• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 51 z 52
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
 #1189176  autor: nicmaberry422860
 14 mar 2025, 14:11
Przed chwilą rozmawiałem z infolinią i nie była to miła rozmowa :) W skrócie - nie ma tej oferty za 10zł. dla przenoszących numery. A jeżeli ktoś dostał taką ofertę tydzień temu to znaczy tylko że już wygasła. A jeżeli ma w papierach wpisane ze promocja ważna do końca marca to i tak juz wygasła bo mamy prawo wygasić.
Wiem, na pewno trafiłem na doradcę który ma ciężki dzień ale, kurcze, dziewczyna prawie kryczała że nie rozumie sensu tej rozmowy i ze muszę się zdecydować czy biorę za 15 czy spadam.
Byłem bardzo grzeczny i spokojny, próbowałem tylko wyjaśnić czy da się dostać tą ofertę. Po co te nerwy ...

Nie wiem, może ma sens spróbować z innym doradcą za jakiś czas. Chociaż jest prawdopodobieństwo że faktycznie wycofali ofertę ze względów ekonomicznych. Bo za dużo chętnych :)
 #1189334  autor: PiotrG-dz
 18 mar 2025, 12:47
Obrazek
Obrazek
Od dzisiaj jestem w Vectrze.Dziwi mnie ,że w 1 dniu nie mam lejka tylko max speed :shock:
Teraz mam pytanie czy NR do COK 739 30 9191 jest płatny z ABO?Czy może zadzwonić z Faktu?
 #1189335  autor: KC-KARLOS
 18 mar 2025, 12:51
PiotrG-dz: do BOK dzwoń poprzez numer stacjonarny 244 244 244 - obejmuje no-limity. Przygotuj numer Abonenta lub numer PESEL w celu przyspieszenia połączenia z doradcą (tym żywym, nie automatem).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189436  autor: ArturJ
 21 mar 2025, 09:16
@nicmaberry422860 : oferta jest jeszcze aktualna, zgodnie z regulaminem, czyli, rzeczywiście trafiłeś na "niewłaściwą" konsultantkę. Jeśli jeszcze nie trafiłeś na taką/takiego, który nie tworzy sztucznych problemów, to na priv mogę Ci podać nazwisko tej która ich ... nie tworzy.
 #1189463  autor: PiotrG-dz
 21 mar 2025, 13:47
Remington pisze:
04 gru 2024, 08:35
PiotrG-dz pisze:
04 gru 2024, 08:32
Dlaczego NR 601 601 601 skoro należy do Vectry na stronie UKE pokazuje go jako P4?

A czy numer, który należy do Ciebie jest na stronie UKE widoczny jako Twój? Tam jest operator numeru, a nie jego właściciel - Vectra jako abonent korzysta z numeru w P4.
Przeniosłem swój NR i UKE widzi go jako Vectrę.Widać też ,że 601 601 601 jako P4 czyżby Vectra bała się przenieść na własne MVMO :o
 #1189464  autor: KC-KARLOS
 21 mar 2025, 13:52
PiotrG-dz: ten numer jest podłączony do P4, bo Vectra jest MVNO Playa. Wszystko gra. Nie sugeruj się prefiksem, bo równie dobrze numer z początkiem 888 czy 666 może być w Play, Orange czy innej, krajowej sieci - również u wirtualnego.
Nawet mój prywatny, używany na co dzień numer jest w Orange, a pochodzi z Play - prefiks 533 - początek numeru wcale nie jest oczywisty, bo ktoś by pomyślał, że jest w Orange - akurat tak jest.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189469  autor: PiotrG-dz
 21 mar 2025, 14:27
KC-KARLOS pisze:
21 mar 2025, 13:52
PiotrG-dz: ten numer jest podłączony do P4, bo Vectra jest MVNO Playa. Wszystko gra. Nie sugeruj się prefiksem, bo równie dobrze numer z początkiem 888 czy 666 może być w Play, Orange czy innej, krajowej sieci - również u wirtualnego.
Gdybym sugerował się prefiksem to pisałbym o Polkomtelu a nie P4.Może Vectra woli mieć lepszy serwis techniczny w razie jakiejś awarii i stąd widnieją jako P4?A może wyszukiwarka UKE źle widzi ale nie sądzę. :?
 #1189471  autor: KC-KARLOS
 21 mar 2025, 15:24
PiotrG-dz: Vectra kupiła na własność ten numer za grubą kasę i mogli z nim zrobić co chcą. Tak jest z każdą, dużą firmą/instytucją, która chce ułatwić kontakt z nowym klientem. No i tyle w temacie.
Warto pamiętać, że połączenie z tym numerem w Cenniku Vectry jest płatne poza abonamentem 9 gr/min, dlatego polecam dzwonić na 244 244 244 czyli nr infolinii po dawnych Multimediach - darmowy w ofercie komórkowej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189481  autor: Remington
 21 mar 2025, 18:14
KC-KARLOS pisze:
21 mar 2025, 13:52
PiotrG-dz: ten numer jest podłączony do P4, bo Vectra jest MVNO Playa.

