• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #175337  autor: Elle
 18 kwie 2007, 22:43
Jakież było moje zdziwienie, kiedy po zalogowaniu się dziś na i-boa zauważyłam nie tylko pewną zmianę szaty graficznej, ale i brak usługi tani numerek.

Aktywowałam ją jakoś na przełomie listopada i grudnia, bo wtedy właśnie kupiłam starter tak tak. Powinna więc być aktywna jeszcze parę ładnych miesięcy. No ale nie jest.

Konto było cały czas aktywne. Niedawno zmieniłam sobie taryfę na "taniej po 4 miesiącach", no ale to chyba nie powinno mieć wpływu?

Z czego to może wynikać? Czy złożenie reklamacji coś da?

 #175338  autor: PiotrG-dz
 18 kwie 2007, 22:45
Zadzwoń pod 9602 na pewno pomogą. :)

 #175339  autor: przemek910
 18 kwie 2007, 22:47
Elle pisze:Z czego to może wynikać?
Wycofali już tą usługę. Zastąpiła ją promocja "numerki za grosze"

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #175347  autor: Elle
 18 kwie 2007, 22:53
Wiem, że wycofali i nie można jej aktywować. Ale skoro za nią zapłaciłam 9 zł i firma zobowiązała się do udostepnienia mi jej przez 9 miesięcy, które jeszcze nie minęły, to mimo zmian w ofercie mogę chyba liczyć, że ta umowa nie wygasa, prawda?

Tepsaslave, co to za numer?

PS. Piszę do nich maila, odpowiedzą?

 #175350  autor: Irek
 18 kwie 2007, 23:01
Elle pisze:Konto było cały czas aktywne. Niedawno zmieniłam sobie taryfę na "taniej po 4 miesiącach", no ale to chyba nie powinno mieć wpływu?
Nie to nie ma żadnego wpływu.

A poza tym ja już mam teorię dlaczego dezaktywowali Ci tą usługę. Pewnie straciłaś ważność konta na połączenia wychodzące. A w takim wypadku usługa jest dezaktywowana.

"And one more thing..."

 #175354  autor: przemek910
 18 kwie 2007, 23:04
Elle pisze:Tepsaslave, co to za numer?
Biuro obsługi.
Elle pisze:PS. Piszę do nich maila, odpowiedzą?
Tak, jutro w godzinach południowych (zwykle tak odpowiadają)

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #175357  autor: Elle
 18 kwie 2007, 23:14
Byłam przekonana, że połączenia wychodzące miałam cały czas aktywne, no ale teraz zasialiście ziarno niepewności... Jak mogę to sprawdzić? Bo w tym serwisie i-boa nie ma absolutnie żadnych tego typu informacji. Może iść i pomarudzić jutro komuś w salonie?:) Czy da się to sprawdzić telefonicznie?

 #175359  autor: Irek
 18 kwie 2007, 23:23
No jak to nie pamiętasz kiedy i czy skończyła Ci się ważność konta na połączenia wychodzące? W Salonie nikt Ci takich informacji nie udostępni!

"And one more thing..."

 #175361  autor: Elle
 18 kwie 2007, 23:29
To było miesiąc temu, więc mogę dokładnej daty nie pamiętać. Jeśli była taka sytuacja, że rzeczywiście nie miałam aktywnych połączeń wychodzących, to mogło chodzić o najwyżej 1 dzień. Doładowuję sobie telefon raz na 3 miesiące i nie jest to dla mnie jakaś szczególnie ważna okazja, żeby ją zapamiętywać.

A dlaczego w salonie mi nie powiedzą? Na stronie ery jest napisane:
"Wszystkie Salony firmowe Ery oferują więc znacznie więcej, niż samą sprzedaż telefonów, czy akcesoriów. Dzięki najnowszym rozwiązaniom technicznym pracownicy Salonu firmowego mają dostęp do pełnych danych wszystkich użytkowników sieci Era. Możesz więc załatwić wszystko w dowolnym Salonie, bez względu na to, gdzie telefon i aktywacja zostały zakupione."

Może te rozwiązania nie są aż takie nowoczesne?

 #175363  autor: Irek
 18 kwie 2007, 23:31
Nie zaszkodzi się przejść i zobaczyć, może się czegoś dowiesz. Ja nie jestem prorokiem. Daj znać co Ci powiedzieli.

"And one more thing..."

 #175393  autor: przemek910
 19 kwie 2007, 07:51
IreQ, gdy trzeba odzyskac karte która nie była zarejestrowana to podaje się m.in. parę doładowań wstecz i rozmów ;)

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #175467  autor: szejkspir
 19 kwie 2007, 15:02
Byłam przekonana, że połączenia wychodzące miałam cały czas aktywne, no ale teraz zasialiście ziarno niepewności... Jak mogę to sprawdzić?
Zadzwoń na *101# lub na 9898. Oba bezpłatne.

 #175471  autor: Irek
 19 kwie 2007, 15:19
szejkspir pisze:Zadzwoń na *101# lub na 9898. Oba bezpłatne.
To nie mam związku. Przeczytaj dokładnie co napisała. Chodzi o miesiąc wstecz.

"And one more thing..."

 #175515  autor: szejkspir
 19 kwie 2007, 18:15
IreQ, tak, rozumiem, chodzi o idiopatyczna dezaktywację usługi. Ale problemy ze sprawdzeniem ważności konta też występują, jeśli mnie jeszcze wzrok nie myli.