• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 45 z 52
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 52
 #1183605  autor: reset89
 03 gru 2024, 23:38
Nie wiem czy desperacja, ale brzmi dobrze. Cross to plus, to żadna konkurencja dla nikogo poważnego.
 #1183612  autor: PiotrG-dz
 04 gru 2024, 08:32
Dlaczego NR 601 601 601 skoro należy do Vectry na stronie UKE pokazuje go jako P4?Czy wszystkie NRy Vectry tak mają?
Ostatnio Vectra reklamuje ABO komórkowy w radio np.Radiowej Trójce,widać ,że ostro walczą :)
 #1183613  autor: Remington
 04 gru 2024, 08:35
PiotrG-dz pisze:
04 gru 2024, 08:32
Dlaczego NR 601 601 601 skoro należy do Vectry na stronie UKE pokazuje go jako P4?

A czy numer, który należy do Ciebie jest na stronie UKE widoczny jako Twój? Tam jest operator numeru, a nie jego właściciel - Vectra jako abonent korzysta z numeru w P4.
 #1183615  autor: KC-KARLOS
 04 gru 2024, 09:26
PiotrG-dz: istnieje takie coś jak przenoszalność numerów. Mając nawet tak oczywisty początek numeru komórkowego nie możemy mieć pewności, że ten numer jest w macierzystej sieci.
Sam na potrzeby oferty komórkowej Vectry za 10 zł/mc przeniosłem prepaidowy dotychczas numer z Orange z prefiksem 515. Wyjaśniłem to w innym wątku > viewtopic.php?p=1183597#p1183597

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183616  autor: Remington
 04 gru 2024, 09:27
@PiotrG-dz
To akurat nie ma znaczenia - prezentowany tam jest operator danego numeru, a nie klient. Zdecydowanie nadinterpretujesz fakt, że skoro Vectra jest MVNO to na pewno ma numer u siebie (zapewne miałaby, gdyby sama świadczyła usługi typu wirtualna centrala lub call center).

Numer pierwotnie był w Polkomtelu - 601 to ich najstarsza pula, a sam numer 601601601 to dawny numer infolinii Plus GSM dla klientów indywidualnych. W P4 jest od co najmniej 10 lat, gdy Vectrze nie śniło się jeszcze bycie MVNO.
 #1183629  autor: Kronunng
 04 gru 2024, 12:37
Witam,
Przeniosłem dzisiaj numer do Vectry , jakaś masakra po 1 w nocy w panelu klienta zdjęli mi 50zł.0GB na 10 GB nawet internetu nie powąchałem .Dzisiaj awaria infolinii i zdjęte 66 zł.Wreszcie się dodzwoniłem i dowiedziałem że płacę 24 grosze za minutę ,założyłem wszystkie blokady premium i limit wydatków dodatkowych na 0 zł .Czy jest usługa kto dzwonił ?Bo u mnie nie ma , jest jakiś numer z normalną taryfikacją BOK?Jakaś masakra .
Każdy tak miał ?
Pozdrawiam.
 #1183630  autor: KC-KARLOS
 04 gru 2024, 12:43
Kronunng: W pierwszym dniu mamy dzień aktywacyjny, usługi na karcie się uruchamiają, połączenia działają, ale błędnie będą zjadać limit wydatków (masz w umowie wszystko bez limitu). Transmisja danych będzie się odbywać ze zmniejszoną prędkością do 1 mbps. Poczekaj do północy, wtedy sytuacja się unormuje i pojawi się 100-złotowy limit wydatków, który nie będzie naruszany, a prędkość neta zwiększy się i pojawi się pakiet GB.
Vectra korzysta z systemów Playa, więc ustawienia są zbieżne do abonamentów tego operatora.
A do BOK nie musisz dzwonić, bo gdy wybije północ wszystko będzie już działać prawidłowo. Cierpliwości.
Powiadomienia o próbie połączenia działają.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183632  autor: PiotrG-dz
 04 gru 2024, 13:54
Z tego co pamiętam to chyba we wrześniu zmieniły się warunki umów na których operator może podnieść ceny po pół roku czyli już w lutym lub na pewno w marcu powinno się dowiedzieć od tych co brali ABO we IX ?
 #1183756  autor: p2225
 06 gru 2024, 11:38
Czy można przenieść numer z Vectry do innej sieci bez miesięcznego wypowiedzenia czy odrzucą wniosek? Kary umownej nie widziałem, więc pewnie kwestia opłaty 15 zł.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1183777  autor: seal
 06 gru 2024, 16:28
Tak się przyglądam i przyglądam nowej ofercie i się zastanawiam czy aby na pewno jest w niej lejek 1 mbps? bo nie ma o nim słowa w żadnych dokumentach.

No i kolejna ciekawostka - cenniki które prezentują są do taryf BEZLIMIT a nowe taryfy to Plan S/M/L - do nich żadnego oficjalnego cennika znaleźć nie mogę.

Zastanawiam się czy ruch który próbuję zrobić (muszę zaakceptować teraz zmianę warunków ) jest słuszny - mam dwa numery które są tam od prawie dwóch lat na umowie bezterminowej gdzie pierwotnie abo było 14,99 teraz jest 17,23 i jak postraszyłem ich zabraniem numerów to zaproponowali mi 23 miesiące (okres zobowiązania) po 10zł za numer ale z dopiskiem że po okresie zobowiązania +5zł co rok... a w pierwotnej umowie tego nie ma.