To w ogóle nie ma związku z tym jaką działalność i w oparciu o jaką infrastrukturę prowadzi Vectra jako MVNO.

Ten numer jest w takiej sieci, w której Vectra jako zwykły klient biznesowy wykupiła usługę centrali. Innymi słowy: Vectra jest abonentem Play jeśli chodzi o usługi na tym numerze.

@PiotrG-dz: Czy widziałeś wśród usług MVNO Vectry centralę dla call center? Nie widziałeś, więc nie naśmiewaj się z Vectry, że nie przeniosła do siebie numeru służącego do kontaktu.
 #1189678  autor: PiotrG-dz
 25 mar 2025, 12:15
Co najlepiej zablokować w Vectrze aby nie zapłacić czegoś przez przypadek?
1.Połączenia międzynarodowe,czy tu można całkowicie?
2.SMSy premium zarówno wychodzące i przychodzące do kwoty 0 zł?
Limit wydatków mam ustalony na 100 zł ale co jak bym chciał wykupić C+ Online i Eleven w Stefie Klienta?Tu chyba nie mógłbym niczego blokować tylko obniżyć kwotę ciut niżej niż 100 zł?
 #1189679  autor: KC-KARLOS
 25 mar 2025, 12:30
PiotrG-dz: połączenia międzynarodowe możesz zablokować z poziomu telefonu.
Przytoczę fragment wpisu kolegi Remingtona z 2018 roku:
W Play możesz włączyć standardowym kodem zakaz połączeń dla opcji outgoing international call barring (to usługa sieciowa):
* 331 * hasło # a jeśli nie zadziała to wpisz * 331 * hasło * 11 #
Hasło w Play to zdaje się 0000.
Spróbuj wpisać *331*0000# lub *331*0000*11# - daj znać, czy działa.

SMSy premium możesz zablokować w BOK, jeśli komenda sms nie zadziała prawidłowo: wyślij sms o treści
BLOKADA SMS na 8002. Daj znać, czy to działa.

Jeśli potrzebujesz doliczać do faktury dostęp do serwisów zewnętrznych, musisz mieć włączoną usługę fakultatywnego obciążania rachunku i ustalić miesięczny limit wydatków (to inny limit niż te 100 zł które jest ustawione domyślnie). Zrobisz to w aplikacji "Strefa Klienta Vectra" lub po zalogowaniu na stronie https://ebok.vectra.pl - w zakładce "Płacę z Vectra".
Jeśli usługa będzie wyłączona lub ustalisz zbyt niski limit, to dociążanie nie zadziała.

WAŻNE: sprawdź, czy zamiast dociążenia do faktury Vectry opłaci się Tobie kupić np. Canal+Online taniej, niż poprzez ofertę operatora, która jest droższa. Ostatnio widziałem rozwiązania subskrypcyjne, tańsze o 30% niż w Vectrze. Dostęp i tak jest identyczny, czyli poprzez aplikacje w telewizorze, Android Boxie czy w smartfonie.
Sam mam Canal+ z Netflixem w atrakcyjnej cenie samodzielnie, podczas gdy w Vectrze zapłacisz za to samo nie 39 zł/mc, a minimum 63 zł/mc.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189683  autor: PiotrG-dz
 25 mar 2025, 13:33
Obrazek

