• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #148595  autor: mystic
 01 lut 2007, 16:39
Jak byłem w potrzebie to mi tepsa nie chciała podwyższyć prędkości nawet odpłatnie, a teraz bez łachy dziękuję ...

Gdyby nawet francuzy mieli ofertę zmienić / obniżyć do poziomu net24 czy multimo, to i tak bym nie wziął neostrady po raz drugi ... dla zasady, niech się nauczą żabojady szanować polską młodzież.

Pomimo zniesionych limitów w neo, widać, że ciężko tepsie zrobić ukłon w stronę klienta i przygotować sensowną ofertę, jak się przez tyle lat doi biedny polski naród to się ciężko odzwyczaić. ciekawy jestem kiedy puszczą neo na socjalnym ?
Ostatnio zmieniony 01 lut 2007, 16:46 przez mystic, łącznie zmieniany 1 raz.

 #148600  autor: PiotrG-dz
 01 lut 2007, 16:46
Popieram przedmówcę trzeba bojkotować Telefrancę za lata niewoli i drożyzny w PL :twisted:

 #148719  autor: mameluch
 01 lut 2007, 20:41
też jestem o krok od decyzji o przejściu na multimo (koło roku neo zostało, 512 za gdzieś 90zł:/)
trochę panią na hotline męczyłem, ale może macie info, ile trwa realizacja zamówienia? czy zamawiając przez telefon, po paru dniach zapuka do mnie posłaniec z umową do podpisu? zastanawia mnie jeszcze, ile czasu zajmie im odnotowanie tego, że tpsa odłączyła mi neo. dopiero, jak zrozumiałem, po tym fakcie wysyłają nazwę użytkownika, hasło i inne potrzebne rzeczy. zależy mi żeby przejście było jak najbardziej płynne.

aha, jeszcze jedno - czy energis oferuje coś takiego jak netia, czyli to że to oni zajmują się rozwiązaniem umowy z tpsą?

 #148820  autor: Coldain
 02 lut 2007, 05:58
@mameluch
Ja się ich dokładnie wypytałem no i to idzie tak. Idziesz do TP z pismem o rozwiązanie umowy, oni to wysyłają do Katowic, (tylko musisz napisać datę, kiedy chcesz, żeby ci odłączyli, najlepiej jak najszybciej) i w jak już oddasz to pisemko, to już złóź zamówienie na Multimo. Przyjedzie do Ciebie kurier z umową (a nawet 2 umowami ;P) musisz to podpisac i sam odesłać z powrotem no i wtedy jak jeszcze modem u nich chcesz musisz ich poinformować, żeby przysłali (nie wiem jak to dokładnie jest, może ci z umową kurier przywieźie jak poprosisz) i wtedy oni sie konsultują z TP, czy już odłączyli Ci Neo i w ciągu 12 godzin podłączają Multimo. Skomplikowane trochę to, ale myślę, że warte zachodu ;) Koszty to 2,44 zł brutto za modem i aktywację i z 3-4 dni czekania (zależy też od TP kiedy wyślą to do Katowic, no i od Poczty Polskiej w jakim terminie dostarczą podpisaną umowę). Na Twoje drugie pytanie odpowiedź brzmi niestety nie, nie rozwiązują oni umowy za klienta :(. To tyle, pozdrawiam :D.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2007, 07:48 przez Coldain, łącznie zmieniany 1 raz.

 #148992  autor: Atlan
 02 lut 2007, 19:05
A jak to jest z opłatami ?
Powiedzmy zrywam Neostradę 10.02.2007.
Multimo działa już 11.02.2007

I teraz jak płacę za Multimo ? Prorata (czyli do końca miesiąca) jest za darmo ?
I wtedy okres naliczania jest od marca ?
Czy może już płacę za cały luty ?

I czy TP będę płacić za cały miesiąc, bo w lutym te 10 dni miałem neostradę ?

I jak wygląda sprawa z modemami ? Ten z neostrady wystarczy ? Na stronie Netii wypisali, że będzie dobry do Net24, więc w GTS też zadziała ?

