Sądzę, że do tego dochodzi jeszcze jedna kwestia: te 84% jest wykonywane przez jaki % użytkowników? Ta miara nie daje nam informacji ile aktywnych kart działa w urządzeniach wspierających VoLTE.

Nie sądzę, że rozmowy audio są prowadzone przez komunikatory. Stawiam raczej, że w ogóle nie rozmawiają. Młode pokolenie woli tylko pisać, a z kolei te starsze woli raczej krótkie rozmowy albo odpisać raz w tygodniu!lordbyd pisze: ↑26 lut 2025, 15:26Wolumen transmisji danych rośnie w sieciach mobilnych a rozmowy głosowe przestają lub niedługo przestaną być priorytetem dla operatorów.
Wyłączanie 3G czy nawet GSMu w Playu pozwala stwierdzić, że operatorzy stawiają na rozwój technologii IP i w tym widzą przyszłość.
Młodzież korzysta obecnie przede wszystkim z komunikatorów i dzięki nim prowadzi rozmowy audio czy video.
Taki jest koszt postępu - trzeba z żywymi naprzód iść, po życie sięgać nowe![]()
Jeśli ktoś ma już komunikator - i musisz do niego zadzwonić - robisz to odruchowo w komunikatorze... Winny jest OP nie komunikator
Każdy liczy $, a większe firmy mają łącza... telefony gdzie zobaczysz rozmówce i nie absolutnie żadnych strat jakości. Kwestia $.IC_Current pisze: ↑08 mar 2025, 22:07...
Operatorzy chcą chorych pieniędzy za rozmowę, a jednocześnie pchają ją przez jakieś najgorsze łącza pakietowe i to jeszcze z psimi kodekami, bo "szkoda kasy na pasmo". Już nie mówię, że nawet mało gdzie HD-Voice działa w takiej komunikacji międzynarodowej.
O dziwo dzwoniąc na "stacjonarny" nadal jest lepiej, niż po łączach na komórkę... ale...matias55 pisze: ↑09 mar 2025, 02:56Korporacje liczą tabelkami oraz liczbą realizowanych takich połączeń. Z resztą sądze, że każdy operator głównie dba o jakość na własnym podwórku. Nie wierzę, że za granicą jest inaczej. Dzwoniąc z Orange/T-Mobile do Niemiec, czy Włoch na Polskie numery mialem EVS, więc zmienia się to już znacznie![]()
Reset telefonu i... routera działa wiele