• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #189975  autor: Keeper06
 06 cze 2007, 21:58
Witam!
Jestem w orange od 2 lat, i ostatnio dzwoniła do mnie kobieta w związku z przedłużeniem umowy, zgodziłem się na nokie 5200 za 120,49 zł, ale zostałem oszukany ponieważ osoba ta podała mi cenę netto mówiąc że to kwota do zapłaty, więc przesyłki kurierskiej (telefon i umowa wraz z kopią) nie przyjąłem. A teraz chce rozwiązac z nimi umowę, i jest jedna rzecz która mnie zastanawia a mianowicie, czy ona juz tej umowy nie przedłużyła? czy istnieje jakaś możliwosc żeby ta Pani przedłuzyła umowe bez mojego podpisu na kolejnej ?

zapomniałem dodac że byłem w jednej idei mix

 #189976  autor: Prometo
 06 cze 2007, 22:09
Keeper06 pisze:czy istnieje jakaś możliwosc żeby ta Pani przedłuzyła umowe bez mojego podpisu na kolejnej ?
Nie ma możliwości ta pani przedłużyć umowy bez twojego podpisu.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #189978  autor: Keeper06
 06 cze 2007, 22:12
dziękuję bardzo, kamień spadł mi z serca.

 #189984  autor: pyp
 06 cze 2007, 22:31
Prometo pisze:Nie ma możliwości ta pani przedłużyć umowy bez twojego podpisu.
Tak jak powiedział Prometo, nie ma takiej mozliwości żeby się umowa sama przedłużyła, bez twojego podpisu. Za każdym razem żeby podpisac w tym przypadku aneks, musisz się pojawić w salonie. A w twoim przypadku jest taka mozliwość że umopwa do podpisania była w przesyłce.

Pozdrawiam - pYp
 #190060  autor: dechomenon
 07 cze 2007, 09:22
Keeper06 pisze:Witam!
Jestem w orange od 2 lat, i ostatnio dzwoniła do mnie kobieta w związku z przedłużeniem umowy, zgodziłem się na nokie 5200 za 120,49 zł, ale zostałem oszukany ponieważ osoba ta podała mi cenę netto mówiąc że to kwota do zapłaty, więc przesyłki kurierskiej (telefon i umowa wraz z kopią) nie przyjąłem. A teraz chce rozwiązac z nimi umowę, i jest jedna rzecz która mnie zastanawia a mianowicie, czy ona juz tej umowy nie przedłużyła? czy istnieje jakaś możliwosc żeby ta Pani przedłuzyła umowe bez mojego podpisu na kolejnej ?

zapomniałem dodac że byłem w jednej idei mix
a jak tą przesyłkę odesłałeś to jest jakaś reakcja z ich strony, PAni do Ciebie dzwoniła?

 #190066  autor: Vieslav
 07 cze 2007, 09:36
Osobiście odradzam załatwianie czegokolwiek przez telefon. Lepiej ruszyć się do salonu Orange albo Telepunktu i wiadomo na czym się stoi. Przez telefon mogą cię oszukać, o czym się przekonałem nie raz i ty sam teraz tego doświadczyłeś.

 #190078  autor: Prometo
 07 cze 2007, 10:09
Mulder, ja miesiąc temu przedłużałem umowę w Erze telefonicznie. W przesyłce, która do mnie dotarła było wszystko co uzgodniłem z konsultantem tj. telefon i umowa.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #190091  autor: aga
 07 cze 2007, 10:32
Mulder pisze:Osobiście odradzam załatwianie czegokolwiek przez telefon. Lepiej ruszyć się do salonu Orange albo Telepunktu i wiadomo na czym się stoi. Przez telefon mogą cię oszukać, o czym się przekonałem nie raz i ty sam teraz tego doświadczyłeś.
Ja nie mam przykrych doświadczeń w tej dziedzinie i dla mnie to jest bardzo wygodna forma. Nie każdy ma czas, żeby latać po salonach i wystawać w kolejkach. Trzeba tylko dokładnie uzgodnić warunki umowy z konsultantem, a w razie wątpliwości nie bać się pytać. Jeżeli obie strony się zrozumieją, to nikt nikogo nie będzie oskarżał o oszustwo.
 #190134  autor: Keeper06
 07 cze 2007, 12:04
dechomenon pisze:
a jak tą przesyłkę odesłałeś to jest jakaś reakcja z ich strony, PAni do Ciebie dzwoniła?
tzn. powiedziałem kurierowi we wtorek że przesyłki nie odbiorę ponieważ kwoty sie nie zgadzają, w środę nikt do mnie nie dzwonił, ale jestem pewien że o mnie nie zapomną, chociaż w piątek przefaksuje im oświadczenie o zerwaniu umowy w dniu jej zakończenia, jeżeli bez mojego podpisu nie moga nic zrobi to jestem szczęśliwy :D ( bo sie bałem że zgadzając sie na tą nokie wpadłem w jakieś szambo).

