• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 214 z 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
 #1191339  autor: artur912
 29 kwie 2025, 19:57
Tylko poprzez infolinię faktu można przejść z fakt mobile do virgin #chcewszystko. W salonie Play można przejść do Virgin jedynie poprzez inną sieć czyli np. z Orange na kartę do Virgin. Nie można z Play do Virgin.
 #1191344  autor: aster
 30 kwie 2025, 03:33
Remington pisze:
29 kwie 2025, 20:38
W Virgin pakiet o którym piszesz ma 1GB, podczas gdy w Fakcie tylko 300MB - kolejna przewaga na korzyść VM.
Kilka rzeczy lepiej tam wychodzi, w szczególności podoba mi się możliwość dodawania gigabajtów po 1zł/GB. W Fakcie wychodzi 2x drożej, chyba że ktoś bierze większy pakiet 10GB za 15zł.

Natomiast w moim przypadku a w szczególności sporadycznego dzwonienia za pomocą normalnych połączeń głosowych to Fakt ma ciekawszą opcję 50 min. + 50 SMS i 250MB za 3zł.

Chyba, że VM też ma coś w tym stylu dostępne z poziomu P24 (choć nie widnieje na ich stronie internetowej)? :)
 #1191349  autor: Remington
 30 kwie 2025, 09:01
Nie ma. W pewnym momencie upodobniono oferty FM i VM, ale zachowując drobne różnice (więcej min/sms w tańszym pakiecie Faktu i więcej netu w droższym Virgina, odnawialność pakietów w VM, ogranicznik do 15 zł w FM), nawet ceny za zagraniczne SMS-y ujednolicono. Przypuszczałem, że będą chcieli te taryfy połączyć, ale pewnie rotacja kadrowa te plany pokrzyżowała. Niemniej cena SMS-ów zagranicznych pokazuje, że mają jakiegoś ważnego klienta w tych taryfach, który potrzebuje SMS-ować za granicę. Dziwne, że w prepaid, ale bywają i tacy klienci.

Dla osoby mało lub sporadycznie dzwoniącej Fakt wydaje się nieco lepszy, a z kodami z gazet - zdecydowanie lepszy.
 #1191398  autor: Przemo123
 01 maja 2025, 19:15
Dziękuję za pomoc w przejściu do Virgin Mobile na kartę. Dzisiaj postanowiłem migrować z Play. Na początek zmiana na Play na kartę 3.0. Dalej migracja do Fakt Mobile i telefon do obsługi Faktu. Wszystko w zaledwie kwadrans. Prośba o zmianę na Virgin i to tyle. Teraz czekam już kilka godzin na zmianę w Play24 z Fakt Mobile na Virgin. Pod *111*49*1# mam już taryfę Virgin, ale pod Play24 dalej Fakt brak stanu konta i tylko jedna pozycja w rubryce moje środki. MINUTY_PLAY_FIX 00:00 min. Mam nadzieję, że jutro już będzie dobrze i będę mógł kupić interesujący mnie pakiet no limit. Pozdrawiam Przemek.
 #1191417  autor: aster
 02 maja 2025, 03:46
Remington pisze:
30 kwie 2025, 09:01
Dla osoby mało lub sporadycznie dzwoniącej Fakt wydaje się nieco lepszy, a z kodami z gazet - zdecydowanie lepszy.
Ja przeszedłem niedawno z Play (RWK) na Fakt właśnie ze względu na sporadyczne użycie. Do tego ze względu na roszadę kart SIM/krajów przestałem praktycznie dzwonić w tradycyjny sposób i teraz wykonuję (czy raczej wszyscy jako 4-osobowa rodzina wykonujemy) połączenia głosowe za pomocą aplikacji whatsapp aby się nie pogubić w tym wszystkim gdyż czasami w ciągu kilku dni korzystamy z 3 różnych SIM.

Stąd te "mini-pakiety" w Virgin czy Fakt są tu idealne bo za małą kwotę mogę mieć np. 50 czy 300 minut/SMSów i to mi w zupełności wystarcza na sporadyczne dzwonienie w "tradycyjny" sposób.

