• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #189454  autor: Ebenezer
 04 cze 2007, 23:00
No to sie porobiło.
I teraz pałaj tu miłością do nowej sieci :-( Jestem bardzo ciekawy jak to wszystko sie skończy bo właśnie sam się zastanawiałem czy nie przenieść swojego numeru z Simplusa do Play'a.
Ale w takiej sytuacji czekam na rozstrzygnięcie sprawy.

POWODZENIA :!: :!: :!: :!: :!:

 #189596  autor: jahu
 05 cze 2007, 15:42
Dzwonil do mnie kierownik PlayGermanos w Gliwicach - poinformowal ze dzwonil jeszcze raz do ludzi ktorzy z ramienia Play zajmuja sie obsluga tego typu placowek i dostalam potwierdzenie na "150%" ze nie ma takeij mozliwosci - a czs mi mija - w czwartek pewnie wszystko nieczynne a z koncem tego dnia wygasza mi numer w SS, czyli czas mam do jutra :(

A na * 500 jak katarynki ze sie da, natuaralnie nie udziela zadnych informacji od kogo takie twierdzenie, przelaczyc tez nie moga do poziom wyzej, na systemie informatycznym sie nie znaja ale da sie i moge podpisac umowe :)

 #189813  autor: Ebenezer
 06 cze 2007, 09:16
Szkoda, że tak wyszło :( bo nawet sam się zastanawiałem nad tym czy nie przejść do Play'a. Ale jeżeli tak, to daje sobie spokój. Zostaję w Simplusie do czasu aż coś się zmieni w tej sprawie lub obniżą cenę minuty :lol:

Ale to już jest przesądzone i nic się nie da zrobić w tej sprawie?! Trzeba brać numer "playowy"??!!

 #189816  autor: jahu
 06 cze 2007, 09:51
Ebenezer - chodzi tu tylko o play lajt - tak to pokracznie skonstruowali ze zrobili z tego promocje - na oczy tego nei widzialem ale mowia mi w salonie ze nie mozna wybrac tej promocji i jednoczesnie wprowadzic numeru przenoszonego

 #189913  autor: Ebenezer
 06 cze 2007, 16:59
no to lipa straszna. To mają o 2 abonentów mniej, choć myślę, że więcej jest takich ludzi co chcieliby przenieść numer do play lajt. Szkoda. :(

 #189926  autor: jahu
 06 cze 2007, 17:48
Ciag dalszy mej tragicznej historii:

Bylem dzis ponownie w salonie. Zgodnie z zaleceniami OK w przypadku gdyby odmawiano mi dalej podpisania takiej umowy mialem poprosic o to by obslsalonu skontaktowala sie z nuemrem *500 - co oczywiscie zrobilem. Odmowiono mi tlumaczac ze to nie ich numer i nie beda tego robic, jednoczesnie poprosilem o oficjalne zgloszenie probleu w systemie infrmatycznym u ich biura obslugi produktu (prawdopodnie tak to sie zwie i chyba to numerek *444) - naturalnie rowniez mi odmowiono Jednoczesnie odmowiono mi jakiegokolwiek innego zaswiadczenia itp o zaistnialym fakcie niemozliwosci podpisania umowy mimo spelniania zarowno warunkow tehnicznych - ktore mam stwierdzone pisemnie w oswiadczeniu PLAY jak rowniez spelnilem wszlekie warunki zarowno regulaminu promocji, przeniesienia numeru jak i swiadczenia uslyg dla abonamentow w Play.

Udalem sie wiec do sklepu firmowego PLUS zlozylem wycofanie wniosku o przeniesienie numeru. Wlasnie dostalem informacje sms ze wycofano zlecenie oraz ze zwrocono oplate za przeniesienie.

I tu uwaga w przypadku cofania wniosku o przeniesienie robcie to najpozniej w przeddzien wygasnieca numeru - w dniu wygasniecia PLUS zastrzega sobie mozliwosc nie zrealizowania takiego cofniecia.

