• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 18
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

 #159621  autor: aga
 06 mar 2007, 10:25
SS.PawliK pisze:dzwoniłem do BOA powiedzeli ze ten pakiet jest dal ludzi którzy są wiecej jak 4 miesiace
W regulaminie jest napisane:
Kod: Zaznacz cały
1. Niniejsza oferta promocyjna dotyczy Użytkowników Tak Tak korzystających z taryfy Happy lub Programu Lojalnościowego Happy Taniej, którzy
w terminie obowiązywania oferty promocyjnej aktywują usługę Numerki za Grosze.
więc jestem ciekawa skąd się im wzięło, że trzeba być w TT powyżej 4 miesięcy. W całym regulaminie nie ma takiej klauzuli. SS.PawliK dręcz ich dalej, bo jeśli tak faktycznie jest, to postąpili nie fair.

 #159622  autor: SS.PawliK
 06 mar 2007, 10:32
Pisze wyraźnie LUB w regulaminie a nie I. Wiec trzeba reklamować, tylko jak? Moja Kobieta jest zła na Ere teraz nie ma głowy sam bym się tym zajoł? Dzowniłem do BOA koleś mnie po prostu zbył:(. Ale czy oddadzą te 11zł? i aktywuja poprawnie ten pakiet?

Wielki minus TT:(

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #159623  autor: doktor
 06 mar 2007, 10:35
SS.PawliK, korzystanie z Programu Lojalnościowego Happy Taniej jest dobrowolne, więc wystrczy mieć taryfę Happy. ja bym sie przeszedł do głownego salonu z reklamacja, telefonicznie nie wiele można wskorac, chyba ze trafisz na kompetenta osobę

https://www.speedtest.net/result/a/10352767239
LTE2600+LTE2100+LTE1800+LTE800+5G 3600

https://www.speedtest.net/result/15854998413.png
GPON w domu

 #159625  autor: SS.PawliK
 06 mar 2007, 10:40
Ale zrobie to za tydzien, bo wtedy moja połówka bedzie w moim regionie, to pójdę zreklamacją? chyba sprawa nie bedzie przedawniona? Nie dobrze nie dobrze? Ale czy oni dadzą rade aktywować poprawnie usługe? i czy zwrócą te 11zł?

Będę walczył!

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #159643  autor: majkel2020
 06 mar 2007, 11:12
ja jestem miesiac z malym haczykiem w tak taku i u mnie to dziala poprawnie, wiec sciagaj tych z ery :)

 #159673  autor: SS.PawliK
 06 mar 2007, 13:33
Ok dział techniczny ma się tym zająć... ma czas 60h więc zobaczymy co z tego będzie, i maja ponoc oddac pieniądze:)

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #159693  autor: aga
 06 mar 2007, 14:34
SS.PawliK pisze:maja ponoc oddac pieniądze:)
Jeśli numer był aktywny w usłudze, to na pewno oddadzą. Na szczęście z Era nie robi problemów z reklamacją i jak się należy do szybciutko zwracają pieniądze na konto.

 #160322  autor: SS.PawliK
 08 mar 2007, 11:36
60h minęło i niestety bez zwrotnych pieniędzy i bez aktywnego pakietu. Era nas oszukała:(. Jedyne co mi przychodzi do głowy to dezaktywacja i i ponowna aktywacja moze to coś zmieni w systemie??

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #160333  autor: aga
 08 mar 2007, 12:34
Może spróbuj jeszcze raz zadzwonić. Czasami trzeba ich trochę pomęczyć, żeby coś zrobili. Albo może złóż reklamację na piśmie.
A poza tym od twojego postu minęło dopiero 48 godzin, więc może po 60 godzinach sprawa się wyjaśni.

 #160337  autor: janczerek
 08 mar 2007, 12:45
aga pisze:
SS.PawliK pisze:maja ponoc oddac pieniądze:)
Jeśli numer był aktywny w usłudze, to na pewno oddadzą. Na szczęście z Era nie robi problemów z reklamacją i jak się należy do szybciutko zwracają pieniądze na konto.

mało tego!!! Czasami nawet dają jakiś bonus, np ileś minut wzamian za wynikłe nieporozumienie.

