• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 614 z 686
  • 1
  • 612
  • 613
  • 614
  • 615
  • 616
  • 686
 #1184489  autor: Burito
 17 gru 2024, 10:20
MariuszY pisze:
17 gru 2024, 08:23
Burito pisze:
16 gru 2024, 22:40
...Dziś mi odpisano na mój e-mail skierowany w tej sprawie do Orange...
Na jaki adres pisałeś? Pytam, bo mi system odrzucił [email protected], a innego nie znam.
W sumie to możesz się cieszyć, bo choć w sposób pokręcony to usługę masz. Kiedy ja napisałem na czacie to okazało się, że tylko reklamacja wchodzi w grę, bo Jabczyński powiedział, że kto miał mieć to już ma, więc wychodzi na to że mi już z automatu nie aktywują. Teraz czekam czy włączą, kiedy włączą i co włączą.
Dostałem odpowiedź z [email protected]

Zleciłem również uruchomienie dla numeru XXX XXX XXX, za chwilę będzie dostęp do sieci 5G.
Odnośnie poprzedniego numeru to jak Panu wyjaśniałem, umożliwiłem korzystanie z sieci 5G.
Pan natomiast stale nalega na usługę 5G Pass, która jest odnawialna i odpłatna w tym przypadku. Nadmieniam, że jedno z drugim nie ma nic wspólnego, nawet w artykule nie ma nic o 5G Pass lecz o możliwości korzystania z sieci 5G.
Bardzo Pan nalegał na 5G Pass więc włączono z opłatą 0 zł. Ta usługa wygaśnie i nic się nie stanie.
Dostęp do sieci 5G ma Pan nadany niezależnie od usługi 5G Pass.
Życzę miłego i satysfakcjonującego użytkowania. Gdyby się pojawił problem to proszę o informację zwrotną".


Albo ja się na tym nie znam albo oni tego nie ogarniają. Dostęp do sieci 5G nie wymaga włączonego pakietu 5G Pass ?
 #1184490  autor: pingpong123a
 17 gru 2024, 10:32
MariuszY pisze:
17 gru 2024, 08:23
Burito pisze:
16 gru 2024, 22:40
...Dziś mi odpisano na mój e-mail skierowany w tej sprawie do Orange...
Na jaki adres pisałeś? Pytam, bo mi system odrzucił [email protected], a innego nie znam.
W sumie to możesz się cieszyć, bo choć w sposób pokręcony to usługę masz. Kiedy ja napisałem na czacie to okazało się, że tylko reklamacja wchodzi w grę, bo Jabczyński powiedział, że kto miał mieć to już ma, więc wychodzi na to że mi już z automatu nie aktywują. Teraz czekam czy włączą, kiedy włączą i co włączą.
Prawidłowy email do BOK to [email protected], pod tym adresem przyjmują reklamację, rezygnację itd.
 #1184491  autor: Burito
 17 gru 2024, 10:38
aupol pisze:
17 gru 2024, 09:38
Dziś zauważyłem w MO informację o 5G Pass aby wysłać smsa o treści 5G pod nr 815 i w końcu mam aktywne do 24.01.2100 :D
Za jaki czas od wysłania sms-a nastąpiła aktywacja 5G Pass ?
 #1184492  autor: MariuszY
 17 gru 2024, 10:44
aupol pisze:
17 gru 2024, 09:38
Dziś zauważyłem w MO informację o 5G Pass aby wysłać smsa o treści 5G pod nr 815 i w końcu mam aktywne do 24.01.2100 :D
Ja pier... :evil: Skoro to takie proste to dlaczego Orange od razu tego nie ogłosił. Zżymam się czemu te ... nie potrafią tego włączyć od ręki, czytam wpis, wysyłam mes i mam. Za free, od ręki i z datą 2099. Nie można tak było zrobić 9 grudnia :?: Shame on you Orange
Burito pisze: Albo ja się na tym nie znam albo oni tego nie ogarniają. Dostęp do sieci 5G nie wymaga włączonego pakietu 5G Pass ?
Oczywiście, że ty się nie znasz. Oczywiście, że BOK ma rację. Oczywiście... ironizuję :wink: To niech powiedzą dlaczego ten darmowy 5G pass każdy kto dostał ma widoczny jako usługę za kwotę 5zł i jeśli dostał z automatu to do 2099 :?:
Pisałem już, że Orange nie ogarnia tego co włącza, a podobno to w Polkomtelu mają skansen. Teraz widać, że w Orange też jest skansen - czynnika ludzkiego.
pingpong123a pisze: Prawidłowy email do BOK to [email protected], pod tym adresem przyjmują reklamację, rezygnację itd.
Dzięki.
 #1184498  autor: MariuszY
 17 gru 2024, 11:06
Póki co wysyłam. Pierwsze 3 numery w ciągu 2-3 minut od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia na 815. Oczywiście po wszystkim tryb samolotowy na chwilę, żeby 5G się połączyło.