Poza tym chcę spróbować zawalczyć o zwrot różnicy "inflacyjnej" za poprzednie okresy kiedy zamiast 14,99 płaciłem 17,23 czy to się uda...
 #1183783  autor: KC-KARLOS
 06 gru 2024, 18:45
Tak się przyglądam i przyglądam nowej ofercie i się zastanawiam czy aby na pewno jest w niej lejek 1 mbps? bo nie ma o nim słowa w żadnych dokumentach.
@seal: Serio?
W tym wątku powtarzamy jak mantrę, że jest gwarantowany lejek 1 mbps (nawet na stronie Vectry o tym uczciwie mówią > https://www.vectra.pl/abonament-komorkowy )
Nielimitowany Internet
Po wykorzystaniu transferu internetowego w kraju nie utracisz dostępu do sieci, prędkość przesyłu zwolni do 1Mb/s
Regulamin świadczenia usług też o tym mówi > https://tvo-28-3.e.blueonline.tv/s/vect ... -1.pdf?211
Cennik planów komórkowych > https://tvo-28-1.e.blueonline.tv/s/vect ... 18.pdf?211

Poza tym jeśli już masz ofertę BEZLIMIT to w niej też masz lejek 1 mega, pewnie nie przekraczałeś tych pakietów 10 GB?

A jeśli chodzi o obecne nowe umowy czy aneksy - to już teraz tak będzie - oferta gwarantowana albo w pierwszym roku umowy (bezterminówka), albo przez 23 miesiące w umowie terminowej. Oferty na starych warunkach mają zamrożone ceny - umowy do IX 2022 (również te, które dostały kwestionowane podwyżki waloryzacyjne - umowy od X 2022 do III 2024).
Operator zapewne będzie chciał wkrótce zrobić z tym porządek - jeśli tak zrobią, stracą klientów. Prawa nie złamią, bo nowe przepisy PKE pozwalają im na to.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183809  autor: seal
 06 gru 2024, 21:18
KC-KARLOS pisze:
06 gru 2024, 18:45
Tak się przyglądam i przyglądam nowej ofercie i się zastanawiam czy aby na pewno jest w niej lejek 1 mbps? bo nie ma o nim słowa w żadnych dokumentach.
@seal: Serio?
W tym wątku powtarzamy jak mantrę, że jest gwarantowany lejek 1 mbps (nawet na stronie Vectry o tym uczciwie mówią > https://www.vectra.pl/abonament-komorkowy )
Nielimitowany Internet
Po wykorzystaniu transferu internetowego w kraju nie utracisz dostępu do sieci, prędkość przesyłu zwolni do 1Mb/s
Regulamin świadczenia usług też o tym mówi > https://tvo-28-3.e.blueonline.tv/s/vect ... -1.pdf?211
Cennik planów komórkowych > https://tvo-28-1.e.blueonline.tv/s/vect ... 18.pdf?211
Racja. Mój błąd. Sorki, faktycznie jest.
 #1184069  autor: KC-KARLOS
 11 gru 2024, 10:00
Kronunng: połączenie oczekujące aktywujesz kodem *43#
Sprawdź też czy masz aktywne przekazywanie połączeń na numer +48790998725 w trzech opcjach, jeśli nie jest to aktywne lub numer przekierowań jest inny, wbijasz następujące kody:
1) Gdy zajęty: *67*790998725# (przycisk połączenia).
2) Gdy nie odpowiada: *61*790998725# (przycisk połączenia).
3) Gdy nieosiągalny: *62*790998725# (przycisk połączenia).
Osoba dzwoniąca musi usłyszeć komunikat o niedostępności numeru, a Ty jeśli powrócisz z zasięgiem, dostaniesz smsa o próbie połączenia.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184519  autor: mateo1995
 20 gru 2024, 14:22
Ktore zgody marketingowe mozna wylaczyc bez wzrostu oplat?

1. Zgoda na przetwarzanie danych w celu realizacji umowy

2. Zgoda marketingowa – usługi własne Vectra
a. Numer telefonu
b. Adres e-mail
c. Inne elektroniczne kanały kontaktu (np. Strefa Klienta, komunikaty na dekoderze)

3. Zgoda marketingowa – podmioty trzecie
a. Numer telefonu
b. Adres e-mail
c. Inne elektroniczne kanały kontaktu (np. Strefa Klienta, komunikaty na dekoderze)

4. Zgoda marketingowa – dane z sieci i urządzeń, transmisyjne, geolokalizacyjne

5. Żądanie przesyłania propozycji zmian umowy na adres e-mail
Ostatnio zmieniony 20 gru 2024, 14:41 przez mateo1995, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1184520  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2024, 14:37
Mateo1995: to dotyczyło Playa nie Vectry, obaj operatorzy mają swoje systemy marketingowe.
Polecam lekturę regulaminu swojej oferty oraz umowy, masz tam wyszczególnione czy wycofanie zgód na marketing Vectry podniesie Tobie kwotę abonamentu - wydaje mi się, że rabat wyłączy przełącznik w Strefie Klienta niż odsubskrybowanie maili.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184522  autor: mateo1995
 20 gru 2024, 14:45
Sorry zmienilem tresc posta na pytanie jakie zgody mozna wylaczyc aby nie zwiekszyl sie rachunek.

Raczej dotyczylo to vectry bo w mailu reklamowym od vectry nacisnalem anuluj subskrupcje ale nie w stopce maila a na stronie poczty google. W wiadomosciach wyslanych potem mialrm maila "unsubscribe". Przelaczniki w vectrze bylyn na lewo czyli wylaczone zgody. Wlaczylem. Ciekawe czy dolicza cos do rachunku.
 #1184540  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2024, 17:02
mateo1995: liczy się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, czy masz aktywny suwaczek w SK.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 45 z 52
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 52
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 52