Pozdrawiam

 #190135  autor: sabled
 07 cze 2007, 12:09
Mulder, Ja w ciągu ostatniego miesiąca przedłużałem telefonicznie 2 umowy ale w Erze. Nie było najmniejszego problemu ani z kurierem ani też z konsultantem. Takie przekręty to tylko w Orżnąć... :wink:

 #190140  autor: pyp
 07 cze 2007, 12:15
Keeper06 pisze:piątek przefaksuje im oświadczenie o zerwaniu umowy w dniu jej zakończenia
A miesieczny okres wypowiedzenia, chyba ciebie obowiazuje.
Mulder pisze:Osobiście odradzam załatwianie czegokolwiek przez telefon. Lepiej ruszyć się do salonu Orange albo Telepunktu i wiadomo na czym się stoi.
Ja też tak uważam że jest lepiej pujsc osobiście do telepunktu i załatwić sprawe. Taka forma jest dobra dla starszych lub chorych osób które w jakiś sposób nie mogą pujść do salonu. Ale dla osób które śą zdrowe i młode, to się dziwwie nawet że wybieraja taką opcję...
Prometo pisze:W przesyłce, która do mnie dotarła było wszystko co uzgodniłem z konsultantem tj. telefon i umowa.
Keeper06, czyli napewno nie wpdałeś w żadne bagno bo umowa była w przesyłce... Chyba że ci zrobią koło nosa i każą uiścic opłate za kuriera ale w to watpie...

Pozdrawiam - pYp

 #190149  autor: Keeper06
 07 cze 2007, 12:28
pyp pisze:A miesieczny okres wypowiedzenia, chyba ciebie obowiazuje.
Niestety obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia bo jestem zwykłym śmiertelnikiem :wink:
pyp pisze:Chyba że ci zrobią koło nosa i każą uiścic opłate za kuriera ale w to watpie...
No właśnie, taka opcja istnieje, ale te kilka zł to jeszcze nie taka strata...

 #190192  autor: pyp
 07 cze 2007, 14:17
Keeper06 pisze:ale te kilka zł to jeszcze nie taka strata...
No ja wiem czy kilka zł. ?? Być może nawet około 50 zł, wiesz jak może byc zaraz ci wyliczą że to była przesyłka do ciebie i od ciebie czyli w dwie strony, do tego ze ona była ubezpieczona i za pobraniem... Może wyjsć nawet około 50 dych. :-(

[ Dodano: 2007-06-07, 14:17 ]
Keeper06 pisze:zostałem oszukany ponieważ osoba ta podała mi cenę netto mówiąc że to kwota do zapłaty
A wogule ile więcej musiałeś zapłacić ??

Pozdrawiam - pYp

 #190195  autor: Keeper06
 07 cze 2007, 14:24
pyp pisze:Być może nawet około 50 zł, wiesz jak może byc zaraz ci wyliczą że to była przesyłka do ciebie i od ciebie czyli w dwie strony, do tego ze ona była ubezpieczona i za pobraniem...

kurde o tym nie pomyślałem, ale będę sie kłócił /martwił jak mi to naliczą
pyp pisze:A wogule ile więcej musiałeś zapłacić ??
prawie 150 zł, około 28 zł więcej niż było umówione, ale tu już nie chodzi o sama kwotę, tylko o fakt świadomego wprowadzania klienta w błąd ...

 #190203  autor: Prometo
 07 cze 2007, 14:36
pyp pisze:No ja wiem czy kilka zł. ?? Być może nawet około 50 zł, wiesz jak może byc zaraz ci wyliczą że to była przesyłka do ciebie i od ciebie czyli w dwie strony, do tego ze ona była ubezpieczona i za pobraniem... Może wyjsć nawet około 50 dych. :-(
pyp a na jakiej podstawie mogą mu naliczyć opłaty w tym regulaminie http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 754056.pdf nic nie pisze.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #190211  autor: pyp
 07 cze 2007, 14:45
Punkt 3 i podpunkt 9-11... sugerują rzeczywiscie że nie mozna naliczyc opłaty za nieodebranie przesyłki... ale natomiast tu jest jeżeli jest sprzęt niekompletny lub uszkodzony... Nie wiadomo jak saregauja w przypadku odmowy przyjęcia bez podania odpowiedniej przyczyny... Na to ze mu złą cene podała nie ma dowodów... No chyba że dojdzie do tego ze Orange będzie sięgał do nagrań rozmów konsultantów.

Pozdrawiam - pYp

 #190225  autor: Keeper06
 07 cze 2007, 15:09
chyba też cos dopowiem, jest napisane że: w przypadku stwierdzenia przez klienta (...) niezgodności przesyłki z zamówieniem (mozna to rozumiec jako niezgodnośc ceny) klient powinien odmówic jej odbioru, co więcej jest napisane, że odmowa odbioru oznacza rezygnację z zamówienia. czyli wszystko ok, nie ma ani słowa o tym iz w momencie rezygnacji z odbioru bez podania przyczyny klient (zamawiający) jest obciążony kosztami przesyłki kurierskiej.

 #190237  autor: Eagle
 07 cze 2007, 15:54
Keeper06 - masz rację :-)

 #190238  autor: pyp
 07 cze 2007, 15:56
Keeper06 pisze:czyli wszystko ok, nie ma ani słowa o tym iz w momencie rezygnacji z odbioru bez podania przyczyny klient (zamawiający) jest obciążony kosztami przesyłki kurierskiej.
Czyli wychodzi bezwzględnie na to że rzeczywiście nie ma mozliwości płacenia z kuriera. Ale gdyby jkednak cos było nie tak to powołaj się na rozmowę telefoniczną i wtedy już nie bedzie problemu :-)

Pozdrawiam - pYp

 #190239  autor: Keeper06
 07 cze 2007, 16:00
exactly my friend :)

Pozdrawiam