• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 14 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 #1178965  autor: goldenmen
 09 wrz 2024, 20:14
mam ciekawostke o play24

dostaje co miesiac powiadomienia o fakturach innych klientow. rowniez prozby o wygodne oplacenie faktury w aplikacji
oferty marketingowe innych klientow tez wyskakuja
aplikacja tez probuje dodawac mi numery innych klientow.

musi byc luka bezpieczenstwa
 #1178966  autor: KC-KARLOS
 09 wrz 2024, 20:22
goldenmen: natychmiast im ten fakt zgłoś. Jeśli to oleją, to do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli masz numery telefonów Abonentów, można do nich zadzwonić z informacją, że nie ze swojej winy otrzymujesz fakturki, które nie należą do Ciebie z prośbą o kontakt z BOK Play.
Ja miałem podobny incydent w apce Mój T-Mobile, ale kontakt z zainteresowaną osobą i operatorem - nieautoryzowany dostęp do usług przestał działać.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1178969  autor: goldenmen
 09 wrz 2024, 21:29
KC-KARLOS pisze:
09 wrz 2024, 20:22
goldenmen: natychmiast im ten fakt zgłoś. Jeśli to oleją, to do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli masz numery telefonów Abonentów, można do nich zadzwonić z informacją, że nie ze swojej winy otrzymujesz fakturki, które nie należą do Ciebie z prośbą o kontakt z BOK Play.
Ja miałem podobny incydent w apce Mój T-Mobile, ale kontakt z zainteresowaną osobą i operatorem - nieautoryzowany dostęp do usług przestał działać.

szkoda nerwow beda mi kit wciskali ze wina telefonu lub inne bzdety.
na razie dokumentuje zdarzenia.
 #1178970  autor: KC-KARLOS
 09 wrz 2024, 21:30
goldenmen: tego nie odpuszczaj, bo śmierdzi mi złamaniem RODO i to poważnym.
Tak się chwalą, że musisz podać PESEL aby poprawnie korzystać z aplikacji / obsługi w BOK a wychodzą takie "kwiatki". To nie jest dbanie o nasze bezpieczeństwo.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1178972  autor: KC-KARLOS
 09 wrz 2024, 22:30
goldenmen: co nie zmienia faktu, że istnieje ogromne ryzyko nieautoryzowanego dostępu do konta. Zgłosić do operatora i powiadomić zainteresowane osoby nie zaszkodzi.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181777  autor: KC-KARLOS
 24 paź 2024, 11:53
PiotrG-dz: takie dane możesz zmienić tylko w salonie. Resztę możesz w Play24.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1182987  autor: PiotrG-dz
 19 lis 2024, 17:09
Obrazekhttps://zapodaj.net/plik-d0dhATMqlZ
Przed 17.00 chciałem zalogować się do P24 i wpisując swój NR do logowania wyskoczyło takie okienko.Po chwili zadzwonił pod wpisany NR do P24 konsul przedstawiając się i mówił mi ,że prosiłem go o kontakt.Na moje słowa,że go o nic nie prosiłem tylko chciałem zalogować się jak zwykle do P24 o niczym nie wiedział tylko kazał mi zadzwonić na infolinię w tej sprawie.Jeszcze wspomniałem mu ,że od dziś są zmiany w P24 ale on nic nie wie tylko mam dzwonić pod ''partyline''.
Dziwne te nowe standardy w Play :lol:
 #1184675  autor: PiotrG-dz
 23 gru 2024, 12:46
Czy macie problem by zalogować się do P24 przez stronę PLAY.PL?Na stronie głównej znikł pasek z linkiem do P24 jest tylko opcja do ściągnięcia aplikacji APP STORE I Google Play.
Jedynie co mnie ratuje to na desktopie logowanie się do P24 przez FM.
 #1191863  autor: bolek2004
 14 maja 2025, 17:52
Z poziomu numeru w fakcie przez play24 na kompie nie mogę zarejestrować numeru nowego.
Zniknęła opcja zarejestrowania kolejnego numeru, co więcej od x czasu tak robiłem i nie było problemu.
Też tak macie?
Na numerze play to samo zresztą.
Na mobilnym też nie da się dodać numeru i go zarejestrować.
Sms 676 też nie działa.
AKTUALIZACJA:
Udało się zarejestrować na mobilnym tyle że nie wchodzimy przez dodaj inny numer bo to wyskoczy błąd tylko twoje konto/zarejestruj numer na kartę.
Miejmy nadzieję że przywrócą w stacjonarnym play24 możliwość aktywacji bo tam było więcej opcji czyli po kolei były różne zgody i hasło abonenckie do konta.
Na mobilnej apce tego nie ma, pokazuje się tylko info z imieniem, nazwiskiem i peselem i klikamy tylko rejestruj, nie ma tych dodatkowych opcji co w wersji stacjonarnej.
 #1191992  autor: bolek2004
 18 maja 2025, 05:28
Mam problem z numerem przeniesionym z Virgin do Faktu przez bok, numer miał iść do ubicia, ale sobie przypomniałem że jest podpięty pod jedną usługę, doładowałem go prawie w ostatniej chwili bo koło 20.05 mieli go wyłączyć całkowicie bo już 2 miesiące przychodzących się kończyło.
Wszystko działa poza tym że nie przychodzą smsy do logowania z play, po prostu cisza jest.
Inne smsy dochodzą bez problemu.
Miał ktoś taki problem?
Nie wiem co robić czy zmienić na play na kartę 3.0 i liczyć że zacznie działać czy jeszcze poczekać bo może w systemie się coś nie ustawiło jeszcze, ale skoro nie działa to chyba już nie zadziała jak czegoś z tym nie zrobią.
 #1191995  autor: neotele
 18 maja 2025, 12:22
@bolek2004
Zrób zgłoszenie techniczne. Skoro problem dotyczy SMSów w sieci Play, to spece IT powinni w miarę łatwo zdiagnozować problem i go naprawić.
 #1191997  autor: bolek2004
 18 maja 2025, 16:40
Dzwoniłem do boku to tylko xd
Jedna konsulka stwierdziła że smsy do logowania nie przychodzą bo mam blokadę premium na numerze:)
Po czym zresetowała mi ustawienia na numerze, tyle że na głównym, a nie na tym co potrzeba, oczywiście od razu rozłączyło połączenie o czym nawet nie poinformowała.
Drugi raz zadzwoniłem i rzekomo na tym co trzeba mi zresetowała ale nic to nie dało, także zapowiada się ciężka batalia.
Poziom rynsztoka w play jeśli chodzi o obsługę, przynajmniej na pierwszej linii.
 #1191999  autor: IC_Current
 18 maja 2025, 18:14
Ale co Ty ustalasz z jakimś konsultantem? Dzwonisz i składasz reklamację, z numerem reklamacji i całą resztą. Dopiero wtedy trafi to do nieco bardziej ogarniętych pracowników.
 #1192000  autor: bolek2004
 18 maja 2025, 18:30
Nie ucz ojca dzieci robić.
Bok pracuje cały czas, ja wiem że pewnych rzeczy nie ogarnie się jednym telefonem, ale żenienie takiego bałachu na infolinii uważam za śmieszne.
Pewnie to nie tylko w Play no ale na razie nie miałem okazji z innymi gadać.
  • Strona 14 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14