Potwierdzam że ta sieć to ogromny bałagan.
Weryfikacja danych osobowych nie przechodziła. Konsultant dopiero manualnie odhaczył że dane się zgadzają. Kontakt z BOK był sprawny.
5G działało od razu. VoLTE trzeba było aktywować kodem *101*11*1317#.
Przychodzą SMSy konfiguracyjne z apn '
www.mobilny.pl'. Na tym APN internet nie działa. Działa na APN 'plus'. IMSI jest z plusa, więc telefon domyślnie łączył się na APN 'plus'. Trzeba ignorować SMSy konfiguracyjne.
Po zalogowaniu do EBOK można podejrzeć umowę, w której mam informację że umowa jest na czas nieokreślony. Jednocześnie jest informacja o opłacie aktywacyjnej po rabatach 49zł, podczas gdy zapłaciłem 1zł opłaty aktywacyjnej. Tą umowę pierwszy raz widzę na oczy. Jest tam też przykładowo zapis, że aktywując numer przed 14 dniami od zamówienia, wyrażam zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usług i tracę prawo do odstąpienia od umowy, co jest niezgodne z zapisami regulaminu promocji i Regulaminu Świadczenia Usług.
Połączenia międzynarodowe zablokowane, mimo że oficjalnie są w cenniku i powinna za nie przychodzić normalna faktura.
Z zalet działa jak na razie dobrze. IP jest z plusa, a nie jakieś dziwne zagraniczne, jak przy niektórych operatorach wirtualnych. Prędkości i pingi jak na zwykłych kartach plusa.
Szkoda że taka amatorka, głównie w formalnościach, bo oferta za 12,50zł z 21GB, przy płatności za rok, bez zaszytych automatycznych podwyżek, jest całkiem atrakcyjna. Działa jak zwykły Plus - bez szaleństwa, bez tragedii. Strach im jednak powierzyć jakikolwiek używany przez kogoś na co dzień numer.