Jeżeli chodzi Ci tylko o kwestię wyrażenia zgód.
Podczas procesu przechodzenia (na stronie internetowej po zalogowaniu na swoim koncie), z oferty na kartę do oferty subskrypcyjnej, nie ma żadnych informacji, ani nie ma żadnych pól wyboru.
Zalogowałem się ponownie i szukałem informacji, jakie mam zgody wyrażone. Nie było takich. Zainstalowałem aplikację, nie ma takich.
Zadzwoniłem na BOK, powiedzieli mi, że skorzystałem z oferty na subskrypcję i że wyrażenie moich zgód zawarta jest w danym dokumencie.
I nie ma innej możliwości skorzystania z oferty na subskrypcję.
Znalazłem ten dokument.
https://nju.pl/dokumenty/Polityka_prywa ... 8bdf73.pdf
Taki brak informacji wcześniejszych, jasno przedstawionych, uważam za niestosowny.
Więc przestrzegam innych, kiedy będą się decydowali.
A już masakrą jest to, że z tej oferty nie można się wycofać inaczej, jak tylko przenieść numer do innego operatora.
I nigdzie o tym nie jest napisane na stronie głównej.
A to nie jest oferta co trzeba podpisywać dokumenty. To trwa 3 minuty i w trakcie tego, trzeba wpłacić 29 zł (jak się nie miało salda takiego w ofercie na kartę, bo może by zeszło). I żeby się z tego wymiksować, nawet po minucie (jak już się wszystkiego właśnie dowiesz) 29 zł przepada, albo numer przepada). Dla mnie to nie fair.
Ale ocenę właśnie pozostawiam innym.