- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Nie mogę zalogować się do roamingu Orange. Czy też tak macie?
sql: po stronie Orange była awaria. Sytuacja powinna się uspokoić w ciągu kilku godzin.


Czy jeśli będę przenosił numer z innej sieci do Vectry, to czy da się to zrobić tak, że będę płacił Vectrze dopiero od dnia przeniesienia numeru?
W sensie że start umowy jest od dnia przeniesienia numeru?
Mam tradycyjnie miesięczne wypowiedzenie w Plushu i nie chce płacić dwóch abo.
BTW - w abo za 20 zl w Vectra są jakieś rabaty za zgody marketingowe?
Nie rzuciło mi się w oczy na www. A zgód na marketing nie chcę udzielać.
W sensie że start umowy jest od dnia przeniesienia numeru?
Mam tradycyjnie miesięczne wypowiedzenie w Plushu i nie chce płacić dwóch abo.
BTW - w abo za 20 zl w Vectra są jakieś rabaty za zgody marketingowe?
Nie rzuciło mi się w oczy na www. A zgód na marketing nie chcę udzielać.
rafmik: za Vectrę zapłacisz, gdy tam rozpocznie się świadczenie usług, spokojnie - nie robią takich numerów jak u operatorach działających na sieci Plus.
Co do zgód, one dają rabat na opłatę abonamentową, ogromnego spamu tam nie ma, przyjdzie 1 mail czy sms miesięcznie + komunikaty o zmianach w ofercie (obowiązkowe prawnie) - to aż tak dużo? Raczej nie.
Co do zgód, one dają rabat na opłatę abonamentową, ogromnego spamu tam nie ma, przyjdzie 1 mail czy sms miesięcznie + komunikaty o zmianach w ofercie (obowiązkowe prawnie) - to aż tak dużo? Raczej nie.


A jak to będzie gdy teraz podpiszę umowę na ABO na S za 15 zł a w niedalekiej przyszłości może będę miał kablówkę Vectry to czy z automatu operator obniży mi ABO z tego powodu na S za 10 zł?Czy to raczej nie możliwe?
Czy w takim razie zgody wyłączony tak jak screenie powyżej zwiększą wysokość abonamentu? Po rozmowie na czacie wyłączono wszystkie oprócz pierwszej i poinformowano, że nie wpłynie to na wysokość rachunków. Więc jak to jest?
mateo1995: zobaczysz około 7go stycznia, gdy pojawi się saldo do zapłaty za najbliższą fakturę.


Zależy co masz w regulaminie danej promocji. Ja 2 lata temu upomniałem się o ten rabat. Odpisali mi, że się nie da. To kazałem jak krowie na rowie, że takowe zapisy mam w regulaminie promocji abonamentu tel. I jednak się dało tą zniżkę zastosować.
Chyba w takim razie konsultant na czacie wprowadził mnie w błąd. Samodzielnie odznaczając zgodę mam info o rabacie 5zł na wszystkich poza tymi podmiotów trzecich więc na moją wyraźną prośbę powinien był zmienić na "brak zgody" tylko te, pozostałe pozostawić.
mateo1995: aby nie stracić rabatów, możesz bezpiecznie wyłączyć 3 przełączniki w sekcji "Zgoda marketingowa – podmioty trzecie". W pozostałych przypadkach wycofanie zgód spowoduje nienaliczenie rabatów w następnym miesiącu rozliczeniowym.
Opcja "Żądanie przesyłania propozycji zmian umowy na adres e-mail" - jest bardzo zalecana by była aktywna na koncie, inaczej nie dowiesz się o zmianach w cennikach (zmiany pozytywne czy negatywne). Reklamacje z powodu niepoinformowania o zmianach cen czy warunków będą odrzucane, właśnie z powodu wyłączenia tej funkcji.
Opcja "Żądanie przesyłania propozycji zmian umowy na adres e-mail" - jest bardzo zalecana by była aktywna na koncie, inaczej nie dowiesz się o zmianach w cennikach (zmiany pozytywne czy negatywne). Reklamacje z powodu niepoinformowania o zmianach cen czy warunków będą odrzucane, właśnie z powodu wyłączenia tej funkcji.


