Promka 300GB jest tylko do końca roku 2024 niestety. A pierwsza aktywacja nie jest darmowa tylko wymaga doładowania. Za to przy odrobinie gimnastyki z kalendarzykiem ta promka przedłuża na rok GB z doładowań co miesiąc o miesiąc przy regularności 5zł doładowań. Jak się nazbiera już ładna sumka sugerował bym dopiero ewentualną przedłużkę za 29zł. Po drodze promki z darmowym NL przedłużają też te GB z doład. przy założeniu, że KG ważne mniej niż 31dni. W ten sposób można wycisnąć absolutnie wszystko z oferty.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
U mnie można te, ale nie przyznaje 1TB na numerach co miały w czerwcu już brane za zgody i potem zaraz odwoływane. Może rok trzeba aż czekać.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2024, 15:36 przez kazik20, łącznie zmieniany 2 razy.
Ale w MO dają 2TB a smsem "tylko" 1TB.kazik20 pisze: Asdaf może aktywacja NL+GB smsem/USSD odpali jak trzeba. Chyba, że jakieś ograniczenia nałożyli.

Telefon Xiaomi POCO X6 Pro 5G 12/512 GB z dwiema kartami SIM:
1. SIM-1, karta Play z ofertą abonamentową;
2. SIM-2, karta Orange z ofertą Orange Free na Kartę.
Cały czas w zasięgu sieci 5G, lokalizacja Warszawa.
Telefon spełnia wymagania związane z otrzymaniem bezpłatnego pakietu 5G Pass, więc dlaczego do tej pory nie został aktywowany?
Myślicie, że trzeba mieć cały czas włączone dane komórkowe z SIM-2, karta Orange ?
1. SIM-1, karta Play z ofertą abonamentową;
2. SIM-2, karta Orange z ofertą Orange Free na Kartę.
Cały czas w zasięgu sieci 5G, lokalizacja Warszawa.
Telefon spełnia wymagania związane z otrzymaniem bezpłatnego pakietu 5G Pass, więc dlaczego do tej pory nie został aktywowany?
Myślicie, że trzeba mieć cały czas włączone dane komórkowe z SIM-2, karta Orange ?
odpalam 2 nowe startery, przychodzi trochę smsów od orangutanów, że witamy w orange na kartę, chcę doładować w MO, a tu zonk: "Ups! Coś poszło nie tak. Podany numer nie jest klientem Orange na kartę." wtf??
regulaminowo musisz użyć tej karty w sprżecie 5G w dowolny sposób:net/sms/rozmowaBurito pisze: ↑14 gru 2024, 09:43Telefon Xiaomi POCO X6 Pro 5G 12/512 GB z dwiema kartami SIM:
1. SIM-1, karta Play z ofertą abonamentową;
2. SIM-2, karta Orange z ofertą Orange Free na Kartę.
Cały czas w zasięgu sieci 5G, lokalizacja Warszawa.
Telefon spełnia wymagania związane z otrzymaniem bezpłatnego pakietu 5G Pass, więc dlaczego do tej pory nie został aktywowany?
Myślicie, że trzeba mieć cały czas włączone dane komórkowe z SIM-2, karta Orange ?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Musisz mieć włączone volte.
