• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 61 z 65
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 65
 #1186896  autor: hollender
 30 sty 2025, 03:53
witam
mam pytanie czy da sie przejsc z Faktu do jakiejs innej taryfy play oprócz play3.0? chodzi mi o to jak zrobic aby miec taryfe rbm energy obecnie play energy
 #1186904  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2025, 10:13
hollender: do taryf Energy / PNK 2.0 lub 2.1 a także do odNOWY już nie przejdziesz.
Przypominam, z poziomu Fakt Mobile kodem *163# przejdziesz jedynie do taryf:
> Play Na Kartę
> Play Na Kartę Lubię To!
> Play Na Kartę Rok Ważności Konta
> Formuła Play Na Kartę
> PNK 3.0.
A z innych taryf jedynie do PNK 3.0.
Z kolei z poziomu PNK 3.0 kodem + smsem potwierdzającym migrację przechodzimy do Faktu.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186928  autor: hollender
 30 sty 2025, 17:47
no wlasnie nie da sie juz przejsc z faktu do innych taryf play ani kodem ani z menu dostepnych taryf tylko do play 3.0
wyskakuje info ze usluga tymczasowo niedostepna
co robie zle? jest jakis patent zeby przejsc z faktu do innej taryfy play?
wyglada na to ze zablokowali ta mozliwosc przejscia do innej taryfy niz play 3.0 pomimo ze w fakcie pod kodem *163# sa dostepne taryfy play na karte play formula etc.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2025, 17:51 przez hollender, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1186929  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2025, 17:50
hollender: którego kodu używasz? W Play24 tylko PNK 3.0 jest dostępne. Przy kodach bezpośrednich wypluje komunikat o niedostępności. Pod *163# z Faktu są dostępne te taryfy, o których wspominałem wcześniej > viewtopic.php?p=1186904#p1186904

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186934  autor: www2
 30 sty 2025, 19:13
udalo mi sie przejsc do Play na karte 3.0 (*162*30#) i potem potwierdzilem smsem

nastepnie aktywowalem eSIM w appce Play24 - wylaczone WiFi, transmisja danych...
no i nie zainstalowala sie eSIM w danym telefonie, przyszlo potwierdzenie SMS ze proces rozpoczety, PESEL odblokowany itp.
mialem komunikat w aplikacji: "nie udało sięzainstalować karty. Spróbuj ponownie".
potem internet sie skonczyl
Probowalem na telefonie, gdzie byl fizyczny SIM w telefonie.
1. pewnie musze kupic jakis pakiet danych bo inaczej nie dokoncze aktywacji? czy dopiero po 3 godzinach dodam sim? jakis najtanszy pakiet danych w Play na karte 3.0?
2. nastepnym razem najlepiej zrobic zamiast auto-instalacje "instalowac" na innym kodem QR?
3. "Od tego czasu macie 3 godziny na kontakt z Obsługą Klienta, gdyby się okazało, że wymiana nie została zlecona przez Was. Po zleceniu wymiany otrzymacie na maila kod QR, który należy zeskanować telefonem. Po kliknięciu na niego (w wielu telefonach można skanować kod bezpośrednio z aplikacji aparatu) otrzymacie kolejne instrukcje:"
https://blogplay.pl/2022/08/esim-w-play ... -po-kroku/
dalej to aktualne? czy nie?
to jest jakis smieciowy numer wiec tylko probuje ;) nie bede lecial do salonu jutro ;)