***Edycja***

Zrobiłem eksperyment i wysłałem sms 5G na 815 ze starego Huawei - wszystko poszło jak należy. Przyszły esemesy zwrotne, usługa się włączyła.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2024, 11:22 przez MariuszY, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1184499  autor: KC-KARLOS
 17 gru 2024, 11:10
No w końcu Orange! Czy trzeba aż tak kombinować, aby dostać to, co nam się należy?
Również potwierdzam działanie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184501  autor: KC-KARLOS
 17 gru 2024, 11:31
Na numerach, gdy opcja jest włączona, wysłanie smsa wydłuża ważność 5G Pass. Na wszystkich numerach wysłałem 5G pod 815, aby uskutecznić wstęp do 5G.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184502  autor: Burito
 17 gru 2024, 11:52
@KC-KARLOS czyli jak mam teraz aktywowany ten 5G Pass na miesiąc to ten "trik" powinien wydłużyć dostęp do 5G Pass na wieki ?
 #1184505  autor: KC-KARLOS
 17 gru 2024, 12:14
Burito: tak, każdy sms wydłuża ten termin do egzotycznych dat, których nie dożyjemy - ale nie ma sensu wysyłać tych smsów, pod szansą "wysypania" systemu. Mamy włączoną usługę i z niej po prostu korzystajmy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184507  autor: Burito
 17 gru 2024, 12:30
KC-KARLOS pisze:
17 gru 2024, 12:14
Burito: tak, każdy sms wydłuża ten termin do egzotycznych dat, których nie dożyjemy - ale nie ma sensu wysyłać tych smsów, pod szansą "wysypania" systemu. Mamy włączoną usługę i z niej po prostu korzystajmy.
Ja dalej nie rozumiem tej odpowiedzi jaką dostałem od experta z Orange:

"Zleciłem również uruchomienie dla numeru XXX XXX XXX, za chwilę będzie dostęp do sieci 5G
Odnośnie poprzedniego numeru to jak Panu wyjaśniałem, umożliwiłem korzystanie z sieci 5G.
Pan natomiast stale nalega na usługę 5G Pass, która jest odnawialna i odpłatna w tym przypadku. Nadmieniam, że jedno z drugim nie ma nic wspólnego, nawet w artykule nie ma nic o 5G Pass lecz o możliwości korzystania z sieci 5G.
Bardzo Pan nalegał na 5G Pass więc włączono z opłatą 0 zł. Ta usługa wygaśnie i nic się nie stanie.
Dostęp do sieci 5G ma Pan nadany niezależnie od usługi 5G Pass.
Życzę miłego i satysfakcjonującego użytkowania. Gdyby się pojawił problem to proszę o informację zwrotną"
 #1184508  autor: kamaz222
 17 gru 2024, 12:31
koszalineo941268 pisze:
17 gru 2024, 12:23
Czy ten SMS 5G na 815 wpływa na coś jeszcze? Np. czy przechodzą dodatkowo ważność przegródek z ważnością internetu czy konta głównego?
U mnie ani ważność złotówek ani waznosc internetu nie uległa zmianie. Jedynie wydłużone zostało 5G Pass do 2100 roku
 #1184509  autor: KC-KARLOS
 17 gru 2024, 12:33
Burito: proszę, nie drąż wielokrotnie tego tematu. "Doradca" zrobił swoje i zbył klienta. Masz w MO podmiankę kosztu 5G Pass na 0,00 zł i wydłużoną ważność usługi? Jeśli tak - sprawa jest załatwiona i zamknięta. Usługa aktywna i masz gwarantowane 5G Pass za friko z "wieczystą datą". W innym wypadku ślij 5G na 815 i sami to ustawią w kilka minut.

Przykre jest to, że refleksja operatora przyszła dopiero teraz przy naszych negatywnych sygnałach w tej sprawie.

kamaz222: informowałem niedawno, że 5G Pass przestał wydłużać ważność środków, prawdopodobnie w momencie wprowadzenia nowej odsłony promocji "5G Pass w prezencie".

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184557  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2024, 20:29
Zygzuso: i nic więcej przy tym nie grzeb.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 614 z 686
  • 1
  • 612
  • 613
  • 614
  • 615
  • 616
  • 686
  • 1
  • 612
  • 613
  • 614
  • 615
  • 616
  • 686