Sprawdź, czy masz dobrą kartę SIM:
Wyślij bezpłatnego SMS-a o treści KARTA pod numer 80233
Sprawdź, czy masz dobrą kartę SIM:
Wyślij bezpłatnego SMS-a o treści KARTA pod numer 80233
Karta SIM jest cały czas w urządzeniu obsługującym pasmo 5G i jakoś nie doczekałem się aktywacji tegoż pakietu.
Mam drugi telefon Xiaomi Poco F3 8/256 GB z taką samą konfiguracją kart SIM, tj.:
1. SIM-1, karta Play z ofertą abonamentową;
2. SIM-2, karta Orange z oferta Orange Free na Kartę.
Pakiet 5G Pass został aktywowany na tym urządzeniu samoczynnie w dniu 22.11.2024 r., więc nie rozumiem dlaczego dla Xiaomi Poco X6 Pro 5G tak samo się nie aktywowało.
Mam drugi telefon Xiaomi Poco F3 8/256 GB z taką samą konfiguracją kart SIM, tj.:
1. SIM-1, karta Play z ofertą abonamentową;
2. SIM-2, karta Orange z oferta Orange Free na Kartę.
Pakiet 5G Pass został aktywowany na tym urządzeniu samoczynnie w dniu 22.11.2024 r., więc nie rozumiem dlaczego dla Xiaomi Poco X6 Pro 5G tak samo się nie aktywowało.
VoLTE włączone, karta SIM niedawno wymieniona na nową.koszalineo941268 pisze: ↑14 gru 2024, 09:56Musisz mieć włączone volte.
Sprawdź, czy masz dobrą kartę SIM:
Wyślij bezpłatnego SMS-a o treści KARTA pod numer 80233
Regulaminowo - tak, ale w praktyce niekoniecznie, o czy pisałem wcześniej: viewtopic.php?f=22&t=83319&sid=be6a0997 ... 0#p1184177darekka pisze:regulaminowo musisz użyć tej karty w sprżecie 5G w dowolny sposób:net/sms/rozmowa
Jedyne zdroworozsądkowe wytłumaczenie, to bałagan w systemie. Tylko kumaty konsultant może Ci pomóc. Telefonuj i dzwoń. W końcu trafisz na kumatego.Burito pisze:Telefon spełnia wymagania związane z otrzymaniem bezpłatnego pakietu 5G Pass, więc dlaczego do tej pory nie został aktywowany?
twardyszczotek: trzeba odczekać godzinę, systemy muszą przypisać nowy numer w sieci.
burito: kontakt z czatem wyłącznie, aby na numerze włączyli 5G Pass, bo samo jedno połączenie nie pomoże (powodzenia z trafieniem na kogoś znającego się na rzeczy) - sam z tym walczyłem, a tak naprawdę wystarczy włączyć NL+GB "na próbę" (np. START na 812 lub START CYKL na 813) i 5G Pass staje się "wieczyste" (do 2099 roku), "doradca" zbędny.
burito: kontakt z czatem wyłącznie, aby na numerze włączyli 5G Pass, bo samo jedno połączenie nie pomoże (powodzenia z trafieniem na kogoś znającego się na rzeczy) - sam z tym walczyłem, a tak naprawdę wystarczy włączyć NL+GB "na próbę" (np. START na 812 lub START CYKL na 813) i 5G Pass staje się "wieczyste" (do 2099 roku), "doradca" zbędny.