edit
4. ewentualnie jak wlacze jakis pakiet w promocji typu "1200GB przez rok 0 pierwszy pakiet 100 GB przez 30 dni" to mnie potem beda obciazac? czy to byloby bezkarne skorzystanie z pakietu? nie zamierzam nic wiecej doladowywac aktualnie
5. zmienilem na Lubie to i mam wolny internet ale to nie pomaga w dokonczeniu instalacji eSIM w appce (nie minelo jeszcze 3 godziny). Nie wiem czemu nie da sie zainstalowac esim (mial sie zainstalowac automatycznie). Pewnie jak minie 3 godziny od poczatku zabawy to stary sim sie wylaczy i bedzie juz po wszystkim tylko salon ;) ale to faaaaajne... pewnie lepiej na kod QR. a on pewnie juz nie przyjdzie na maila?
 #1186947  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2025, 23:37
www2: operację wymiany karty SIM na eSIM wykonujemy jedynie na sieci Wifi - nigdy na komórkowej, gdyż podczas wymiany tracimy sygnał komórkowy i przerywamy ciągłość połączenia z serwerami apki z telefonem - stąd utrudnienie, brak kodu QR, brak możliwości instalacji karty. Aby móc ponowić proces, należy natychmiast skontaktować się z BOK Play lub podejść do punktu stacjonarnego operatora z dowodzikiem i numerem telefonu. W salonie masz darmowe WiFi, więc będzie możliwość ponownej instalacji eSIMa.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186961  autor: kszaq
 31 sty 2025, 08:03
KC-KARLOS: Wydaje mi się, że w Play nie ma tego niebezpieczeństwa, bo eSIM jest włączany po 3 godzinach, podobnie jak w przypadku wymiany fizycznej karty SIM. Wydaje mi się, że bez WiFi jesteśmy w stanie pobrać profil na telefon. Tym niemniej kod QR jest "najpewniejszym" sposobem.
 #1187008  autor: www2
 31 sty 2025, 16:41
dzieki za odpowiedzi

"operację wymiany karty SIM na eSIM wykonujemy jedynie na sieci Wifi - nigdy na komórkowej" - no tutaj nie moge sie zgodzic bo 3 godziny jeszcze dziala karta SIM
problem musi byc gdzie indziej - i niestety nie wybralem sobie opcji QR tylko automatyczne dodanie eSIM

no nic przespaceruje sie w ktorys dzien do salonu bo na infolinii sie nic nie da zrobic :)
 #1187012  autor: hollender
 31 sty 2025, 18:51
KC-KARLOS w dalszym ciagu nie moge przejsc na innte taryfy play za pomoca kodu *163# z faktu
zablokowali mozliwosc migracji czy tylko to jest blad?
 #1187016  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2025, 20:41
hollender: błąd, na moich 2 numerach w FM jest możliwość zmiany taryfy pod kodem *163#
Wyłacz WiFi Calling i VoLTE, mogą powodować zakłocenia w Play24 Menu USSD.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1187028  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2025, 21:34
goldenmen: źródło proszę...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1187035  autor: PiotrG-dz
 31 sty 2025, 22:41
P4 powołuje się na likwidację Play Energy według PKE ,że ma mniej niż 3% userów.Ciekawe ,że FRESHa nie ruszają czyżby tam ich było więcej?

To nieprawdziwa informacja, mogąca zdyskredytować korzystne dla klientów PKE. Zapis o 3% Play wprowadził wyłącznie z własnej inicjatywy, jedynie przy okazji zmian wynikających z PKE. Rem
 #1187040  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2025, 23:05
No i koniec kombinowania z kumulowaniem i tanim przedłużaniem minut. Bo tym charakteryzował się Play Energy.
A o Fakt nie należy się martwić. Ostatnio sporo osób tam zmigrowało po podwyżkach cennikowych (79 gr za wszystko versus 15 gr + RWK po każdym doładowaniu).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1187042  autor: Uma_Naraka
 31 sty 2025, 23:29
Karlos, nie bardzo taki pewien.. fakt też pójdzie w odstawkę niedługo. Wszystko zmierza do tego żeby wszyscy byli w jednej taryfie, jak u innych opów
 #1187043  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2025, 23:34
Uma_Naraka: Play Fresh będzie następny, nie Fakt. Następnie taryfy, które nie wspierają 5G, możliwe, że pod nóż trafią oferty po dawnym RBM czyli PNK 2.0 / 2.1. Operatorzy (za wyjątkiem Plusa czy T-Mobile) patrzą na te 3% bazy danej taryfy prepaid. Dobrze monitorują ruch klientów. Zresztą o tym już kiedyś dyskutowaliśmy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 61 z 65
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 65
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 65