W takim razie konsultanci wprowadzają w błąd. Ciekawy jestem czy jakby po takim wyłączeniu zgód jak na screenie no moją wyraźną prośbę "jedynie tych wszystkich, które nie wpłyną na kwotę rachunku" zwrócili by ten nie naliczony rabat przez błąd konsultanta?
mateo1995: jak zwykle... Jeśli byś zapisał/zarejestrował rozmowę z "doradcą", który Ciebie wprowadził w błąd, reklamację miałbyś z marszu uznaną wraz z korektą kwoty na kolejnej fakturze. Na razie zmień przełączniki, na zalecane przeze mnie i czekaj do pierwszego tygodnia stycznia, gdy pojawi się saldo dodatnie nadchodzącej FVAT.


dobrze aby nie było niemiłego zaskoczenia. Ale myślę, że zgodnie z tym ostrzeżeniem gdy wyłączenie tylko te zgody partnerów (3 suwaki) dla których nie było ostrzeżenia to będzie OK.
mateo1995: będzie OK. Odznaczenie zgód marketingowych podmiotów trzecich NIE wyłącza rabatu.


Mam pytanie - czy przeniesienie numeru mogę zrobić po złożeniu wypowiedzenia umowy?
W sensie najpierw wypowiadam umowę w Plusie (akurat okres rozliczeniowy kończy mi się 25 grudnia), więc jak złożę wypowiedzenie teraz to umowa mi się rozwiąże 25 stycznia.
Jeśli plus nic sensownego nie zaproponuje to czy mogę niezależnie, później u innego operatora złożyć po prostu wniosek o przeniesienie numeru z dniem 25 stycznia?
Będę przenosił numer do abonamentu w Vectra.
Nie będzie problemów, jeśli będę miał dwie nie zależne czynności, tj wypowiedzenie umowy i po jakimś czasie wniosek o przeniesienie umowy od innego operatora?
Czy lepiej nie kombinować i podpisać umowę z nowym operatorem + pełnomocnictwo to złożenia wypowiedzenia w Polkomtel i przeniesienia numeru?
BTW - w przypadku oferty za 20 zł - jeśli nie wyrażę zgody na marketing to ile będę płacił?
Nigdzie tego znaleźć nie mogę.
W sensie najpierw wypowiadam umowę w Plusie (akurat okres rozliczeniowy kończy mi się 25 grudnia), więc jak złożę wypowiedzenie teraz to umowa mi się rozwiąże 25 stycznia.
Jeśli plus nic sensownego nie zaproponuje to czy mogę niezależnie, później u innego operatora złożyć po prostu wniosek o przeniesienie numeru z dniem 25 stycznia?
Będę przenosił numer do abonamentu w Vectra.
Nie będzie problemów, jeśli będę miał dwie nie zależne czynności, tj wypowiedzenie umowy i po jakimś czasie wniosek o przeniesienie umowy od innego operatora?
Czy lepiej nie kombinować i podpisać umowę z nowym operatorem + pełnomocnictwo to złożenia wypowiedzenia w Polkomtel i przeniesienia numeru?
BTW - w przypadku oferty za 20 zł - jeśli nie wyrażę zgody na marketing to ile będę płacił?
Nigdzie tego znaleźć nie mogę.
rafmik: przenosząc numer do innej sieci nie musisz wypowiadać umowy, bo robi to za Ciebie nowy operator. Nie musisz się trudzić w tym.
Jeśli złożysz wniosek do Vectry, Plus może dać znać, że "ma dla Ciebie ofertę" z prośbą o kontakt. Jeśli się zgodzisz, proces zatrzymasz, a numer pozostanie w Plusie - to rzadkość, bo najczęściej o kliencie "przypomina sobie" PLAY gdy od niego złożysz wniosek MNP do konkurencji. Ocenę opłacalności potencjalnej "oferty" retencyjnej pozostawiam Tobie.
Wracając do Vectry.
W każdej ofercie jest rabat na eFakturę oraz marketing (ludzie, nie bójcie się tego, bo operator naprawdę nie spamuje codziennie mailami o ofertach jak np. alledrogo, tylko 1x w miesiącu wyśle info o bieżącej ofercie + powiadomi o zmianach w umowie czy wyższym limicie GB w roamingu unijnym).
* 10 zł rabatu jest za marketing + ważne kwestie dodatkowe (info poniżej)
Resztę wyjaśniłem dla kolegi @mateo1995
Więc nie należy się tego bać, a trzymać te zgody. Znam inne sieci, które częściej spamują smsami czy mailami co tydzień z ofertą (Orange np.).
