DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #158508  autor: Dawidspeed
 02 mar 2007, 18:52
Yo! Jestem nowy na forum i od niedawna mam sagema! :D
Mam problem z profilem połączenia. Jest tu post z podobnym problemem w my 400x ale w my501x jest inaczej. Pomóżcie!!!
PS: jakiś link albo coś

Zapoznaj się z zasadami tytułowania postów.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2007, 20:37 przez Dawidspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Speedy

 #158676  autor: toomi
 03 mar 2007, 10:54
Dawidspeed, ale w czym jest problem? napisz coś więcej

 #158834  autor: Dawidspeed
 03 mar 2007, 17:25
Chodzi o skonfigurowanie profilu połączenia dla gier i aplikacji java z siecią.(Np. jak włączam opere to wyświetla mi sie komunikat: błąd połączenia, skonfiguruj profil połączenia z siecią!)
Telefon jest skonfigurowany (wap, mms, gprs) :cry:

Speedy

 #158842  autor: jacguszi
 03 mar 2007, 17:37
Jeżeli telefon masz skonfigurowany to pozostaje jeszcze włączenie usługi u operatora.
Np. przez e-bok.Bez tego nic nie bedzie działac. :wink:

[ Dodano: 2007-03-03, 17:40 ]
Jeżeli masz sim+ to kodem *101*11*02#

 #160588  autor: kamil1221
 09 mar 2007, 10:20
Chodzi o skonfigurowanie profilu połączenia dla gier i aplikacji java z siecią.

Więc sam zrób ten profil z danych GPRS twojego operatora.