 #149037  autor: mameluch
 02 lut 2007, 22:47
Coldain, dzięki:)

Atlan, z tego co mówiła mi pani z hotline (rzeczywiście, bardzo miła tam obsługa), modem od neo wystarczy, więc w sumie odpadłby problem opłaty lutowej, bo mając własny modem płacisz za pierwszy miesiąc złotówkę.
ale jak to jest z bardziej formalnej strony, nie wiem, ale chętnie się dowiem:)

 #149085  autor: Coldain
 03 lut 2007, 09:36
Atlan raczej nie, trzeba jeszcze czekać na kuriera, odesłać umowę, to może potrwać około tygodnia nawet, ale warto. Ja dzisiaj dopiero idę zerwać mowę o Neo powiem, żeby odłączyli 6 lutego, w poniedziałek już złoże zamówienie w Multimo... jakoś to będzie ;) A i dobrze wiedzieć, że modem od Neo wystarczy, tylko nie wiem czy nie trzeba go zwracać jak się rozwiązuje umowę ;/. Ale chyba i tak wolę SpeedTouch xD.

@edit

No to idzie inaczej, sorry wprowadziłem niektórych w błą, sam żyłem w nieświadomości... A więc dzwonicie do Multimo, zawiązujecie umowę telefonicznie, później oni wam przyślą tą umowę pocztą, podpisujecie i odsyłacie. 2 dni po odesłaniu idziecie rozwiązać umowę o Neo i wtedy w ciągu 12-24 godzin powinni wam odłączyć Neo i podłączyć Multimo, a to dlatego, że Multimo podpisało z nimi umowę o płynne przejście. No i wtedy cieszycie się netem z Multimo xD

 #149496  autor: Atlan
 03 lut 2007, 22:16
Coldain jak się dowiesz jak z tymi opłatami jest dokładnie, to napisz :D
Myślę, że wielu to interesuje :)

I jeszcze chciałbym coś uporządkować.
Czy taka kolejność jest dobra ? I czy to tak wygląda ?

1. Dzwonię do Multimo 04.02.2007, zapisuję się na ofertę. Zgłaszam, że chcę być u nich od 13 lutego.
2. Czekam na kuriera i pisma.
3. Dostaję umowy, podpisuję i odsyłam je.
4. Jadę do TP 12 lutego i mówię, że chcę by mnie odłączyli natychmiast.
5. Od 13 lutego jestem w GTS

Zgadza się ?

 #149577  autor: mameluch
 04 lut 2007, 00:55
nie wiem jak jest dokładnie z całą procedurą, ale wiem że jutro raczej nie zadzwonisz niestety. ja chciałem dziś zacząć wszystko załatwiać, a tu mały zonk - konsultanci są tylko w dni powszednie. dziwne trochę, szczególnie w tych dniach powinni jednak obsługiwać w weekend, choć w ciągu dnia. co prawda można wypełnić formularz internetowy, ale ja jednak wolę pogadać z żywą osobą i na jakieś tam nasuwające się pytania od razu znaleźć odpowiedź:)

 #149616  autor: Coldain
 04 lut 2007, 08:13
W niedzielę tylko nie pracują, bo ja w sobotę złożyłem zamówienie. Atlan nie zgłaszasz, że chcesz być u nich od 13 lutego, oni sami jak najszybciej przyślą ci umowę. Ten plan idzie tak:
1. Dzwonisz i zapisujesz się do Multimo dnia 5.02.2007.
2. Umowa przychodzi dnia 7.02.2007r, podpisujesz ją i wysyłasz.
3. Dnia 9.02.2007 idziesz do TP o rozwiązanie umowy, oczywiście z pismem w którego treści powinny być takie informacje, że chcesz rozwiązać umoe o Neostradę z powodu braku akceptacji nowego reg. i że chcesz, żeby jak najszybciej przestali świadczyć Ci usługi.
4. Jak oni już to wyślą, tam gdzie trzeba to w ciągu 24h powinni ci odłączyć Neo i uaktywnić Multimo już. No i w międzyczasie powinien przyjść zamówiony modem, jeśli zamawiałeś :).
Muszę pochwalić konsultanta, bo moi rodzicie nie wiedzieli jak zakładać nową umowę i musiałem za ojca się podawać i zakładać umowę i nie za bardzo wiedziałem, co to numer ewidencyjny itp. ale dałem radę dzięki pomocy konsultanta. Altan powiedz o jakie opłaty Ci chodzi. U mnie się sporo zaoszczędzi. Dotychczas płaciło się:
80 - Neo
50 - abo
~80 - rozmowy (a były wykonywane 3 tel. na miesiąc Oo)
Razem około 200 + 120 - abo za komórki
Razem 320
A teraz będzie:
55 - abo za net
28 - socjalny
+ 120 za komórki
Razem: 200 złoty, widać różnicę :)...