Swoja droga ja nie odpuszczam PLAYowi - za duzo niesmak pozostal po tym wszystkim - mimo wielokrotnych prob rozwiazania z mej strony problemu, roznorakich pomyslow na ominiecie problemow, prosb o interwencje w dziale odpowiedzialny ze syste informatyczny, mimo spelnienia wszystkich wymagan nie podpisalem umowy.

Teraz bede reklamowal sam proces popisywania umowy, sposob postepowania pracownikow, jakos swiadczonych infrmacji zarowno w salonie jak i w OK (sprzeczne infrmacje, choc na poczatku wszyscy zgodnei ze mozliwe przeniesienie)

Powodzenia reszcie w ich przygodach - dajcie znac czy cos wam z tego wyszlo :D

 #189935  autor: Ebenezer
 06 cze 2007, 18:25
A ja jeszcze w duszy myślałem, że jednak coś się da załatwić w tej sprawie a tu lipa :( No szkoda

 #189939  autor: b@sho
 06 cze 2007, 18:43
jahu widzisz, im tak dobrze idzie ze nie chca nowych klientow... dla mnie jest to smieszne ze nawet nie chcieli zadzwonic... takie traktowanie klienta to napewno chluby im nie przyniesie...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #189943  autor: jahu
 06 cze 2007, 18:53
wlasnie sie dowiedzialem na pewnym konkurenyjnym forum (o playu) ze podobno jest ktos komu sie udalo podpisac umowe na lajta przenoszac z play karty - umowe podpisal i stoi w miejscu:
a ja sie przeniosłem z Play karty na Lajta i do dzis abonament nie zostal uruchomiony umowe podpisalem 1.06 podobno wszystko ma trwac do 21 dni !!!!!!!!! tylko dlaczego tak dlugo ?? Niech mnie pocaluja w du..e jesli 21 czerwca otrzymam abonament i bede mial 10 dni na wykorzystanie 40 zł !!!!!!
jakas to moze i alternatywa jest ale czekam na rozwiazanie jego sprawy :)

 #189952  autor: Kaczy
 06 cze 2007, 20:07
jahu pisze:Teraz bede reklamowal sam proces popisywania umowy, sposob postepowania pracownikow, jakos swiadczonych infrmacji zarowno w salonie jak i w OK (sprzeczne infrmacje, choc na poczatku wszyscy zgodnei ze mozliwe przeniesienie)

Napisz do UKE. Ciekawe co odpowiedzą.

...::: Made for loneliness :::...

 #189954  autor: Prometo
 06 cze 2007, 20:17
Kaczy,

1. Skorzystanie z niniejszej Oferty Promocyjnej wyklucza korzystanie z innych Ofert Promocyjnych, dostępnych
łącznie z Ofertą Play, chyba, że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej - wyciąg z regulaminu oferty promocyjnej "Play Lajt". Wg mnie nie można jej połączyć z inna ofertą Play.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #189956  autor: Kaczy
 06 cze 2007, 20:24
sprzeczne infrmacje, choc na poczatku wszyscy zgodnei ze mozliwe przeniesienie
Prometo, chodzi mi o ten fakt, że padły zapewnienia, że jest taka możliwość. To jest jawne wprowadzenie w błąd.

...::: Made for loneliness :::...

 #189964  autor: Robaas
 06 cze 2007, 20:52
Prometo: tylko ze wedlug mnie uprawnienie do przenoszenia numeru to nie promocja ale gwarancja prawna, wedlug mnie nie sa w stanie zapewnic czegos co jest mi gwarantowane, moim zdaniem UKE i UOKiK powinni sie tym zajac.

To już są kpiny, taką odpowiedz dostalem wlasnie z Play cos tam:
Witam!

Cieszę się, że zainteresował Cię Play. Możesz przenieść swój numer i wybrać abonament 30 (otrzymujesz 40), podpisując umowę na czas określony 24 miesiące i kupić telefon po cenie promocyjnej przewidzianej dla oferty “Play Lajt”. Skorzystanie z tej oferty wyklucza jednak korzystanie z innych ofert (np oferty specjalnej dla osób przenoszących numer, które otrzymują dodatkowo 120 minut).

