• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 445 z 446
  • 1
  • 442
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
 #1190321  autor: paw
 03 kwie 2025, 19:02
"1. Niniejszy Regulamin określa zasady zmiany Oferty Play Fresh; Oferty Play na Kartę; Oferty Play na Kartę Lubię to!; Oferty Nowy Play na Kartę Oferty Promocyjnej Lubię to!; Oferty Formuła Play na Kartę; Formuła Play na Kartę Starter; Oferty Play na Kartę Rok Ważności Konta; , Play Na Kartę 3.0, Virgin Chce Wszystko na Ofertę Fakt Mobile."

Z regulaminu wynika, żeby przejść do FAKT MOBILE nie muszę przechodzić z Ofertę Play na Kartę 3.0. Mogę z PLAY FRESH.

2. W celu zmiany oferty z ofert Play lub Virgin Mobile (opisanych w pkt 1 niniejszego Regulaminu) Użytkownik powinien skontaktować się z infolinią Fakt Mobile pod numerem 799599999 (opłata zgodna z Cennikiem Oferty Fakt Mobile).

Nic nie jest napisane o przejściu kodem.
 #1190323  autor: macqmacq
 03 kwie 2025, 19:26
paw - też tak kiedyś próbowałem, ale po zleceniu konsulowi fakt zmiany z play, nic do tygodnia się nie zadziałało... W końcu zmiana chwilowa na ten głupi pnk3.0 i znowu konsul fakt i poszło :-D
 #1190325  autor: paw
 03 kwie 2025, 19:33
To po co te regulaminy?
ps. tylko telefon do zmiany czy można też kodem bo Piszecie o SMS zwrotnym (potwierdzającym)
 #1190326  autor: KC-KARLOS
 03 kwie 2025, 19:38
paw: prosze przeczytaj poprzednie posty. Opisywaliśmy jak to zrobić. Zawsze robimy w takiej kolejności: kod USSD > sms. Tak samo działa płatna zmiana taryfy w Plusie na kartę.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1190332  autor: KC-KARLOS
 03 kwie 2025, 19:50
paw: Na stronie faktu z kodami USSD pisze kod migracyjny do Faktu. Nie zadziała on ot tak. Wbijasz go, jeśli już będziesz na taryfie PNK 3.0. Reszta jest opisana >> viewtopic.php?p=1187079#p1187079

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1190336  autor: paw
 03 kwie 2025, 20:12
KC-KARLOS ten link (Reszta jest opisana >> viewtopic.php?p=1187079#p1187079) już przeczytałem wielokrotnie jak i regulamin(y) FM.
Niby promują, żeby przejść do FM ale musisz przejść przez męczarnie.
Czekam jeszcze co zrobią z PF ZM ale SMSy stały się tak drogie że już mnie ciągnie do FM.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2025, 20:14 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Usunięty offtop
 #1190574  autor: aster
 09 kwie 2025, 01:46
Po wpisaniu kodu nie otrzymałem SMSa z żądaniem potwierdzenia, tak więc i tak wysłałem odpowiedź na TAK i otrzymałem SMSa zwrotnego, że włączą ofertę w terminie ustalonym... w rozmowie. :)

Kilka godzin później i w Play24 taryfa 3.0 nadal widnieje, ale adnotacją "Taryfa w trakcie zmiany."
 #1190710  autor: aster
 12 kwie 2025, 02:37
Udało się przenieść tak więc wielkie dzięki dla wszystkich polecających tę taryfę.

Trzeba się jednak natrudzić bo wysyłanie kodów oraz SMSów (w moim przypadku na ślepo) to nie jest standardowa procedura przy dobieraniu taryfy wśród operatorów, ale suma sumarum wszystko udało się załatwić. :)
 #1190872  autor: Chochol
 17 kwie 2025, 07:58
Czy u Was też nie wchodzą dzisiejsze kody na 10 minut? Nie mam nawet potwierdzenia dostarczenia smsa z kodem od operatora.
 #1190873  autor: MariuszY
 17 kwie 2025, 08:07
Czyżby dzisiaj nadszedł "reset" w FM?
Pytam, bo po dzisiejszym kodzie nie otrzymałem potwierdzenia z 4949 na żadnym z moich numerów.
 #1190874  autor: NokiaFan86
 17 kwie 2025, 08:15
MariuszY pisze:
17 kwie 2025, 08:07
Czyżby dzisiaj nadszedł "reset" w FM?
Pytam, bo po dzisiejszym kodzie nie otrzymałem potwierdzenia z 4949 na żadnym z moich numerów.
Również u mnie brak zwrotki na żadnym z ośmiu numerów FM, czyżby wajchowy poszedł na L4? 🤔
 #1190880  autor: PiotrG-dz
 17 kwie 2025, 10:11
Czy może zadzwonić pod jakiś NR z telefonu na ABO i tam podać kod bo inaczej 25 minut przepadnie.
Edit. Po 10 wbiłem kod i po 5 minutach przyszła zwrotka SMS
:D
 #1190884  autor: Makk
 17 kwie 2025, 11:18
U mnie SMS-y wysłane wcześnie rano, potwierdzenia przyszły dopiero po dziesiątej, ale przynajmniej obyło się bez czatu.
 #1190886  autor: MariuszY
 17 kwie 2025, 11:35
U mnie w końcu przyszły sms'y, ale "na raty", a na jednym numerze wcale (żaden z trzech). Na tym numerze sprawdziłem ważność minut na *106# i mam dodany tydzień (do 24.04). Wygląda na to, że system kody łyka, tylko potwierdzenia mają "czkawkę".
 #1191245  autor: aster
 28 kwie 2025, 02:02
Nawet jeśli SMS nie przyjdzie to i tak wystarczy wysłać "TAK" by potwierdzić zmianę.

Natomiast ciekawi mnie to czy FM przeżyje w obecnej formie kolejny rok czy dwa. Ceny super niskie, może uratuje nas niska świadomość tej oferty?
 #1191259  autor: Remington
 28 kwie 2025, 11:34
Jak to w przypadku co-brandów bywa, na podwyżki musiałyby się umówić obie firmy - P4 i Axel. Wydawca zarabia co miesiąc lub co kwartał dostając od Play jakąś część przychodów z tej taryfy (nie dajcie się zwieść dywagacjom, że jest odwrotnie - to Play płaci, bo tak działają co-brandy). Reasumując - Playowi ta taryfa w ogóle się nie opłaca, ale jak dotąd jedyny zlikwidowany co-brand to RBM i nie wiadomo wcale czy to operator zainicjował zakończenie tamtej współpracy.
 #1191316  autor: aster
 29 kwie 2025, 14:38
Zastanawia mnie to czy Axel w ogóle promuje ten brand w swoich mediach czy jest to taki "zapomniany" produkt, który jest bo jest i nikomu nie chce się nic w nim zmieniać bo i tak jest niszowy.

A może Play publikuje dane na temat swoich subskrybentów z podziałem także na FM oraz Virgin?
  • Strona 445 z 446
  • 1
  • 442
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
  • 1
  • 442
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446