kowcio pisze: ↑23 lip 2025, 14:46
Panie Rogmaniek, trzymajmy fachowy poziom tego działu. Alergię mam na te kocopołowate nazwy, typu T-mogiła. Co to ma być? Nazywajmy co się da, profesjonalnie. Cały ten portal umiera, to ostatni dział, który dalej trzyma mocny poziom. Można czegoś nie lubić, napisać to raz, ale nie w kółko to samo. Ile można? Też nie przepadam za tą siecią i ich podejściem, rozwiązaniami, ale nigdzie takiego slangu nie używam, w niczym to nie pomaga, zwłaszcza że co Pański post to przewidzieć idzie, jakie słówko będzie w nim użyte.
Z całym szacunkiem, ale co w nazwie ... jest niefachowego? Przecież wszyscy wiedzą, o jaką sieć chodzi. Tak, ta nazwa jest za "zniszczenie" marki/sieci Era. W sumie zaróżowienie zaczęli delikatnie (o czym wtedy nawet nie wiedziałem) w pierwszy kwartale 2006r., reklamując usługę Bonus w Era Tak Tak. Oczywiście już od 2007 r., na choćby plakatach, nie brakowało tego różu. I tak mógłbym pisać dalej, ale to nie temat o tym.
Myślałem, że w Polsce mamy wolność wypowiedzi i poglądów, a ten operator jest siecią publiczną (czy jak zwał) i powinien mieć na uwadze, że każdy (nawet nie Klient) może wyrazić swoją opinię, na temat wcześniej podjętych, czy dalszych decyzji - nawet, jeśli te poglądy są dość dosadne.
I jeszcze jedno - nie zapomnę, jak we wywiadzie udzielonym jakoś w pierwszym kwartale 2008 r. ówczesny prezes PTC Pan Klaus Hartmann powiedział, że jest zaskoczony tym, jak cenna jest marka Era. Ale w 2011 r. przyszedł "pepiczek" i dokonał tego, co miał zrobić...
I tak, będę dalej nazywać różową T-Mogiłę, ewentualnie mogę T-Bombaj (bo i takie nazwy na tym portalu padały). Bardzo bym chciał, żeby się wynieśli z tym swoim T z Polski... Co innego, gdyby zaczynali od początku z taką nazwą, a nie kosztem najbardziej cennej wtedy, wg choćby rankingu Rzeczpospolitej, marki telefonii komórkowej w Polsce.
Przepraszam za OT, ale chciałem wyrazić swoje zdanie.
EDIT: Dobrze Kowcio - wezmę sobie do serca Twoje słowa i postaram się ograniczyć do zera taką nazwę tej sieci (jak to mówiłem do Klientów - w ramach zachowania pozytywnych relacji z naszą siecią). Nie ma tego złego w końcu, co by na dobre nie wyszło, skoro dwa numery mam przeniesione z dawnej PTC do operatora sieci, o której infrastrukturze rozmawiamy w tym temacie