Pozdrawiam
Ewa, Obsługa Klienta PLAY

 #189974  autor: jahu
 06 cze 2007, 21:54
Prometo pisze:Kaczy,

1. Skorzystanie z niniejszej Oferty Promocyjnej wyklucza korzystanie z innych Ofert Promocyjnych, dostępnych
łącznie z Ofertą Play, chyba, że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej - wyciąg z regulaminu oferty promocyjnej "Play Lajt". Wg mnie nie można jej połączyć z inna ofertą Play.
Naturalnie ze sie wykluczaja - ja nigdy tego nie negowalem i poza OK i pierwszymi zapewnieniami w salonie cala reszta stanowisk w tej kwesti zarowno ok jak i salonu to ze nie mozna - co wiedzialem od razu.
Sprawa rozbija sie o to ze:
http://web.playmobile.pl/opencms/export ... index.html
Jak widac sa trzy rozne linki na dole - warto sobie przegladnac, przeanalizowac - pytanie czy kazdy musi obowiazkowo skorzystac z promocji przenoszenie numeru?

Uwazam ze nie - promocja to promocja nie musze z niej korzystac - za to musze podpisujac umowe przestrzegac regulaminu uslug a nawet tam sa zapisy o numerze przenoszonym z innej sieci - chodzi mi o cytowane juz wczesniej regulaminy, czyli:
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 3.
Zawarcie Umowy
7. Po zawarciu Umowy Operator zobowiązany jest wydać do używania
Abonentowi Kartę SIM/USIM i przyznać Numer MSISDN albo w przypadku
przeniesienia numeru z sieci innego operatora – przyporządkować do Karty
SIM/USIM przenoszony numer.
REGULAMIN PRZENOSZENIA PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU
PRZY ZMIANIE OPERATORA.

ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA PRZEZ KLIENTA DO P4 SP. Z O.O.
O ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PRZENIESIENIEM
PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU.

6. Po otrzymaniu od Dotychczasowego Dostawcy Usług (Dawcy) zawiadomienia o terminie rozwiązania Umowy
o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonu Klient
zawiera w Punkcie Sprzedaży/Obsługi Umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług
telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu określa przewidywany termin
rozpoczęcia świadczenia usług.
Co istotne sama promocja Play Lajt nie zaostrza pojecia numer telefonu (przyznanie karty z numerem MSISDN) - a wiec pozostaje ono zgodne z zapisami regulaminowymi swiadczenia uslug. Rozumiem gdyby bylo wyraznie napisane - przydziela nr z puli playowych, zabronione jest przenoszenie numer.

Na temat tego co pisza z ok i o czym zapewniaja tam i w salonach nie bede sie juz wiecej wypowiadal bo przedstawioneodpowiedzi OK chyba wystarcza - to najlepszy komentarz.

Robaas, wiem ze wiecej osob jest ktore probowaly przeniesc, przenasza lub beda chcialby przeniesc, tez zastanawiam sie nad skeirowaniem tego calego bajzlu do UKE - mysle ze przynamniej mogliby to jakos zaopiniowac.

Generalnie wystarczylaby na poczatku odpowiedz - nie nie mozna wziasc 30 i przeniesc nuer - olalby sprawe jak pewnie wszyscy zainteresowani.

A no i ciekawym kwiatkiem jest to zaswiadczenie co otrzymuje sie przy okazji zlozenia wniosku o przeniesinie numeru wraz z pelnomocnictwem, ze p4 ma mozliwosci do przeniesienia numeru - jedynym warunkiem dodatkowym (tak pisze w tresci tego paipierka) jest spelnienie warunkow regulaminowych - a te spelniam "wiec w czym problem play?"

