No właśnie... Co się będzie działo po upływie 30 dni ważności pakietu? Wyłączą całkowicie transfer aż do kupienia następnego pakietu czy zostawią lejek? Tam nie ma nic innego prócz internetu na tej karcie teraz wiec musieliby całkiem odciąć połączenie albo ten lejek zostawić (z kapciem?)Czyli to oznacza, że lejek 512 kbps będzie trwał przez cały czas ważności karty? Nie jest to jasno podkreślone.
- Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
Kupiłem dzisiaj (10 listopada) pakiet 3 GB za piątkę, wykorzystałem go i zobaczyłem ekran z prośbą o wpisanie kodu captha....
Ja kupiłem pakiet za 10 i kilka dni poczekam, aż minie ten dłuższy weekend - bo nie przestawili zmian w działaniu oferty.


A wy dalej wpisujecie kody na stronie www? przecież jest soft od tego który znacznie upraszcza życie.
frigo: po co, skoro za chwilę straci rację bytu? Mamy świąteczny weekend, nie przestawili zmian w systemie, więc jeszcze dziś i jutro każdy pakiet płatny, który zostanie zużyty powróci do BDI.


A jak kupiliście te pakiety? Bo ja wchodząc na https://moje.aero2.pl/ mam przerwa_techniczna.jpg
"Drodzy Użytkownicy Aero2,
Aktualnie trwa przerwa techniczna spowodowana rozbudową serwisu.
W tym czasie logowanie i zakup Pakietów Aero na moje.aero2.pl
oraz w sklepie sklep.aero2.pl nie będzie możliwe.
Za utrudnienia przepraszamy.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z BOK pod adresem [email protected]
Zespół Aero2"
"Drodzy Użytkownicy Aero2,
Aktualnie trwa przerwa techniczna spowodowana rozbudową serwisu.
W tym czasie logowanie i zakup Pakietów Aero na moje.aero2.pl
oraz w sklepie sklep.aero2.pl nie będzie możliwe.
Za utrudnienia przepraszamy.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z BOK pod adresem [email protected]
Zespół Aero2"
Chyba koniec przerwy technicznej ale za to internet z karty aero2 nie działa a stronka z capatha nie ładuje kodu. Dzieje się!
Edit: Już działa bez kodu!
Edit: Już działa bez kodu!
Jak bez kodu, skoro przed chwilą musiałem się logować?
Jary & marcinek243: czy na koncie moje.aero2.pl macie już datę ważności konta?
U mnie pokazuje 10.12.2025.
Ogólnie lekko zmodyfikowali czcionkę interfejsu obsługowego.
Dane zużycia aktualizują na bieżąco.
U mnie pokazuje 10.12.2025.
Ogólnie lekko zmodyfikowali czcionkę interfejsu obsługowego.
Dane zużycia aktualizują na bieżąco.


Tak. Mam ważność konta do 10.12.25 mimo że żadnego pakietu jeszcze nie kupowałem. Na starcie były też nowe regulaminy do zaakceptowania stąd pewnie też brak już kodów.
No i kodów już nie ma - necik działa na 512 kbps (jak z początków BDI). To chyba zbyt piękne, żeby ta transmisja mogła działać aż 13 miesięcy, prędzej bym się spodziewał końca tejże usługi za rok.


Dosyć logiczne i pozytywne posunięcie porównaniu do tego co dzieje się obecnie na rynku (rozdawnictwo tysięcy GB za kilkanaście zł, niektóre oferty z lejkami szybszymi niż aero2) więc przy obecnym stanie infrastruktury zapaleńcy torrentujacy 24/7 z tą zawrotną prędkością nie są już tacy groźni jak 10 lat temu.
Czytam ten wątek i nic nie rozumiem. Czyli co się zmieniło... Kupujesz pakiet np za 5 zeta i jak wyczerpiesz te 3gb to masz neta 512kB przez rok ważności konta bez kolejnych dopłat, kupowania pakietów? Bo mi się wydawało że po 30 dniach karta powinna być 'martwa' i trzeba kupić nowy pakiet żeby po zużyciu 3gb mieć lejek. Jakieś dziwne to wszystko, nie mogę się połapać.
molibden: operator wprost tego nie mówi, że po wyczerpaniu pakietu lejek będzie działał rok czasu - jest tylko powiedziane, że karta tyle czasu będzie ważna. Pamiętajmy, że Polkomtel aktualnie przewiduje czas działania oferty z tymi pakietami do końca roku 2025.
Regulamin z kolei mówi o rocznej ważności, w której będzie działać transmisja danych.
Więcej: https://aero2.pl/zasady-dzialania/
Regulamin z kolei mówi o rocznej ważności, w której będzie działać transmisja danych.
Więcej: https://aero2.pl/zasady-dzialania/


Kolejna ciekawostka że transmisja działa na jakimkolwiek APN a nie tylko "darmowy"
W ogóle nie mogę się dostać do swojego konta. Kody nadal mnie obowiązują.
Jary: wybierz opcję odzyskiwania hasła. Jeśli to nie pomoże, w najbliższy dzień roboczy zadzwoń do konsultanta.


Po zalogowaniu starym hasłem wyskakuje komunikat, że trzeba zresetować hasło ze względów bezpieczeństwa i na pocztę dostanę nowe hasło wraz z linkiem. Dostaję link który prowadzi do tej samej strony i takie błędne koło. Nowego hasła oczywiście nie dostaję. Powtórzyłem operację pięć razy i się poddałem. Napisałem do nich i ciekawe ile poczekam. Internet oczywiście działa tylko po zalogowaniu na starych zasadach.
Zapomniałem dodać, że strona na której było można zresetować hasło zawiera komunikat: "Informacja dla właściciela witryny – wykryliśmy BŁĄD: nieprawidłowy klucz witryny" i niczego tam nie ma do przepisania, przycisk resetowania nie jest aktywny.
Zapomniałem dodać, że strona na której było można zresetować hasło zawiera komunikat: "Informacja dla właściciela witryny – wykryliśmy BŁĄD: nieprawidłowy klucz witryny" i niczego tam nie ma do przepisania, przycisk resetowania nie jest aktywny.
Wejdź na sklep aero2 pl . Tam się zalogujesz i zaakceptujesz regulaminy
Zarejestrowałem się na koncie Aero, ale przy pierwszej próbie logowania prosi o PUK jako hasło. Szukałem wszędzie - nie ma ramki mimo że wszystkie inne są. Da się to jakoś obejść? Napisalem do BOK, ale może jest jakiś szybszy sposób? Przy próbie resetowania hasła wyskakuje komunikat o nieprawidłowym kluczu witryny. Nie pamiętam kompletnie co zrobiłem z tą ramka, pewnie gdzieś jest, ale już kompletnie nie dojdę gdzie.
I teraz po rejestracji nie ma kodów. To jaki teraz ja mam plan? BDI już nie ma u mnie najwyraźniej bo kapeć znikł z tego co widzę.
I teraz po rejestracji nie ma kodów. To jaki teraz ja mam plan? BDI już nie ma u mnie najwyraźniej bo kapeć znikł z tego co widzę.