 #149618  autor: mameluch
 04 lut 2007, 08:21
cholera, więc chyba wczoraj za późno do nich zadzwoniłem:/ no nic, postaram się załatwić to jutro z rana.
tu jest przydatny link z wzorem rozwiązania umowy:
http://prawnikfkn.blog.onet.pl/2,ID162885927,index.html

 #149659  autor: Coldain
 04 lut 2007, 10:56
Dzięki przyda się, tylko jeszce dopiszę, kiedy chcę, żeby mi przestali świadczyć usługi :D.

 #149709  autor: Atlan
 04 lut 2007, 12:52
Chodzi mi o opłaty za ten internet.
Załóżmy, że od 12 lutego w kablu mam Multimo.
To jak płacę TP za te 11 dni co ich miałem ? 11/28 kwoty ?
I jak płacę Multimo za miesiąc luty ? Bo czasem jest tak, że się nic nie płaci za miesiąc w którym się podpisuje umowy (tzw. prorata) i naliczanie zaczyna się od kolejnego miesiąca (czyli od 01.03)

Dzięki za wyjaśnienie rozwiązania umowy. :)


Edit:
Np Netia ma taki zapis:
3. obniżoną opłatę abonamentową z korzystanie z Usługi w Okresie Rozliczeniowym, w którym Usługa została aktywowana niezależnie od momentu aktywacji i wersji Usługi do 1 zł netto (1,22 zł brutto)


Edit 2:
W Multimo:
Jeśli klient indywidualny będzie korzystał z własnego modemu ADSL to opłata abonamentowa za usługę MULTIMO w pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym zostanie obniżona do 1 zł netto, niezależnie od świadczonej opcji usługi.

Czyli wygląda mi na to, że prorata jest gratis.

 #149713  autor: Coldain
 04 lut 2007, 13:10
Hmm sam nie wiem jak to jest, ale wydaje mi się, że płaci się jak za pełny okres rozliczeniowy u obu operatorów :(.

 #149913  autor: Atlan
 04 lut 2007, 19:26
Za marzec np. 64,05 zł Za kwiecień, maj itd. to samo

Ale jak z lutym to tego nie wiem, bo nie korzystasz przez cały miesiąc, tylko ok. 2 tygodnie.
I wielu traktuje to jako bonus-proratę.

Zobaczymy jak to będzie :D
Ja typuję, że się nic nie płaci :D

 #150104  autor: mystic
 05 lut 2007, 09:41
No nie przesadzaj, z tym za darmo. Jak podpisujesz umowę z np. operatorem komórkowym, prowaiderem sat itp. to funkcjonuje termin okres rozrachunkowy / rozliczeniowy.

Jak ci podłączą / zalogujesz się po raz pierwszy np 21 lutego to okres rozrachunkowy będziesz miał od 21.02 do 21.03, przecież to logiczne.

 #150194  autor: mameluch
 05 lut 2007, 14:43
cholera, za nic nie mogę dziś się do nich dodzwonić:/ jak dla mnie trochę bez sensu rozwiązana ta ich hotline. chyba złożę zamówienie przez netowy formularz.

 #150230  autor: Coldain
 05 lut 2007, 15:42
Przepełnione linia xD

 #150246  autor: mameluch
 05 lut 2007, 16:22
w końcu się udało, ale też nie bez perypetii - najpierw dodzwoniłem się do dziewczyny, która zebrała wszystkie dane, po czym...siadł system:D zacząłem dyktować jeszcze raz, ale sytuacja się powtórzyła. po kilkudziesięciu minutach zadzwoniłem jeszcze raz, tym razem z systemem problemów nie było, ale konsultantka trochę mnie zmartwiła, bo mówiła że czas realizacji usługi to 16-21 dni:/ nie wiem tylko czy liczone od dziś, czy od chwili kiedy dotrą do nich podpisane dokumenty. obawiam się że to drugie.
no nic, jakoś przeboleję;)

 #150320  autor: Atlan
 05 lut 2007, 18:58
mystic pisze:No nie przesadzaj, z tym za darmo. Jak podpisujesz umowę z np. operatorem komórkowym, prowaiderem sat itp. to funkcjonuje termin okres rozrachunkowy / rozliczeniowy.

Jak ci podłączą / zalogujesz się po raz pierwszy np 21 lutego to okres rozrachunkowy będziesz miał od 21.02 do 21.03, przecież to logiczne.
To zależy od firmy.
Np. w Cyfrze + prorata jest gratis i dlatego wiele osób, które o tym wiedzą, biorą Cyfrę+ na początku miesiąca, bo czy weźmiesz 02.02 czy 25.02 to i tak za luty płacisz 0zł. Kolejny okres rozliczeniowy jest od marca i to za niego płacisz określoną już kwotę.
I to nie jest promocja :)
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7