• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 136 z 137
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
 #1191653  autor: KC-KARLOS
 08 maja 2025, 08:52
darekka: nawet bodajże apka o tym informuje. 30 dni operator czeka na akcję klienta na aktywację numeru przeniesionego. A jeśli go uruchomimy w tym terminie, mamy 14 dni na odstąpienie i zwrot 100% wpłaconych środków za plan.

Więc Flex nie jest przeznaczony na "przetrzymanie", bo w tej ofercie nie otrzymujesz numeru tymczasowego - polecam skorzystać z OFNK, jeśli nad tym Tobie zależy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191667  autor: darekka
 08 maja 2025, 17:39
Dziękuję serdecznie za obie odpowiedzi-czytałem i jakoś nie widziałem w dokumentach Flexa- aczkolwiek chodziło mi tu konkretnie o NOWY numer dodatkowy(wybrany z puli w sekcji KARTY SIM/numery dodatkowe/dodaj nowy numer) dodany do dawno już istniejącego konta(aktywny na tym koncie plan 80zł z 3klonami plus karta matka) w cenie 15zł(można dodać max 5 numerów po 15zeta i dzielić na nie pakiet GB z głównego numeru opłacanego za 80zeta) lecz nie aktywowany po odbiorze karty sim. Oczywiście na podstawie 2 powyższych odpowiedzi wnioskuję, że max czas na aktywację i opłacenie takiego nowego numeru to okres 30dni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1191714  autor: KC-KARLOS
 09 maja 2025, 18:16
surface123: jaka kombinacja? Oferta z 4 SIM/eSIM z netem nielimitowanym za 80/mc nadal obowiązuje. Wszystkie te karty mają wspólnego neta bez limitów.
Numery dodatkowe (nie myl z kartami-klonami) mają swój plan i swojego neta - to nie jest nju abonament.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191718  autor: KC-KARLOS
 09 maja 2025, 18:26
surface123: dobrze, ale:
> możesz na te karty przesyłać swojego neta
> na niej możesz zmienić plan i bez ekstra kosztów korzystać z nielimitowanego internetu do końca ważności opłaconego planu - operator na to pozwala, bo tak oferta jest skonstruowana (zmiana z niższego na wyższy jest natychmiastowa, ale niezużyte GB przepadają - a z wyższego na niższy pozwala zużyć neta do odnowienia planu). Poczytaj sobie na https://flex.orange.pl/pomoc - jest tam sporo informacji, jak działa Flex.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191730  autor: KC-KARLOS
 10 maja 2025, 09:18
DonTonico: ostrożnie. Jeśli to dane z aplikacji Flex - wszystko gra. Jeśli przyszło to inną drogą niż w aplikacji - może to być oszustwo. Orange Flex NIGDY nie jest nadawcą takich wiadomości, a e-faktury dla profilu Flex dla Firm dla JDG są dostępne wyłącznie w aplikacji. Klient prywatny NIGDY nie otrzymuje faktury za zasilenie salda / pobór opłaty za plan z karty płatniczej. Dodatkowo w aplikacji jest info: "Twoje GB odnowią się: xx.xx.2025 o xx:xx". Ten komunikat informuje, kiedy odnowi się / zakończy się ważność planu.

Oto treść komunikatu wysłanego wszystkim klientom Flexa na dane konto w aplikacji:

Cześć,

Piszemy, żeby ostrzec Cię przed fałszywymi wiadomościami SMS, które w ostatnich dniach trafiają do klientów Orange Flex. Fałszywe SMS-y sugerują konieczność przedłużenia umowy lub zbliżającą się dezaktywację karty i przychodzą m.in. od nadawców takich jak ORNGE, ORFLEX, FLEX, SMS oraz z numerów francuskich (+33) i niemieckich (+49). To nie są wiadomości od nas.

Prosimy, zachowaj szczególną czujność, nie klikaj w linki w podejrzanych wiadomościach i nie wpisuj swojego numeru telefonu na żadnej stronie. Pamiętaj, że w Orange Flex cała obsługa odbywa się w aplikacji. W razie wątpliwości – zapytaj na czacie lub na infolinii, czy jest to wysyłka Flexa.

