• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 104 z 104
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
 #1188943  autor: KOZ
 09 mar 2025, 18:18
Wygląda na to że już po awarii
Obrazek

Lycamobile informuje że istnieje możliwość rekompensaty za te dni kiedy dostęp do internetu był ograniczony wystarczy napisać maila na adres [email protected]
 #1190433  autor: zalezok
 05 kwie 2025, 21:48
Co należy napisać żeby otrzymać wspomniana rekompensatę? Ponad dwa lata temu napisałem na ten adres reklamację dotyczącą niedziałania usług w roamingu i po dziś dzień nie odpowiedzieli.
 #1192387  autor: andre51
 29 maja 2025, 17:52
Witam serdecznie.
Czy Lycamobile dalej ma problemy z przenoszeniem numerów? Czy ktoś coś wie na ten temat? Może przenosił ktoś numer ostatnio z Lycamobile?
 #1192656  autor: aleksanderharaburda
 06 cze 2025, 14:42
@zalezok
Reklamacje i inne problemy techniczne zgłaszajcie na adres: [email protected] (najlepiej w języku angielskim), w przeciągu 5 dni roboczych powinien się ktoś z wami skontaktować. Pisząc na complaints, nigdy nie otrzymałem stamtąd żadnej odpowiedzi - mail widmo...

@andre51
Od dawna nie zaobserwowałem problemów z MNP z/do, więc bez problemu można zabrać numer, jak i do nich przenieść.
 #1192657  autor: KC-KARLOS
 06 cze 2025, 14:45
aleksanderharaburda: chyba sobie żartują... Reklamacja / zgłoszenie w języku angielskim, w MVNO działającym w Polsce, mając spółeczkę z o.o. i pozwolenie UKE na prowadzenie działalności komunikacji elektronicznej?? To się do UKE kwalifikuje. Jesteśmy w Polsce, to językiem urzędowym jest polski.
Rozumiem, gdyby to był podmiot z eSIMem zagranicznym, ale nie operator zarejestrowany w naszym kraju. Skandal!

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192669  autor: aleksanderharaburda
 06 cze 2025, 20:15
@KC-KARLOS, @macqmacq
Jestem śmiertelnie poważny. Oni oficjalnie podają adres [email protected] do reklamacji, ale nikt z niego nie odpisuje. Po napisaniu na customerservice po 3 dniach otrzymałem odpowiedź na moje zgłoszenie i został założony ticket do mojej sprawy, po ponad dwóch tygodniach problem został rozwiązany. Te reklamacje są rozpatrywane przez pracowników z Indii, nie znają polskiego, a jak się zgłasza to na polski CS, to rozwiązywanie trwa wieki... Na podstronie 103 kolega @patrix-83 również otrzymał odpowiedź na swoją reklamację w języku angielskim. Wiele stosowanych przez nich praktyk nadaje się do UKE, ale najwidoczniej przymykają na to oko, bo tych rażących zaniedbań jest wiele. Chociaż ostatnio zaczęli się „starać”, odpisują na social mediach i coś tam próbują robić, nawet aplikacja już działa normalnie na iOS po ostatniej aktualizacji.
 #1192712  autor: aleksanderharaburda
 08 cze 2025, 00:02
@andre51
Oni od ponad dwóch lat już nie przesyłają SMS-ów odnośnie udanego przeniesienia numeru (kiedyś przychodził po angielsku). Wyjątkowo MNP do nich idzie gładko (nie licząc czasów, gdy mieli atak hakerski, który objął wszystkie kraje z wyjątkiem US). W takiej Lyce zaznaczam przeniesienie w ciągu 1 dnia roboczego i po wypełnieniu wniosku, odesłaniu skanów na maila podpisanych dokumentów procedura ruszyła jeszcze tego samego dnia i numer nocą został przeniesiony do nich. Dla porównania taki Orange Flex potrzebuje minimum 3-5 dni roboczych, żeby numer przeszedł do nich.
 #1192713  autor: KC-KARLOS
 08 cze 2025, 00:07
aleksanderharaburda: jest jeden podmiot, który opanował szybkie MNP na odległość bez dokumentów, z obsługą numeru tymczasowego na czas transferu numeru... i to nie jest Lyca.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192714  autor: aleksanderharaburda
 08 cze 2025, 00:22
@KC-KARLOS
Pewnie masz na myśli PR1V, ale Mobile Vikings robi to równie szybko (tylko bez numeru tymczasowego). Wciąż jest to dosyć kuriozalna sytuacja, w której Orange potrzebuje we Flexie nawet 5 dni, żeby numer trafił do nich, a taka śmieszna Lyca 1 dzień…
 #1192718  autor: KC-KARLOS
 08 cze 2025, 09:17
aleksanderharaburda: 5 dni to i tak dobry wynik. OFNK ma nawet 2 tygodnie oczekiwania - nie mówiąc o transferze numeru z abonamentów...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 104 z 104
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104