• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #190336  autor: Drzazga
 07 cze 2007, 21:43
Ponoć ma nastąpić w ciągu dwóch trzech miesięcy likwidacja lokalnych serwisów Sony-Ericssona naprawiających telefony na gwarancji. Klientów maja obsługiwać wyłącznie dotychczasowe Centra Serwisowe (3).

http://www.foto-tel.pl/

 #190369  autor: babeo
 07 cze 2007, 22:54
Drzazga pisze:(3)
Co? 3 na całą Polskę? :shock:

 #190384  autor: Irek
 07 cze 2007, 23:47
Skąd to info. Jakoś mi się nie wydaje. Sprzedaż SE w Polsce ma się bardzo dobrze dlaczego mięli by rezygnować z serwisów. No chyba, że z uwagi na małą awaryjność tego sprzętu. Hehe bo innego rozwiązania nie widzę. 8)

"And one more thing..."

 #190393  autor: pyp
 08 cze 2007, 00:01
Drzazga pisze:Ponoć ma nastąpić w ciągu dwóch trzech miesięcy likwidacja lokalnych serwisów Sony-Ericssona naprawiających telefony na gwarancji
A cos ty opowiadasz... musza to być jakies głupie plotki. Ja przynajmniej w to nie wieze ;-)

Pozdrawiam - pYp

 #190399  autor: stanax
 08 cze 2007, 00:45
skasowałem
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2007, 23:07 przez stanax, łącznie zmieniany 3 razy.

 #190405  autor: Rogal
 08 cze 2007, 02:38
tylko, ze to by było nie logiczne ze strony SE jeśli by zlikwidował serwisy i zostawił tylko 3 :roll: wiec najlepiej podejść z dystansem do tego tematu :D

 #190408  autor: pyp
 08 cze 2007, 02:57
Rogal pisze:wiec najlepiej podejść z dystansem do tego tematu
No tak koniecznie trzeba to rozumieć !! :-)

Pozdrawiam - pYp

 #190432  autor: orB
 08 cze 2007, 08:46
Drzazga pisze:Ponoć
I wszystko jasne.
IreQ pisze:No chyba, że z uwagi na małą awaryjność tego sprzętu.
:mrgreen:

 #190480  autor: Drzazga
 08 cze 2007, 11:10
Panowie....jeśli piszę to mam chyba jakieś podstawy do napisania? Nie uważacie? Bo ja nie widzę żadnych podstaw u was do pisania o tym ze nie wierzycie w takie działania Producenta...można to sprawdzić bezpośrednio u źródła....w SE.

stanax: a Twojej wypowiedzi to już zupełnie nie rozumiem...skąd oceniłeś że jestem inteligentnym gościem? To są plotki rozsiewane przez wrogie mi osoby...poza tym sprzedaję też inne marki niż Samsung ale jest mi przykro że tego nie dostrzegłeś...


INFORMACJA O PLANACH LIKWIDACJI SERWISóW LOKALNYCH, POCHODZI OD OSóB PROWADZąCYCH TAKIE SERWISY....i też czują się rozżalone takim faktem po zwiększeniu sprzedaży przez SE i zainwestowaniu w swoje firmy pieniędzy by ten biznes się opłacał i przetrwaniu najcięższego okresu...


A czy mam rację pokaże czas....co akurat dla tych firm i klientów może nie być pocieszającą wiadomością

http://www.foto-tel.pl/

 #190492  autor: babeo
 08 cze 2007, 11:28
Drzazga pisze:A czy mam rację pokaże czas....
O jakim czasie mówimy? kiedy to ma być 'oficjane' info?

 #190498  autor: Drzazga
 08 cze 2007, 11:35
babeo: wiem tyle ile mi powiedziały osoby z lokalnych serwisów, bo dostały taką informację prawdopodobnie z Centrów Serwisowych z którymi mają podpisane umowy a te z kolei zawsze są informowane przez Producenta. Zmiany na rynku serwisowym to normalna rzecz i zawsze kosztem firm lokalnych ponoszących stosunkowo największe koszta obsługi klienta, bo w wypadku SE sama firma nie wspiera tych firm sprzętem choćby szczątkowo co ma miejsce w wypadku Nokii.

http://www.foto-tel.pl/

 #190511  autor: babeo
 08 cze 2007, 11:49
Drzazga, czyli dobrze rozumiem, że mają zostać w PL 3 duże serwisy? Np. Gdańska, Warszawa, Kraków ... i jak coś stanie się z naszym SE, to będziemy musili wysyałać do nich telefon?