Połączenia Międzynarodowe kodem *331*0000# zostały zablokowane.
BLOKADA SMS na 8002 Info ''Usługa jest dla Ciebie niedostępna''.
Co do Strefy Klienta to w ''Płacę z Vectra'' mam tylko Netflix,Player i TVN24 Go.Nie zamierzam z nich korzystać.
A co w przypadku propozycji ''Opcje dodatkowe'' które napisałem tu poniżej :arrow:
Za to w kafelku usługi dodatkowe mam C+Online za 55zł(0zł za aktywację) i Eleven za 9,99(0zł za aktywację) i to wszystko bez lojalki .
 #1189712  autor: KC-KARLOS
 25 mar 2025, 17:46
PiotrG-dz: nie rozumiesz. "Płacę z Vectra" to właśnie fakultatywne doliczanie kosztów do faktury za usługi zewnętrzne. Jeśli to wyłączysz, nie skorzystasz z usług dodatkowych, oferowanych w ofertach prezentowanych w Strefie Klienta, ani poprzez te 3 usługi: Netflix, Player i TVN24 GO.
Za to w kafelku usługi dodatkowe mam C+Online za 55zł(0zł za aktywację) i Eleven za 9,99(0zł za aktywację) i to wszystko bez lojalki .
Bez lojalki to masz to: https://pl.canalplus.com/oferta-online/ ... sports-lto
Wybrany pakiet za 55/mc, bez obciążania faktury w Vectrze. Masz 10 zł w kieszeni. Oferta ważna rok. Vectra może tą cenę zmienić w każdej chwili, bo to oferta na czas nieokreślony. W subskrypcji na stronie C+ masz gwarantowane warunki przez pierwszy rok. Pomyśl - to tak odchodząc lekko od tematu.

Co do blokad sms premium - kontakt z BOK.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1190204  autor: mkkot
 01 kwie 2025, 18:17
Udało mi się dostać ofertę na 23mce. Przepis: wziąć niższy abonament i poprosić o zmianę na wyższy. Jedyny dział, który potrafi to zrobić to utrzymanie, co wiąże się z podpisaniem umowy terminowej.
 #1190207  autor: seal
 01 kwie 2025, 20:25
Czy jest opcja jakimś kodem albo w inny sposób niż kontakt z BOK wyłączania i włączania roamingu zagranicznego?

Potrzebuję wyjeżdżając poza EU wyłączać roaming aby karta działała tylko po VoWIFI. Przełączanie telefonu w tryb offline mnie nie urządza ponieważ chcę aby druga karta SIM (innego operatora) w tym samym telefonie była zawsze dostępna - nie tylko po VoWIFI.
 #1190210  autor: PiotrG-dz
 01 kwie 2025, 20:28
mkkot pisze:
01 kwie 2025, 18:17
Udało mi się dostać ofertę na 23mce. Przepis: wziąć niższy abonament i poprosić o zmianę na wyższy. Jedyny dział, który potrafi to zrobić to utrzymanie, co wiąże się z podpisaniem umowy terminowej.
Wywalczyłeś M za 20 zł /23 miechy?
 #1190211  autor: KC-KARLOS
 01 kwie 2025, 20:31
seal: to tani MVNO, więc tylko BOK w tej kwestii pomoże.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1190392  autor: seal
 04 kwie 2025, 21:59
@kc-karlos: okazuje się że jednak nie do końca - dodali usługę włączenia/wyłączenia SMSem - info tutaj:

https://www.vectra.pl/roaming
Kod: Zaznacz cały
Jeśli chcesz całkowicie zablokować rozmowy w roamingu, możesz zlecić blokadę w wysyłając SMS na numer 1919 o treści:
STOP ROAMING- wyłączenie
START ROAMING – włączenie Jeśli zablokujesz roaming międzynarodowy, nie będziesz dzwonić, odbierać połączeń ani SMS-ować.

Jeśli masz dostęp do Wi-Fi możesz skorzystać z Wi-Fi Calling. Włącz w ustawieniach telefonu Połączenia przez Wi-Fi (lub Rozmowy przez Wi-Fi). Płacisz wtedy tak, jak za rozmowę z Polski. Za pośrednictwem Wi-Fi możesz dzwonić lub pisać przez komunikatory.
 #1190393  autor: KC-KARLOS
 04 kwie 2025, 22:07
seal: pytanie, czy ten sms jest płatny, skoro u doradcy na infolinii można to ogarnąć za darmo i... kompleksowo - m.in. z ustawieniem limitów roamingowych, włączeniem lejka 1 mbps w roamingu unijnym, aby szybko nie dobić do stawki 7,08 zł za każdy kolejny GB poza limitem wszytym w abonament, wraz z dostępem do większej ilości partnerów roamingowych bądź zablokowaniem sieci nienaziemnych (strefa 3 roamingu).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 51 z 52
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52