zarzucać, że to zrzyna z Mumio &
Plusa dlatego więcej takich reklam w
pomarańczy nie było
masterson pisze:Bazowanie na uczuciach prorodzinnego kraju jest trochę nie na miejscu. Zwłaszcza kiedy człowiek po obejrzeniu reklamy uświadomi sobie, że nie jest mu tu dobrze, ile ludzi nadal wyjeżdża za chlebem z kraju, a co drugiemu bardziej zależy na karierze niż rodzinie. No cóż... reklamy Plusa nie wywołają wtedy pozytywnych skojarzeń.
Za to zmusza do refleksji... Ty je poczyniłeś i doszedłeś do takiego wniosku więc zmień świat na PLUS
Ktoś inny będzie miał inne przemyślenia i również będzie to oznaczało, że reklama odniosła skutek bo dotarła do niego.
Osobiście wolę coś takiego niż głupawe spoty
PLAY'a - chyba żaden nie zapadł mi w pamięc...