@KC-KARLOS a ten NL+GB na próbę to jest za free ? Niestety stwierdzam, że poprzez czat Orange niczego takiego nie załatwię, nie chcę obrażać ludzi tam pracujących ...
Napisałem do Pana Rzecznika Orange jak to się ma do tej wypowiedzi:

"Sprawdziłem i wszyscy klienci indywidualni postpaid i prepaid, którym brakowało tylko taryfy mają już włączone 5G. Pozostali to ci, którzy nie mają urządzeń 5G i jak pojawiają się w sieci to dostają dostęp.
– napisał Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska"
Napisałem do Pana Rzecznika Orange jak to się ma do tej wypowiedzi:

"Sprawdziłem i wszyscy klienci indywidualni postpaid i prepaid, którym brakowało tylko taryfy mają już włączone 5G. Pozostali to ci, którzy nie mają urządzeń 5G i jak pojawiają się w sieci to dostają dostęp.
– napisał Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska"
Burito: NL+GB na próbę kosztuje 15 zł. Raz możesz wykonać zwrot środków z włączonej usługi (przycisk w Mój Orange komputerowym). Może być ciekawie, iż wyłączysz NL, kasę zwróci, a 5G pozostanie.


czy START365 na 8002 przedłuża też grunwalda?
Zaskakujące i dziwne są te porady, szczególnie, że absorbują czas lub pieniądze. Zwłaszcza w kontekście:KC-KARLOS pisze: ↑14 gru 2024, 10:10burito: kontakt z czatem wyłącznie, aby na numerze włączyli 5G Pass, bo samo jedno połączenie nie pomoże (powodzenia z trafieniem na kogoś znającego się na rzeczy) - sam z tym walczyłem, a tak naprawdę wystarczy włączyć NL+GB "na próbę" (np. START na 812 lub START CYKL na 813) i 5G Pass staje się "wieczyste" (do 2099 roku), "doradca" zbędny.
Wychodzi jednak na to, że gdy chwilę wcześniej napisałem:KC-KARLOS pisze: ↑09 gru 2024, 10:09Co Wy tacy niecierpliwi? Sami włączą, tylko dajcie im czas. Dziś jest systemowe pełne wdrożenie wstępu do 5G ostatniej grupie klientów, bo usługę sami falowo odpalali (czyli powinno się też odpalić już na poziomie starterowym). Potem nie dziwne, że BOK jest sparaliżowany (dłuższe oczekiwanie na doradców).
to miałem całkowitą rację, a wystarczyłoby tak jak napisał Remington:
U mnie na wszystkich kartach w identycznej sytuacji 5G Pass wszedł tylko na jednej i tyle. Shame on you, Orange
Co masz na myśli zwrot środków? Aktywuję NL+GB pobierają 15 zł, po czym zgłaszam zwrot środków i dezaktywują NL+GB i oddają te 15 zł ?
Orange uczyniło 5G czymś w rodzaju Świętego Graala - tylko u nich jest to ekstra płatne, a gdy dali darmowo to wybranym, a nawet spośród nich (przez typowe dla tej firmy partactwo) nie wszystkim. Tam naprawdę ktoś chyba dostaje premie za stopień skomplikowania czegoś co gdzie indziej jest proste.
@Remington
Sądzę, ze komplikacja odbywa się bez dodatkowych zachęt (premii).
Ot, po prostu, kapitał ma narodowość. W znanych mi, francuskich, firmach komplikowanie najprostszych spraw zawsze było na porządku dziennym.
Sądzę, ze komplikacja odbywa się bez dodatkowych zachęt (premii).
Ot, po prostu, kapitał ma narodowość. W znanych mi, francuskich, firmach komplikowanie najprostszych spraw zawsze było na porządku dziennym.
Ja na xiaomi mam w slot1 zawsze sieci orange/plus/T, a sieci z play do slot2, ze względu na ograniczoną funkcjonalność i korzystanie z wbudowanych ustawień androida. Przy aktywacji kart lepiej do slot1 wsunąć.Burito pisze: ↑14 gru 2024, 09:43Telefon Xiaomi POCO X6 Pro 5G 12/512 GB z dwiema kartami SIM:
1. SIM-1, karta Play z ofertą abonamentową;
2. SIM-2, karta Orange z ofertą Orange Free na Kartę.
Cały czas w zasięgu sieci 5G, lokalizacja Warszawa.
Telefon spełnia wymagania związane z otrzymaniem bezpłatnego pakietu 5G Pass, więc dlaczego do tej pory nie został aktywowany?
Myślicie, że trzeba mieć cały czas włączone dane komórkowe z SIM-2, karta Orange ?
@Burito, wsadzałeś kartę z Poco X6 Pro do F3? Ten pierwszy nie widnieje (jeszcze?) na liście urządzeń do VoLTE, stąd może problemy z automatyczną aktywacją 5G.
@polskiejabłka nie przekładałem karty SIM z Xiaomi POCO X6 Pro 5G do Xiaomi POCO F3. Z tego co widzę to VoLTE działa bardzo dobrze na Xiaomi POCO X6 Pro 5G.
Jak myślisz ile trzeba taką kartę mieć w urządzeniu, aby samoczynnie się aktywował pakiet 5G Pass ?
A druga sprawa jak zostanie mi przyznany darmowo pakiet 5G Pass ten bezterminowy ważny do 31.12.2099 r. to jak przełożę tą kartę np. do modemu LTE to ten pakiet może zostać zdezaktywowany ? czy już zostanie na stałe ?
Jak myślisz ile trzeba taką kartę mieć w urządzeniu, aby samoczynnie się aktywował pakiet 5G Pass ?
A druga sprawa jak zostanie mi przyznany darmowo pakiet 5G Pass ten bezterminowy ważny do 31.12.2099 r. to jak przełożę tą kartę np. do modemu LTE to ten pakiet może zostać zdezaktywowany ? czy już zostanie na stałe ?