 #160353  autor: SS.PawliK
 08 mar 2007, 14:27
Aga ten problem mam nie tylko ja i wszystkim powiedzieli 60 h... prawde mówiąc zostało im czasu do 00.00 dziś, może jutro z rana przyjdzie jakiś sms, ale wątpię. dzownić to tez kosztuje 2.50zł :( ja dzwoniłem juz 3 razy to za pierwszym razem koleś mnie spławił, a potem już był ktoś normlany. Byc moze dezaktywacja i ponowna aktywacja cos pomoże, ale co wybrac 4zl straty na próbę z pakiet czy dzwonić jeszcze raz za 2.44??

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #160378  autor: doktor
 08 mar 2007, 16:25
SS.PawliK, jeżeli dzownisz z reklamacja to koszt połaczenia z BOK jest zwracany :)

https://www.speedtest.net/result/a/10352767239
LTE2600+LTE2100+LTE1800+LTE800+5G 3600

https://www.speedtest.net/result/15854998413.png
GPON w domu

 #160388  autor: SS.PawliK
 08 mar 2007, 17:03
tak?? nie wiedziałem ale chyba mi ubyło kasy? raczej na pewno...

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #160486  autor: aga
 08 mar 2007, 21:31
SS.PawliK pisze:tak?? nie wiedziałem ale chyba mi ubyło kasy? raczej na pewno...
Niestety sami z siebie nie zwracają. Gdy zablokowali mi z niewiadomych przyczyn (ponoc to była wina systemu :wink: ) wysyłanie smsów, to na koniec rozmowy poprosiłam o zwrot kosztów połączenia i za kilka minut pieniądze były z powrotem na koncie.

 #160492  autor: SS.PawliK
 08 mar 2007, 21:46
Napisałem emaila, i czekam teraz, na odpowiedź, póxniej jeszcze raz zadzwonie... jak nic nie zrobią i dezaktywacja nie pomże to chyba z moja Myszką :P zmykam z TT tylko gdzie?? :( może mixplus? szkoda mi opuszczać ere, bo jestem wniej od zawsze, a Myszka wczesniej byla w plusie i przeszła do TT a tu taka lipa, wiec jej plus by pasowal :)

--
Dziś o 9.00 dostała moja Kobieta smsa z Ery ze problem jest rozwiązywany... teraz ile będziemy czekać? przynajmniej coś robią:)

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #161651  autor: veenom
 12 mar 2007, 17:27
witam!
Mam pytanie w sprawie numerkow za grosze :D
Mianowicie jesli mam aktywny mega pakiet oraz usluge nocne szalenstwo i 2 numerki za grosze to dzwoniac na te numery jaka jest kolejnosc schodzenia pakietow?
z gory dzieki za odpowiedz

 #161652  autor: rafcyk
 12 mar 2007, 17:45
Najpierw num z grosze jesli dzwonisz na te numery.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #161697  autor: aga
 12 mar 2007, 19:08
Wielki plus numerków za grosze to właśnie to, że nie schodzą najpierw erajednostki (tak jak to było w tanich numerkach).

 #161743  autor: SS.PawliK
 12 mar 2007, 20:45
A ja (tzn moja Kobieta) jak miała problem tak ma nadal nalicza 19gr. Era wysłała juz 2 smsy że problem jest nadal rozwiązywany ?? ile mozna czekać? czekam juz tydzień

--
Pozdrawiam: SS.PawliK -->> ERA RULLEZ <<--

[Alcatel Ot320]->[Siemens cf62]->[nokia 3310]->[Siemens c55]->[sagem myx-7]->[sagem my301x]->[SE D750i] --> w planach N-series lub SE W-series :P

 #162700  autor: pajorro
 17 mar 2007, 08:04
Ten temat ma dużo stron i nie przebrnąłem przez wszystkie. Mam dwa pytania. Czy smsy z pakietu sms/mms można wysyłać także do Heyah po 1 gr? I czy w Nocnym szaleństwie można sobie także ustawić nr Heyah?
  • Strona 15 z 18
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18