• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 101 z 101
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
 #1193875  autor: zalezok
 12 lip 2025, 00:10
Remington pisze:
05 kwie 2025, 22:12
zalezok pisze:
05 kwie 2025, 21:43
Doładowanie odnowy za 5zł w ostatnim dniu ważności konta dało 12 miesięcy przedłużenia.

Jednak nie radzę czekać aż do ostatniego dnia, żeby nie ryzykować spóźnienia wskutek losowych przypadków. Wystarczy doładowanie zrobić w ciągu 28 dni przed ostatnim dniem ważności - nowa i tak ustawi się na rok od dotychczasowej daty ważności.
zalezok pisze:
05 kwie 2025, 21:43
Tym razem przyznane dane roamingowe to już 1.41GB. Za trzy miesiące jak znikną to teraz spróbuję oficjalnej reklamacji a nie przez czat.

Koniecznie!
Tradycji stało się zadość i dane roamingowe zniknęły. Poszła oficjalna reklamacja + żądanie potwierdzenia i nadania numeru głoszenia. Ciekawe jak tym razem będą strugać pawiana.
 #1193886  autor: rogmaniek
 12 lip 2025, 10:24
zalezok pisze:
12 lip 2025, 00:10
Tradycji stało się zadość i dane roamingowe zniknęły. Poszła oficjalna reklamacja + żądanie potwierdzenia i nadania numeru głoszenia. Ciekawe jak tym razem będą strugać pawiana.

Zazwyczaj odpowiadają coś w stylu: "Przepraszam, że ze względu na ograniczenia systemowe anulowaliśmy limit GB. Nadal pracujemy nad rozwiązaniem problemu"...

Myślę, że nad tym "rozwiązaniem problemu", to nikomu w P4 nie zależy. I tak naprawdę, jak można się domyślać, nikt z tym nic nie robi. Ale dobrze, że chociaż uznają te reklamacje. Choć miałem już tak, że reklamacja trafiła na jakiś 2 "tępaków" (bo inaczej nie można tego nazwać, gdy komuś brakuje wiedzy i chęci jest zdobycia, choćby z ich bazy wiedzy, itp. Rozumiem, że wszędzie mają limity czasowe na odpowiedzi na zgłoszenia Klientów i pewnie też o to chodzi. Nie jest to jednak powód, żeby niezasadnie odrzucać reklamacje Klientów), którzy argumentowali, że to przecież co miesiąc się odnawia limit GB w UE...

Ja tylko się obawiam, żeby nagle nie okazało się, że "użyszkodników" taryfy OdNowa jest mniej, niż 3% :lol:

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
 #1193900  autor: Remington
 12 lip 2025, 13:20
Otóż to. U mnie również ostatnio wygasł limit danych w UE równo 3 miesiące od zakupu bezterminowego pakietu krajowego.
 #1194128  autor: zalezok
 16 lip 2025, 20:26
A więc drogi Remingtonie reklamacja złożona wg Twoich wskazówek i uznana ale nie tak do końca.
Dzień dobry!

Pana reklamację uznałam za zasadną. Zgodnie z regulaminem usługi pakiet jest bez terminu ważności, aż wykorzysta Pan usługę. Przepraszam, że wyłączyliśmy usługę. Stan GB nie zmienił się. Nie odnotowałam aktywności w roamingu.

Doładowałam Pana konto kwotą 5 zł. Po doładowaniu stan konta wynosi 5 zł. Doładowanie wydłużyło ważność konta do 30 czerwca 2026 roku.
Sformułowałem żądanie reklamacyjne jako przywrócenie tych bezterminowych danych roamingowych. Teoretycznie jest wszystko ok bo za te 5zł aktywuję pakiet i dane wrócą. Tyle że te dane roamingowe ponownie znikną po kolejnych 3 miesiącach. Pomijam już kwestię że muszę to zrobić dość szybko bo dopisane 5zł do konta zniknie tytułem opłaty za brak aktywności. Co teraz? Za 3 miesiące reklamacja do reklamacji? Czy nowa reklamacja dotycząca tego nowego pakietu który zniknie za te 3 miesiące? I tak już zawsze. Wygląda na to że nic się nie zmieni w tej kwestii.
 #1194129  autor: Remington
 16 lip 2025, 20:34
U mnie było podobnie, aż w końcu przestałem to reklamować… Na pewno można poprosić UKE o interwencję (ja się zbieram od kilku lat) - mając na świeżo numery zgłoszeń możesz napisać za 3 mies. gdy znowu te dane wygasną.
  • Strona 101 z 101
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101