• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 153 z 153
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
 #1192002  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2025, 18:36
Przypomnę o sytuacji skracania ważności konta przy aktywacji promocji "Pierwszy miesiąc za połówkę, drugi za złotówkę", czy "miesiąc za darmo". Regulaminy też są ubogie w tej kwestii - mówią o wydłużeniu ważności konta do 30 dni. Nieregulaminowa jest ona do tego okresu skracana.

@MariuszY: właściwość lejka 32 kbps była w regulaminie promocji, ale w momencie wykorzystania środków - więc obawiam się, że reklamacje w tym wypadku również będą odrzucane z prostej przyczyny - jeśli nie nabyłeś środków z promocji (brak spełnienia warunków), to mają prawo wyłączyć promocje, a dalsza transmisja danych odbędzie się w ramach innych pakietów lub będą kasować z konta pieniężnego.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192004  autor: MariuszY
 18 maja 2025, 18:59
@KC-KARLOS: link do najnowszej dostępnej wersji regulaminu promocyjnej usługi > https://api.plus.pl/tos/8154adb73486c53 ... 08cd2d.pdf
Aktywację i dezaktywację usługi klient zleca sam, więc jej wyłączenie "z automatu" jest naruszeniem regulaminu. Operator ma prawo do skasowania pakietów danych w promocji, ale wówczas stan promocyjnej usługi wyniesie 0B, a to uprawnia do skorzystania z lejka.
Rozumiem, że nikt nie chce "kopać się z koniem", więc ja zamierzam wrócić do przenoszenia numerów zamiast dać zarobić (mniej) operatorowi.
 #1192005  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2025, 19:11
@MariuszY: ja mam inną strategię - czyszczenie bazy. Jak będzie mniej numerów w bazie, to może się "opamiętają". Po sąsiedzku a2mobile nadal rozdaje za darmo i pół-darmo po 999 GB.
Zresztą nie kryją się z tym, że kolejne promocje będą przeprowadzone tylko na taryfie GIGA PLUS, stąd za friko pozwalają tam zmigrować do końca roku.

Aha: przeczytaj wyraźnie ten punkt regulaminu:
W braku możliwości odnowienia pakietu cyklicznego za min. 35 zł bądź w razie jego zawieszenia na dłużej niż 3 dni, bonusowy pakiet 6400 GB zostanie dezaktywowany, kolejny z 11 pakietów 500 GB nie zostanie przyznany, a niewykorzystany limit transmisji z pakietu nie będzie dostępny.
Czyli przegrodę promocyjną pod *136# UTRACISZ - wyłączą lejek, jeśli nie masz innego pakietu netowego.
Możesz ponownie odpalić promocję samodzielnie, ale zasady te same jak wyżej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192007  autor: MariuszY
 18 maja 2025, 20:25
KC-KARLOS pisze:
18 maja 2025, 19:11
Aha: przeczytaj wyraźnie ten punkt regulaminu:
W braku możliwości odnowienia pakietu cyklicznego za min. 35 zł bądź w razie jego zawieszenia na dłużej niż 3 dni, bonusowy pakiet 6400 GB zostanie dezaktywowany, kolejny z 11 pakietów 500 GB nie zostanie przyznany, a niewykorzystany limit transmisji z pakietu nie będzie dostępny.
Czyli przegrodę promocyjną pod *136# UTRACISZ - wyłączą lejek, jeśli nie masz innego pakietu netowego.
Możesz ponownie odpalić promocję samodzielnie, ale zasady te same jak wyżej.
"Pakiet bonusowy" nie równa się "usługa promocyjna". Pakiet bonusowy przyznaje i kasuje operator zgodnie z regulaminem usługi promocyjnej, którą klient włącza i wyłącza sam. Skasowanie pakietu = OK. Wyłączenie bez zapowiedzi, bez terminu wypowiedzenia lub bez terminu ważności usługi = naruszenie regulaminu. W sekcji "Aktywacja i dezaktywacja usługi" nie ma słowa o możliwości dezaktywacji usługi przez operatora. Zatem operator może zrobić to tylko po wygaśnięciu promocji (tutaj brak terminu), po wypowiedzeniu usługi (minimum 30 dni, jeśli klient nie ma BL) lub po wygaszeniu usługi dla wszystkich (też minimum 30 dni i to jeśli klient nie ma aktywnego BL).
Tyle interpretacji ile głów, więc pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą.
 #1192008  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2025, 20:33
MariuszY: mylisz się. Przy taryfie GIGA PLUS masz rozdzielenie pakietu bonusowego i pakietu podstawowego, ale leci to do jednego wora - przegroda kumulacyjna pod *121#. A ona ma termin ważności.
W przypadku Nowego Plusha, Elastycznej i PNK mamy bonusowe bez terminu ważności pod *136# - i tym ruchem rozpoczął egzekwowanie posiadania wytypowanej usługi "Bezlimit", która zasili przegrodę pod *136# - jeśli doprowadzisz do zawieszenia pakietu cyklicznego, operator wyłączy tą przegrodę.
System jest podobny, dają 3 dni po zawieszeniu, aby uratować GB kumulacyjne z Bezlimitu i te bezterminowe bonusowe, a w przypadku taryfy GIGA PLUS - z salda kumulacyjnego, aby dostać GB nominalne i bonusowe.