 #190520  autor: Drzazga
 08 cze 2007, 12:00
źle rozumiesz: zostaną 3 centra tj. CRC Comunicaid w Jankach, Teleko w Bytomiu i Komsa we Wrocławiu, to są oficjalne Centra serwisowe SE...przynajmniej na razie....pozostałe lokalne serwisy będą punktami kolektorskimi (przeładunkowymi) przyjmującymi telefon od klienta i wysyłającymi do Centrum Serwisowego. Naprawy na miejscu nie wchodzą w grę np. zmiana softu (aktualizacja oprogramowania) itp. Naprawy będą ponoć wykonywane tylko do końca sierpnia lokalnie. Potem już tylko Centra serwisowe i zdalne sterowanie..:(

http://www.foto-tel.pl/

 #190571  autor: Irek
 08 cze 2007, 13:15
To w takim wypadku o co tyle szum? Sam nie wiem co to za różnica czy telefon będzie naprawiony tu czy 200 km dalej. Eh robicie z igły widły.

"And one more thing..."

 #190589  autor: Drzazga
 08 cze 2007, 13:49
To jest istotna informacja, bo mając doświadczenia z Producentami, może (a właściwie nastąpi) fakt kiedy banalna zmiana softu będzie trwała np. 8-10 dni (dwa dni zajmuje sama przesyłka przy genialnej logistyce). To spore utrudnienie dla klientów, kolejną wadą będzie brak dostępu do części zamiennych przy naprawach pogwarancyjnych a co za tym idzie wzrost cen, bo nie od dziś wiadomo jakie ceny solą Centra za naprawę. Ta sytuacja może spowodować też upadek serwisowania innych Producentów poza Nokią (choć nie koniecznie) gdzie mając wielu Producentów z trudem bo z trudem ale grupa niemal stu małych firm jakoś wiązała koniec z końcem...teraz będzie to krach finasowy.

IreQ: ja rozumiem że w grze liczą się tylko duże firmy ale o ile mi wiadomo to polską telekomunikację (GSM) zbudowano na karkach małych firm, agentów, dealerów, Centrów i lokalnych serwisów, które broniły nieraz Producenta przed rozwścieczonymi klientami. Jeśli dla Ciebie jest to tylko skwitowanie ("o co tyle szum") to tym bardziej jest to dziwne że wy jako tak poczytny portal nie rozumiecie tego...szkoda
pozdrawiam

http://www.foto-tel.pl/

 #190598  autor: Irek
 08 cze 2007, 14:04
Drzazga, gdybyś rozwinął swój pierwszy post bardziej nie było by tyle nieporozumień, a tak wynikało z niego tylko tyle, że w ogóle maja zlikwidować punkty serwisowe SE.
Stwierdzenie "o co tyle szumu" miało dotyczyć miejsca w którym będzie naprawiany telefon, czy na miejscu, czy gdzieś dalej.
wy jako tak poczytny portal nie rozumiecie tego...szkoda
Nie można generalizować każdy wypowiada swoje zdanie, a nie wszyscy maja takie samo.

"And one more thing..."

 #190605  autor: Drzazga
 08 cze 2007, 14:18
ok ja nie sprzeczam się o drobiazgi, istotne jest to że wcześniej żądano od właścicieli małych kooperujących firm wynajęcia lokalu w prestiżowych miejscach (koszt) zakupu szeregu narzędzi komputerów zatrudnienia przynajmniej dwóch osób (konsultant i technik), przeszkolenia tych ludzi (własny koszt) i teraz lekką ręką mówi się..."taniej wyjdzie nam współpraca wyłącznie z Centrami - panom i paniom już dziękujemy"

Klienci też mieli dobrą bezpośrednią pomoc i obsługę a teraz co? Wsiądą w auto i zrobią te wspomniane 200km żeby np. usłyszeć...."gwarancja anulowana" "telefon zalany" "ingerencja cieczy"???

Setka firm, które wykonywały mrówcza pracę warta jest chyba choćby wzmianki o tym fakcie, bo skutek będzie taki że klienci nie będą mieć bezpośredniej obsługi i zostaną im alternatywnie " lokalni ściągacze simlocka" i "gwarancje sprzedawcy". Inni producenci też stracą na tym.

http://www.foto-tel.pl/

 #190606  autor: Irek
 08 cze 2007, 14:21
Setka firm, które wykonywały mrówcza pracę warta jest chyba choćby wzmianki o tym fakcie
To fakt.

Poczekajmy zobaczymy może jeszcze będzie jakieś info oficjalne o tym.

"And one more thing..."

 #190609  autor: Drzazga
 08 cze 2007, 14:27
czy będzie czy nie i kiedy to nie jest istotne...istotne jest to że jesteście pierwsi...:)

http://www.foto-tel.pl/

 #190996  autor: stanax
 09 cze 2007, 15:26
skasowałem
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2007, 23:06 przez stanax, łącznie zmieniany 2 razy.