[ Dodano: 2007-06-06, 22:45 ]
UWAGA:!: Wlasnie rozmawialem z Pawlem z Rzeszowa - pisal komentarz do arta na telepolis ktory dotyczyl promocji PlayLajt - potwierdzil mi na gg ze udalo mu sie podpisac umowe - a konkretnie:
mialem numer w SS, w niedziele popołudniu podszedłem do germanosa - złożyłem wniosek o przeniesienie+pełnomocnictwe, w pon przed południe ss pobrali 50zł za przeniesienie, dziś zadzwonili z play aby przyjśc i podpisać umową, sam zadzwoniłem do bok ss i zapytałem czy wszystko ok - on, że tak i że numer wyłącza w nocy w sobotę. Ot i wszystko
Dostal do podpisania umowe, kopie, otrzymal telefon, karte sim z playa (nieaktywna) i bawil sie juz telefonem - jednym slowem pelen sukces. Dowiedzialem sie ze wszystko zrealizowal w salonie w Rzeszowie.

[ Dodano: 2007-06-07, 00:10 ]
Jestem jeszcze po rozmowie na gg z pracownikiem arterii w MM w Zabrzu - wyjasnil mi praktycznie krok po kroku jak to zrobic - na chwile obecna to wyglada tak ze szanowni panstwo z punktu w Gliwiach nie znaja sie - a kto kolwiek z kim sie konsultowali na sowjej magicznej linii tez nie wiele wiecej wie.

Jutro dam znac czy cos sie wyjasni po wizycie w MM

[ Dodano: 2007-06-07, 15:30 ]
I po wizycie :-) W zasadzie wkleje to samo co na forum "lekko konkurencyjnym" (nie branzowe a raczej powiazane z konkretny operatorem ;) )

Zostalem dzis niewiernym Tomaszem ;)
Przejechalem sie do Zabrza a ze pogoda ladna to na rowerku z kumplem :D Wchodze do MM odnajduje ta wyspe - fakt dwa stolki na krzyz za to od razu szok:

"Ty pewnie sprawie tego przeniesienia" Pozytywne zaskoczenie - no i sie okazalo ze wszystko sie da zrobic A jako ze nie uwierze poki nie zobacze podpisalem papierek ponownie o przetwarzanie danych i on chetnie dalej by wypisywal umowe tylko okazalo sie ze nei wzialem dokumentow i pojawil sie problem z moim wycofaniem wniosku o przeniesienie (co zorbilem wczoraj po rozmowie w gliwickiej placowce Germanosa)

Tak wiec umowy nie podpisalem -ale widzialem cala procedury na wlasne oczy - powod:
bo mam wniosek o cofniecie przeniesienia numeru w SS.

Numer z SS (przenoszony) jest przypisany do specjalnego numeru sprawy -
gdy wypelniasz wniosek w play o przeniesienie numeru z pelnomocnictwem to dostajesz zaswiadczenie i numer zaswiadczenia to numer twojej sprawy.
Pozniej (tj po potwierdzeniu z sieci dotychczasowej lub po telefonie konsultanta z OK playa) jak robi sie umowe to podaje numer tej sprawy (czyli numerek zaswiadczenia) i automatycznie wyskakuje twoj przenoszony numer (pole nie aktywne nie mozna zmienic tego numeru!), pozniej z pola wyboru wybiera Play Lajt i to wszystko

Jak to stwierdzil jeden rozmowca na gg: w germanosie u mnie pracuja idioci (ze wzgledu na kompletna ignorancje uwazam za uzasadnione okreslenie).

W zasadzie moglbym u niego teraz umowe podpisac tylko jest male ale.
Przy podpisywaniu umowy istotny wiec jest wniosek o przeniesienie i zalaczone zaswiadczenie (bo w nim numerek sprawy) a do tego strandardowo dokumenty (dowod osobisty legitka studencka prawko itd)

Moj przypadek dalej jest ciutke skomplikowany ale nie tak tragiczny jak sadzilem -
problem w tym ze wycofalem wniosek w SS a sprawa w Play jest aktywna.

Mozliwosci sa dwie albo SS jednak mi wycofa "wycofanie przeniesienia" i dalej bede mogl w ramach tej sprawy albo trzeba zakladac nowa sprawe w play czyli na nowo wniosek pisac o przeniesienie i podpisac pelnomocnictwo - tyle ze wtedy najpierw trzeba zamknac dotychczasowa sprawe (w play mam ciagle aktywny ten wniosek - to powiazane jest z numerem (chyba nie da sie dwoch spraw na ten sam numer) ).