Nie bój żaby, operator zachowa się jak inne sieci - będzie odrzucał reklamacje z tego tytułu. Wspominałem, że te eldorado długo nie potrwa, bo Plus zajął się "opieką" oferty nowej taryfy, więc będzie niejako przymuszał klientów do zmiany. I nazywajmy to po swojemu.

Żadna sieć na kartę ma w czterech literach klientów prepaid. Orange to przed chwilą pokazał podmianką regulaminu promki MNP i kontrowersyjnym szybkim odnawianiem usług cyklicznych z no-limitem. Teraz Plus. Wcześniej Play pod innym kątem. T również ma swoje za uszami.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192013  autor: darekka
 19 maja 2025, 10:02
Konsule argumentują, żee promocja 6400 nie łączy sie z innymi(zerowe znaczenie) i o tym że po 3msc bez płacenia za nolimit mogą GB skasować(prawda) ale zapominają o braku prawa do wyłączenia promocji choć oczywiście istnieje regulaminowe prawo do wyzerowania GB ale bez kasacji promocji. Ja argumentuję że bezprawnie wyłączyli promocje i oczekuję reaktywacji i zwrotu GB (ponieważ to wyłączenie promcji spowodowało wyzerowanie GB-gdyby GB zostały wyzerowane ale promocji by nie wyłączono słowa bym nie powiedział).
Poszły reklamacje

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1192014  autor: KC-KARLOS
 19 maja 2025, 10:07
@darekka: bo promka 6400 nie łączy się ani z 9600 ani z 1500 i podobnymi ofertami na "bezterminowe GB". Przy wprowadzaniu lepszych wariantów w wyniku błędu kodem USSD wchodziły wbrew regulaminom większość bonusowych promek - w innych kanałach np. iPlus już było wykluczenie i opcje nie były dostępne.
Powodzenia z reklamacją, choć szansę na ugranie czegoś są niewielkie. Nie masz wytypowanego, aktywnego no-limitu, to promocja się nie należy. Operator postanowił skończyć z heavy-userami i kombinatorami. Skąd my to znamy? :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192015  autor: darekka
 19 maja 2025, 10:18
KC-KARLOS pisze:
19 maja 2025, 10:07
@darekka: bo promka 6400 nie łączy się ani z 9600 ani z 1500 i podobnymi ... :)
fakt niełączenia sie promocji nie ma znaczenia dla faktu iż operator wbrew regulaminowi wyłączył promocję choć nie może tego zrobić-sama kasacja GB jest legalna. Same GB zniknęły nie ze względu na upływ 3 miesięcy lecz przez bezprawne wyłączenie promocji przez operatora i to jest podstawa do robienia dymu