Jeśli złożysz wniosek do Vectry, Plus może dać znać, że "ma dla Ciebie ofertę" z prośbą o kontakt. Jeśli się zgodzisz, proces zatrzymasz, a numer pozostanie w Plusie - to rzadkość, bo najczęściej o kliencie "przypomina sobie" PLAY gdy od niego złożysz wniosek MNP do konkurencji. Ocenę opłacalności potencjalnej "oferty" retencyjnej pozostawiam Tobie.
Wracając do Vectry.
W każdej ofercie jest rabat na eFakturę oraz marketing (ludzie, nie bójcie się tego, bo operator naprawdę nie spamuje codziennie mailami o ofertach jak np. alledrogo, tylko 1x w miesiącu wyśle info o bieżącej ofercie + powiadomi o zmianach w umowie czy wyższym limicie GB w roamingu unijnym).
* 10 zł rabatu jest za marketing + ważne kwestie dodatkowe (info poniżej)
* 5 zł rabatu jest za otrzymywanie faktur elektronicznychRabat za udzielenie zgód na przetwarzanie danych i przesyłanie korespondencji drogą elektroniczną
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych: telefonu kontaktowego, adresu e-mail w celu realizacji niniejszej Umowy, a w szczególności do celu:
- informowania o płatnościach;
- informowania o statusach zgłoszonych spraw
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w Umowie, w tym poprzez użycie automatycznych systemów wywołujących, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w celu marketingu bezpośredniego, w tym również na otrzymywanie od Dostawcy Usług informacji handlowych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przeprowadzania badań i ankiet przez Dostawcę Usług, za pomocą:
- Numeru telefonu
- Adresu e-mail
- Innych elektronicznych kanałów kontaktu (np. Strefa Klienta, komunikaty na dekoderze)
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych monitorujących prace Sieci i Urządzeń Abonenckich, w tym danych transmisyjnych obejmujących m.in. dane o numerze użytkownika wywoływanego i wywołującego, rodzaj i czas połączenia, dane o jakości połączenia, dane o wysokości rachunku oraz dane wskazujące położenie geograficzne urządzenia końcowego, w celu marketingu bezpośredniego, świadczenia Usług o wartości wzbogaconej oraz przeprowadzania badań i ankiet przez Dostawcę Usług.
Żądam dostarczenia: treści każdej proponowanej zmiany Warunków Umowy, w tym określonych w Regulaminach, treści każdej proponowanej zmiany Cennika oraz informacji o każdej zmianie danych Dostawcy Usług na adres e-mail wskazany w Umowie.
Operator dodatkowo informuje:Rabat za udzielenie zgody na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną faktur do systemu e-faktura
Oświadczam, że wyrażam zgodę na wystawienie i przesyłanie drogą elektroniczną faktur (e-faktur) do systemu e-faktura za usługi świadczone przez Dostawcę Usług, na podstawie zawartej Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Informacja o wystawieniu, elektronicznej faktury będzie każdorazowo przesyłana przez Dostawcę Usług na adres e-mail wskazany w Umowie.
Pojęcia zaznaczone na czarno są konieczne, aby dostać rabat łączny 15 zł + mieć eFakturę, info o najbliższej płatności, być na bieżąco ze zmianami w ofercie, szczególnie w cenniku. Zgoda na dane transmisyjne czy geolokację to możliwość dopasowania oferty, zgodnie z Twoją aktywnością, ALE dodatkowo dostajesz tzw. mini-billing z podstawowym wykazem połączeń (rozszerzony znajdziesz w Strefie Klienta), więc ta zgoda jest użyteczna i nie zalecam jej dezaktywować.Z rabatów można zrezygnować w dowolnym momencie trwania umowy. Rezygnacja powoduje zwiększenie ceny abonamentu od następnego okresu rozliczeniowego po cofnięciu zgody.
Resztę wyjaśniłem dla kolegi @mateo1995
Więc nie należy się tego bać, a trzymać te zgody. Znam inne sieci, które częściej spamują smsami czy mailami co tydzień z ofertą (Orange np.).


