• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1185624  autor: mirekK
 09 sty 2025, 10:07
Niestety Plush, Orange i Play w formularzach do przeniesienia numeru wymaga nr seryjnego dowodu osobistego:
https://imgur.com/a/QeeYuTz
Prawdopodobnie identycznie postępują inni.
Zgłoszenie do UKE i UODO przydałoby się od większej ilości osób, bo wtedy będzie to rozpatrywane jako naruszenie zbiorowych interesów konsumentów (ich nieograniczonej liczby). Dla ułatwienia zaszeregowania sprawy w urzędach proponuję narzucić jeden współny dla wszystkich zgłoszeń temat " złamanie art. 296 PKE."
Zatem, pomożecie ?
Może założyć nowy temat w dziale "Reklamacje i Spory" czy ten wpis wystarczy ?
 #1185625  autor: Remington
 09 sty 2025, 10:19
@mirekK
Szacun za zebranie tych materiałów - jak widać, niektórzy chcą nawet kto, kiedy i na jak długo wydał dokument, czego PKE w ogóle nie pozwala im przetwarzać.

UKE i UODO nie mają nic do zbiorowych interesów konsumentów - im wystarczy jedno zgłoszenie - możesz wysłać zrzuty ekranu i opis do obu tych instytucji i niech działają.
 #1185627  autor: mirekK
 09 sty 2025, 10:28
Spoko staram sie dać coś od siebie. Szczytem WYMODEROWANO jest to, że na pewno! w Plus i Play istnieją specialne umówione formułki (ciągi znaków), które wpisują konsultanci i które umożliwiają zamknięcie formularza, bez wpisywania rzeczywistego nr seryjnego dowodu. To zapewne rozwiązanie dla trudnych-świadomych klientów :)
 #1185914  autor: Remington
 13 sty 2025, 11:55
Brawo, @koszalineo941268!
Mamy czarno na białym potwierdzenie z UKE co operator może wymagać, a wyraz "albo" jest jednoznaczny (i jak pisałem wcześniej - organu wydającego dokument oraz terminu ważności w ogóle nie ma wśród tych danych). Dla nas to nic nowego, bo już to wiedzieliśmy, ale teraz mamy to potwierdzone przez Urząd.

Wystarczy, że jedna osoba wyśle do UKE prośbę o interwencję na jeden z opisanych sposobów (jest okazja do przetestowania ADE). Ważne, aby napisała, że nie chodzi jej tylko o nią samą, lecz każdego potencjalnego i obecnego klienta danego operatora.

P.S. Przypominam, że nawet korzystając z ePUAP lub ADE, nadal jest obowiązek podania w piśmie swojego adresu zamieszkania.
 #1190023  autor: aster
 30 mar 2025, 01:49
Jak wygląda sprawa w przypadku zgonu (wiadomo, że wtedy dawca się fizycznie nie stawi) i przejęcia numeru po zmarłym?

Czy akt zgonu + notarialny akt poświadczenia dziedziczenia (w przypadku jednej osoby dziedziczącej) wystarczy aby przepisać czyiś number na siebie?
 #1190103  autor: darekka
 31 mar 2025, 11:24
Deczko nie o Play ale sam przejmowałem jednorazowo 2 numery prepaid T-mobile/Heyah(ze słynną ofertą "Masz złotówke masz nolimit na wszystko i do wszystkich") po zmarłym w salonie po okazaniu TYLKO aktu zgonu i trwało to kilka minut więc nie dziwcie się, że w Play jest podobne bezpieczeństwo .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D