Nie jest dobrze kiedy konsultanci sami wierzą w to co im mówią na szkoleniach
Od czasu Twojego Planu Orange proponuje coraz gorsze oferty. "Gorsze", czyli za tą samą kwotę coraz mniej minut, albo efektywny koszt minuty coraz wyższy...
Odnoszę wrażenie, że firma koncentruje się na klientach, którym wystarcza "świetność marki", o której tak nas przekonuje konsultant, natomiast tych, którzy potrafią liczyć, bez walki oddaje konkurencji.
Byłem ostatnio w salonie Orange: jedna klientka mówiła do konsultanta, że: "dzwonią do mnie wasi przedstawiciele i chcą mi coś sprzedać" - konsultant musiał jej wyjaśniać, że kończy sie jej umowa... Pozostali klienci prezentowali podobny poziom orientacji w dziedzinie GSM.
Ja byłem tam złożyć wniosek o przeniesienie numeru do Play po 5 latach w Idea/Orange i nikt z obsługi nie był tym w najmniejszym stopniu zdziwiony

Pewnie mają takich klientów na pęczki.
Do zobaczenia Orange