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1192016  autor: MariuszY
 19 maja 2025, 10:23
Moim zdaniem na wszelkich forach (nie tylko tu) polecą wizerunkowo, a przecież gdzie jak nie na forach ludzie szukają opinii użytkowników. Powodów upatruję w podejściu do klienta z całą tą serią promocji na GB. I tak:
- GB zabieramy bez ostrzeżenia, przypomnienia, itp. przez nieregulaminowe wyłączenie usługi,
- GB dodajemy dopiero po złożeniu reklamacji, bo automat nader często się zacina,
- utrzymujemy cały ten mechanizm wieczystych wbrew własnym regulaminom latami, a kasując go traktujemy klienta "śmieciowo" (bo GB mu się nie należą).
Teraz nie będzie w Plusie ani ilości (bo utrzymanie bonusów jest zbyt kosztowne), ani jakości (bo dołujące opinie o wydajności neta w Plusie czy ich 5G znamy aż nadto).
Ciekawe na co Polkomtel liczy takimi posunięciami :?:
 #1192017  autor: KC-KARLOS
 19 maja 2025, 10:26
@MariuszY: to proste. Przekierowanie klientów na nowszą, gorszą taryfę, a to więcej $$$ albo kuszenie abonamentem. No i takie karty z nabitymi GB/TB odcięte od środków w widoczny sposób "odciąży" sieć i poprawi o te kilkadziesiąt mbps osiągi w 5G Plusa.
Również to żadna nowość - od lat ludzie mówią, że Plus chce zlikwidować typowego prepaida, bo im się finansowo nie spina w Grupie PP.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192018  autor: darekka
 19 maja 2025, 10:31
KC-KARLOS pisze:
19 maja 2025, 10:26
@MariuszY: to proste. Przekierowanie klientów na nowszą, gorszą taryfę, a to więcej $$$ albo kuszenie abonamentem. No i takie karty z nabitymi GB/TB odcięte od środków w widoczny sposób "odciąży" sieć i poprawi o te kilkadziesiąt mbps osiągi w 5G Plusa.
Również to żadna nowość - od lat ludzie mówią, że Plus chce zlikwidować typowego prepaida, bo im się finansowo nie spina w Grupie PP.
co do odciążenia sieci to nie sądzę ponieważ te karty sim w większości służyły za zapas na wypadek awarii podstawowego neta(tanie utrzymanie) a nawet jesli ktoś używał tego jako net podstawowy to ta nieiwleka ilość GB i takich osób nie ma wpływu na sieć w sposób odczuwalny-co innego lata temu darmowy DiL w RBM działający bez limitu i za darmo.

Na nową gorszą ludzie którym pokasowali bez podstaw regulaminowych aktywne usługi/promocje raczej nie spojrzą, bo jak tu zaufać.

Sumarycznie statystyki Plusowi polecą na łeb na szyje, bo simki mieliśmy najczęściej w szufladzie ale w statystykach byliśmy liczeni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1192020  autor: MariuszY
 19 maja 2025, 10:59
Wydaje mi się, że rozgryzłem pewną prawidłowość. Wczoraj skasowali mi promocję na jednej karcie, dzisiaj na pięciu kolejnych, ale wszystkie je łączy jedna prawidłowość - na wszystkich promocja 6400GB była odpalona przez sms, a nie jak wcześniej kodem USSD. Z uruchomionych "po staremu" kodem promocji 6400GB oraz wcześniejszych (jak 4800GB czy 1500GB) żadnej nie ruszyli. Może o to chodziło ze zmianą w sposobie aktywacji :smt017
KC-KARLOS pisze:
19 maja 2025, 10:26
...od lat ludzie mówią, że Plus chce zlikwidować typowego prepaida, bo im się finansowo nie spina w Grupie PP.
Nic prostszego. Zlikwidować promocje w starych taryfach, we wszystkich podnieść ceny i po temacie.
 #1192022  autor: KC-KARLOS
 19 maja 2025, 12:26
@MariuszY: nie ma znaczenia forma aktywacji, ja miałem promkę odpaloną przez USSD, a kilka dni temu zniknęło 1,2 TB pseudo/quasi "bezterminowych/wieczystych"

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 153 z 153
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153