Więcej na temat ataku możesz przeczytać w artykule CERT Orange.

Mleko się rozlało i oszuści przejęli Twoje konto? Bez paniki, pomożemy!

Rozwiązania są dwa. Załóż nowe konto Flex (bez kupowania subskrypcji) i skontaktuj się z nami na czacie albo zadzwoń na infolinię Orange *100 / 510 100 100, powiedz, co się stało, i zostaniesz przekierowany/a do naszej obsługi.

Pozdrawiamy
Zespół Orange Flex


Więcej: https://cert.orange.pl/ostrzezenia/masz ... ex-uwazaj/

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191746  autor: peter221
 10 maja 2025, 15:55
IC_Current pisze:
10 maja 2025, 15:51
Nie
Dzięki za odpowiedź. Mocno się zastanawiam, czy są jeszcze jakieś inne nieoczywiste ograniczenia takiego dodatkowego nr za 15zł vs drugiego numeru za 35zl poza inną ilością GB i niemożności ich użycia w UE.
 #1191750  autor: KC-KARLOS
 10 maja 2025, 17:16
peter221: plan za 15 zł nie ma neta w UE, a w kraju transmisja działa na lejku 64 kbps. Jeśli nie chcemy zmieniać planu - można dokupić 1 GB za 3 zł (w tym 0,88 GB w UE), za 10 zł pakiet 5 GB (w tym 2,91 GB w UE) oraz za 15 zł krajowe 10 GB (zawarte 4,37 GB w Unii), dokupiony transfer jest ważny tak długo, póki nie odnowi się nam plan na następny miesiąc (w apce na ekranie głównym [lub w zakładce Roaming] szukaj komunikatu "Twoje GB odnowią się: xx.xx.2025 o yy:yy"). Zawsze można zmienić plan na wyższy, np. za 35 zł/mc, wówczas wpadnie od razu limit 10,18 GB w UE bezpłatnie do końca ważności bieżącego planu.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191752  autor: DonTonico
 10 maja 2025, 20:18
KC-KARLOS pisze:
10 maja 2025, 09:18
DonTonico: ostrożnie. Jeśli to dane z aplikacji Flex - wszystko gra. Jeśli przyszło to inną drogą niż w aplikacji - może to być oszustwo. Orange Flex NIGDY nie jest nadawcą takich wiadomości, a e-faktury dla profilu Flex dla Firm dla JDG są dostępne wyłącznie w aplikacji.
To jest nieprawda, bo wszystkie faktury z Flexa dostaję na maila. I te też przyszły z Orange. I zawierają dane stron umowy. Tylko są puste co do sprzedawanych usług i mają absurdalne opisy. Widać je w aplikacji. Tylko, że to jest niedorzeczne. Te faktury mają numer i nie mają wartości ani VATu, za to można w Polsce beknąć.

Obrazek
 #1191753  autor: KC-KARLOS
 10 maja 2025, 20:46
DonTonico: tłumaczę po raz kolejny, dostęp do faktur - tak jak pokazałeś na screenie masz z aplikacji Flex w przypadku aktywnego profilu Flex dla Firm (czyli masz JDG i możesz sobie odliczyć VAT), kopie wpadają na maila, z którego założyłeś konto Flex.
Osoba prywatna - tą opcję ma PUSTĄ, bo nie dostaje faktur - i o tym lojalnie informuje operator m.in. w sekcji Pomoc w aplikacji, a także na stronie https://flex.orange.pl/pomoc
Jest tylko jeden przypadek, w którym w zakładce Faktury osoba bez JDG otrzyma dokument - gdy coś już zakupiłeś w przeszłości w Sklepie Flex i możesz jej kopię przesłać na maila (to dowód zakupu).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191754  autor: DonTonico
 10 maja 2025, 21:09
Ale co tłumaczysz po raz kolejny? Napisałeś, że JDG nie dostają faktur na maila i mają je tylko w aplikacji. To nieprawda i tyle. I pytałem czy ktoś dostał puste faktury od Flexa, czy tylko mnie tym uraczyli, a nie co widzą w appce osoby nie biorące faktur.
  • Strona 136 z 137
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137