A oto moje pytania do Play i otrzymane odpowiedzi
Dzień dobry
Mam do Państwa nastepujące pytanie:
Czy mogę przenieść numer z oferty abonamentowej Ery do oferty abonamentowej "Play Lajt"?
Jeżeli tak to jakie muszę spełnić wymogi (przedstawić dokumenty), żeby skorzystać z w/w oferty
Nr zgłoszenia: 465707
Data wpłynięcia do P4: 2007-06-08 21:21:44
Data zamknięcia zgłoszenia: 2007-06-09 15:47:23
Witam serdecznie,
Dziękuję za zainteresowanie ofertą Play. Jeżeli chciałabyś przenieść Swój
numer to zapraszam do najbliższego salonu sprzedaży, gdzie będziesz
poproszony o wypełnienie wniosku o przeniesienie numeru oraz wniosku o
pełnomocnictwo. Na podstawie pozostawionego przez Ciebie pełnomocnictwa w
Twoim imieniu dopełnimy wszelkich formalności związanych z przeniesieniem
numeru. W momencie zgody Twojego operatora na rozwiązanie umowy
skontaktujemy się z Tobą w celu podpisania umowy. Przy podpisaniu umowy będą
wymagane następujące dokumenty:
Nowy dowód osobisty,
1 z dokumentów z listy poniżej:
zaświadczenie o zatrudnieniu,
legitymacja rencisty lub emeryta,
legitymacja studencka,
bieżący rachunek za telefon komórkowy,
bieżący rachunek za telefon stacjonarny,
bieżący rachunek za prąd, gaz lub wodę,
bieżący wyciąg z konta bankowego,
ważna karta kredytowa.
Przy starym dowodzie osobistym, poza wyżej wymienionymi należy przedstawić
drugi dokument wraz ze zdjęciem.
Pozdrawiam,
Gniewko, Obsługa Klienta Play.
Witam ponownie
Ale nie odpowiedziano mi konkretnie na to pytanie:
Czy mogę przenieść numer z oferty abonamentowej Ery do oferty abonamentowej
"Play Lajt"?
To, że mogę przenieść numer z oferty abonamentowej do Play abonament to ja
wiem, ale chodzi konkretnie o ofertę "Play Lajt" bo wg Państwa to są dwie
różne oferty. Proszę o konkretną odpowiedź.
Nr zgłoszenia: 474074
Data wpłynięcia do P4: 2007-06-11 11:18:02
Data zamknięcia zgłoszenia: 2007-06-11 12:00:58
Witam Cię serdecznie!
Dziękuję za maila.
Cieszę się, że chcesz do nas dołączyć. Jak najbardziej przenosząc do nas numer możesz skorzystać z oferty PLAY LAJT.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)
Basia, Obsługa Klienta PLAY