Ale mogę to rozdzielić bez probkemu?
W sensie wypowiedzieć umowę w plusie i np za tydzień podpisać umowę z Vectra i wskazać datę przeniesienia numeru?
Grubo, za kilka PLN rabatu dać zgodę na sprzedaż do różnych agencji reklamowych danych o tym jakie www otwieram i gdzie przebywam

rafmik: Nic nie musisz robić ponadto - składając wniosek o przeniesienie, Vectra automatycznie wypowiada w Twoim imieniu umowę z Plusem.Ale mogę to rozdzielić bez probkemu?
W sensie wypowiedzieć umowę w plusie i np za tydzień podpisać umowę z Vectra i wskazać datę przeniesienia numeru?
Ty wybierasz dogodny termin przeniesienia, abyś nie przeszkód zakończył z nimi umowę i opłacił ostatni rachunek. SIM Vectry włączy się dopiero w dniu migracji numeru.
Nie w Vectrze. Ta zgoda daje Tobie propozycję przedłużenia umowy z operatorem (zaproponuje Tobie np. większą ilość GB, gdy częściej będziesz wpadał w lejek 1 mbps), no i sprawdzisz z najbliższą fakturą zestawienie billingowe, jakie miałeś zużycie w ostatnim miesiącu.Grubo, za kilka PLN rabatu dać zgodę na sprzedaż do różnych agencji reklamowych danych o tym jakie www otwieram i gdzie przebywam
Proponowanie usług partnerów Vectry będą się pojawiać przy wyrażonej zgodzie marketingowej firm trzecich - jej wyłączenie nie zabiera rabatu - wróć do mojego poprzedniego postu w odpowiedzi na post kolegi @mateo1995.
Uwierz mi, są operatorzy, którzy naprawdę atakują spamem kilka razy w tygodniu. Obawy, co do Vectry są niepotrzebne. Sam mam ich numer komórkowy od sierpnia 2022 roku, a niedawno na rok czasu dokupiłem nową kartę za 10/mc i do mnie tylko 1x w miesiącu przychodzi mail marketingowy, a także po 7 dniu miesiąca powiadomienie o kwocie do zapłaty a kilka dni później eFaktura. Zapłacę fakturę - też przyjdzie potwierdzenie, a to jest raczej pożądane.aby nie stracić rabatów, możesz bezpiecznie wyłączyć 3 przełączniki w sekcji "Zgoda marketingowa – podmioty trzecie". W pozostałych przypadkach wycofanie zgód spowoduje nienaliczenie rabatów w następnym miesiącu rozliczeniowym.


Tak tylko ja mam już umowę z plusem wypowiedziana.
Ostatni dzień umowy to 24 stycznia.
Więc u mnie wchodzi w grę tylko przeniesienie numeru, bez składania wypowiedzenia przez vectre w plusie.
Mogę tak zrobić?
Jako datę przeniesienia numeru wskazać 24 czy 25 stycznia? Zeby mieć ciągłość dostępu do numeru?