Dla netu Virgin byłby lepszy gdyż miałbym 1 GB = 1 PLN, ale w Fakcie jest ten "mini-mini pakiet" 50 minut za 3zł. Coś za coś... :)
Ostatnio zmieniony 02 maja 2025, 09:21 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Usunięty offtop
 #1191430  autor: bolek2004
 02 maja 2025, 11:55
Nie wiem jak ze zmianą taryfy Fakt Virgin, ale po zmianie Virgin na Fakt na kilku numerach mimo że wszystko było ok to nazwa taryfy do końca żywota tych kart pozostała Virgin #chcęwszystko
 #1191431  autor: KC-KARLOS
 02 maja 2025, 11:57
bolek2004: bo to jedyna taryfa na kartę w Virgin, reszta to oferta abonamentowa.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191432  autor: bolek2004
 02 maja 2025, 12:02
Chodzi mi tylko o to że mimo że karty były w Fakcie to nazwa taryfy pozostała Virgin i nigdy się nie zmieniła.
Oczywiście dotyczy to play24, a kod na taryfę z tego co pamiętam to nie działał.
 #1191454  autor: Przemo123
 02 maja 2025, 23:00
Złożyłem dyspozycję powrotu do Play. O dziwo jestem w Formule Play na Kartę. Wszystko wróciło do używalności. Jak widać mają tam straszny bajzel. W parę minut już miałem przeniesiony numer i możliwość zakupu pakietu bez limitu. Jednak Virgin to dla kogoś mającego czas na zabawę w MNP. Ja już mam dość takiej zabawy dla paru złotych i bycie bez pakietu no limit.
 #1191455  autor: bolek2004
 02 maja 2025, 23:52
Bo z migracją z Faktu do Virgin to jest lipa, ja tam w żadnym regulaminie tego nie widziałem i nie wiem skąd na forum takie twierdzenia, to że może komuś się udało to zrobić bo był nieogranięty konsul to inna rzecz.
Jedyny regulamin jaki znam to migracji do faktu i można to zrobić z Virgin co sam sprawdziłem, ale w drugą stronę to nie wiem skąd się wziął ten wymysł bo przynajmniej ja żadnego regulaminu takiej migracji nie widziałem.
 #1191463  autor: Przemo123
 03 maja 2025, 11:37
Może to i działa, ale wymaga czasu i składania reklamacji. Ja walczyłem przez 36 godzin i dałem sobie spokój. Plus tej zawieszki w próżni to był darmowy internet w LTE, bo nic nie naliczało z konta głównego. Rozmowy i SMS już tak. Do tego teraz mam konto ważne na rok będąc na powrót w Formule. Pozostał jeden mankament w Play24 na Androida. Nadal wyświetla taryfę Fakt, ikonka dla numeru to Virgin i brak możliwości blokad Premium. Przez www. działa na szczęście dobrze.
 #1191477  autor: aster
 03 maja 2025, 14:33
Przemo123 pisze:
03 maja 2025, 11:37
Plus tej zawieszki w próżni to był darmowy internet w LTE, bo nic nie naliczało z konta głównego.
Gdyby to nie był np. Twój główny numer... to byłoby to ciekawe odkrycie i wartościowy SIM. :)

Straszną męczarnię widzę z tym przejściem z Play do Virgin. Czy nie jest przypadkiem tak, że łatwiej to wychodzi jeśli migruje się z innej sieci niż Play? :?:
 #1191498  autor: bolek2004
 04 maja 2025, 12:43
Remington pisze:
03 maja 2025, 10:24
Przeczytaj go choćby do punktu 7. lub 8. 😉
Rzeczywiście jest, nie wiem jak ja to czytałem:)
7. Zmiana Oferty Fakt Mobile jest możliwa tylko na :
Ofertę Play na Kartę 3.0 oraz Virgin ChceWszystko;

No to ciekawe dlaczego nie przechodzi.
To samo jest z migracją z Virgin do Play przez play24, nie wiem po co tam jest ta opcja bo od początku nie działa, błąd połączenia z serwerem.
 #1191542  autor: rudymax
 05 maja 2025, 11:48
Też nie działało prawidłowo po przeniesieniu i wróciłem, ale trafiłem z powrotem do Faktu. Mam pytanie czy w okresie przebywania w Virgin ładwałeś konto? Bo u mnie po powrocie ustawiła się ważność konta 14 dni.
Przemo123 pisze:
03 maja 2025, 11:37
Może to i działa, ale wymaga czasu i składania reklamacji. Ja walczyłem przez 36 godzin i dałem sobie spokój. Plus tej zawieszki w próżni to był darmowy internet w LTE, bo nic nie naliczało z konta głównego. Rozmowy i SMS już tak. Do tego teraz mam konto ważne na rok będąc na powrót w Formule. Pozostał jeden mankament w Play24 na Androida. Nadal wyświetla taryfę Fakt, ikonka dla numeru to Virgin i brak możliwości blokad Premium. Przez www. działa na szczęście dobrze.
 #1191548  autor: gskaruz
 05 maja 2025, 13:00
Mam ten sam problem, tj. przejście z Play na Fakt w 15 minut, później zmiana z Fakt na Virgin przez infolinię. Ale coś nie poszło, bo w apce Play24 info że taryfa to Fakt, w https://24.play.pl że Virgin, ale w obu miejscach nie można kupić żadnego pakietu.

Dzwoniłem 3 razy na infolinię, zgłoszenie założone, czekam od kilku dni na odpowiedź z działu technicznego.
  • Strona 214 z 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215