Jak bede chcial nowy to bede musial znowu do playa i odnowa podpisywac - bo tak sie przyjelo miedzy operatorami ze na pelnomocnictwach leca - czyli procedura wygladalaby tak: ponownie podpisac wniosek o przeniesienie (w placowce play), od nowu procedura w plusie i dopiero podpisywanie nowej umowy do nowego nr sprawy.

TAk wiec pokazano mi krok po kroku jak to wyglada w systemie i faktycznie bezporblemu mozna zrobic tak zeby w systemie figurowam numer przenoszony w promocji Lajt.

Niestety - w moim przypaku cofniety wniosek o przeniesienie numeru w SS wymaga wykonania calej procedury od nowa - czyli musze zlozyc znowu wnisek z pelnomocnictwem - przy czym problem w tym ze w play nadal ma aktywny ten stary wniosek - (czyli bylby 2 wnioski an ten sam numer) a wiec nalezy najpierw stary zamknac.

[ Dodano: 2007-06-09, 12:37 ]
Zaczalem cala procedure od nowa - zlozylem wniosek o przeniesienie numeru z pelnomocnictwem - specjalnie pojechalem do Zabrza - ale wole zalatwiac to z kims kto nie robi problemow

 #191212  autor: pawel_m
 10 cze 2007, 05:28
wczoraj między 20:00 a 21:30 SS wyłączają mój numer,
dziś o 1:54 mam już aktywny numer w Play.

Wszystko działa, jest OK,
niestety nie mogę tylko zarejestrować się na stronce Play bo jak chcę zarejestrować się na adres mailowy podany w umowie abo to wyświetla, że już jest osoba z taki loginem - no to chcę odzyskać hasło - wywala, że jakiś błąd i mam spróbować za "dłuższą chwilę"! no nic - będę próbował a jak nie to BOK! :)


edit: 2007/06/11 7:09
niestety BOK zbytnio mi nie pomógł - musiałem zarejestrować się na inny email.
co ciekawe - jak wszedłęm w szczegóły konta to w informacjach dodatkowych był wpisany tamten email.

 #191787  autor: yagi
 11 cze 2007, 20:10
Napisze tak: jak sprzedawca chce to przepchnie abo 30 z przeniesieniem numeru ale prawdopodobnie moze nie dostac za ta umowe prowizji...

Znajomemu bez problemow technicznych uaktywnili numer przeniesiony z TT w abo 30... Ale wiazalo sie to z krzykiem w puncie sprzedazy ;)

Ale wlasciwa promocja dla przenoszenia numeru to minimum abo 50... W sumie to absurd bo jak klient nie chce tych 120 minut przez 3 miechy to niech ma 30tke...

 #191820  autor: jahu
 11 cze 2007, 21:48
Yagi ale nigdzie nie jest napisane ze 30 i przeniesienie sie wykluczaja - taka jest interpretacja w sieci Germanosa - bo poleciala ta infmracja w wew korepsondencji - uwagi co do najczestszych bledow.
Sam play (*500) twierdzi ze ejst to dopuszczalne

Yagi - przenoszenie numerow nie moze byc promocja! Jest to usluga przewidziana prawem ktora musi oferowac kazdy operator uslug publicznych.

 #191922  autor: ozp
 11 cze 2007, 23:35
Na to wygląda...ale może promocyjna cena usługi...To przecież mogą zrobić

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #191965  autor: pawel_m
 12 cze 2007, 08:04
wszystko OK, ale.....
taryfa play lajt to nie jest standardowa oferta tylko oferta promocyjna,
bonus za przeniesienie numeru rozumiany jako bonus to też promocja dla przenoszących numer

czyli mamy dwie promocje a promocje jak wiadomo się nie sumują!

.

 #191967  autor: Prometo
 12 cze 2007, 08:55
yagi pisze:Znajomemu bez problemow technicznych uaktywnili numer przeniesiony z TT w abo 30... Ale wiazalo sie to z krzykiem w puncie sprzedazy ;)
To jednym aktywują ofertę "Play Lajt" a innym nie?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl