• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 434 z 448
  • 1
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 436
  • 448
 #1181617  autor: zdzichu123
 21 paź 2024, 12:59
babciagienia1p pisze:
21 paź 2024, 12:51
@zdzichu123
Wygląda, że jest jakiś błąd we wniosku. Prawdopodobnie obsługiwał Cię melepeta.
Plus nie dostał żądania wydania numeru.
Czy dawca numeru jest wskazany prawidłowo (dotychczasowy dostawca usług)? Powinno być Polkomtel Sp. z o.o.

Masz do wyboru:
1) Czekać. Według mnie, nie ma sensu.
2) Ponowne podejście do przeniesienia w jakimkolwiek salonie Playa. Obojętnie do Faktu czy do Playa. Lepiej do Faktu.
3) Ucieczka, na jeden-dwa dni (późno jest), do innej sieci, np. w salonie T-Mobile lub Orange. W przypadku Orange możesz wziąć NL na 37 dni za 0,- zł.
na infolinii Plus GSM twierdza ze wniosku nie otrzymali mimo ze Play wyslal mi wiadomosc ze wyslal wniosek i czekaja na decyzje plusa, ale za chwile byl sms/mail ze musieli anulowac bo juz zostal zgloszony wniosek, b.dziwna sytuacja...

pracownik playa wydawal sie dosc kompetentny, mam wrazenie ze cos fakt mobile kombinuje...

na papierze jest "Wniosek o przeniesienie numeru do sieci Play" ale z logiem Faktu
pozniej tez: "Proszę o przeniesienie do P4 sp. z o.o. (sieć „Play”) z Polkomtel Sp. z o.o. numerów:"
takze to wyglada tak ze wniosek poszedl ale ktos w playu go wyslal po czym od razu anulował, pytanie dlaczego i z jakiego powodu,
na chacie playa napisali mi "z uwagi na brak doladowan" o co tu chodzi :?
 #1181621  autor: babciagienia1p
 21 paź 2024, 14:31
@@zdzichu123
1) Jeszcze raz zapytam. Kiedy i o której godzinie skladałeś wniosek o przeniesienie?

2)Jeśli to było w czwartek, wróć do mojego posta z godziny 12:51 i zastanów się czy
2) Ponowne podejście do przeniesienia w jakimkolwiek salonie Playa. Obojętnie do Faktu czy do Playa. Lepiej do Faktu.
3) Ucieczka, na jeden-dwa dni (późno jest), do innej sieci, np. w salonie T-Mobile lub Orange. W przypadku Orange możesz wziąć NL na 37 dni za 0,- zł.

Jeśli zlecałeś przeniesienie w piątek, możesz czekać, ale licho to widzę.
 #1181622  autor: zdzichu123
 21 paź 2024, 14:59
babciagienia1p pisze:
21 paź 2024, 14:31
@@zdzichu123
1) Jeszcze raz zapytam. Kiedy i o której godzinie skladałeś wniosek o przeniesienie?

2)Jeśli to było w czwartek, wróć do mojego posta z godziny 12:51 i zastanów się czy
2) Ponowne podejście do przeniesienia w jakimkolwiek salonie Playa. Obojętnie do Faktu czy do Playa. Lepiej do Faktu.
3) Ucieczka, na jeden-dwa dni (późno jest), do innej sieci, np. w salonie T-Mobile lub Orange. W przypadku Orange możesz wziąć NL na 37 dni za 0,- zł.

Jeśli zlecałeś przeniesienie w piątek, możesz czekać, ale licho to widzę.
pisalem ze dzis mija ten dzien roboczy, czyli od zlecenia przeniesienie w piątek, play kombinuje i mimo papierow, smsa i maila nie wyslal niczego plusowi, kombinują nie wiem dlaczego...
no tak ale juz raz tak zrobilem wlasnie do Plusa, aby nie migrowac play->fakt no i tak to wlasnie sie skonczylo, ale przynajmniej proces sie zaczal bo migracja play-> fakt to juz w ogole nie jest mozliwa,

ogolnie ta migracja to widze jakas loteria jest, pytanie po co te szopki, albo zamykamy biznes albo nie utrudniamy ludziom zycia, bez sensu te dzialania..
 #1181624  autor: babciagienia1p
 21 paź 2024, 15:39
@zdzichu123
Poczekaj do jutra.
Spróbuj, rano, aktywować kartę, którą dostałeś w salonie.
Jeśli zadziała, wtedy kod USSD *111*49*1#. Jeśli nie karta będzie działać, wtedy rozważ pkt.2 i pkt.3.

Nie ma znaczenia, że już zrobiłeś przeniesienie. Jeśli numer nie zostanie skutecznie przeniesiony, możesz powtórzyć akcję. Twój wybór do którego operatora. W Twojej sytuacji spróbowałabym do Orange, z dnia na dzień, o ile obsługa w Orange nie będzie ściemniać.
 #1181631  autor: zdzichu123
 21 paź 2024, 17:51
babciagienia1p pisze:
21 paź 2024, 15:39
@zdzichu123
Poczekaj do jutra.
Spróbuj, rano, aktywować kartę, którą dostałeś w salonie.
Jeśli zadziała, wtedy kod USSD *111*49*1#. Jeśli nie karta będzie działać, wtedy rozważ pkt.2 i pkt.3.

Nie ma znaczenia, że już zrobiłeś przeniesienie. Jeśli numer nie zostanie skutecznie przeniesiony, możesz powtórzyć akcję. Twój wybór do którego operatora. W Twojej sytuacji spróbowałabym do Orange, z dnia na dzień, o ile obsługa w Orange nie będzie ściemniać.
wniosek anulowany, w playu nie potrafia powiedziec z jakiego powodu :roll:
 #1181650  autor: babciagienia1p
 22 paź 2024, 03:03
@zdzichu123
Prawdopodobnie salonowiec czegoś nie kliknął przy przyjmowaniu wniosku.

W takim razie możesz powtórzyć przeniesienie do Faktu lub Playa, albo przenieść się do Orange (na dłużej) lub T-Mobile (na chwilę).
W przypadku T-Mobile pilnuj prawidłowego wpisania dawcy numeru. Mają dziwną bazę operatorów.

Prawidłową nazwę dawcy ustalisz w linku:
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug
 #1181656  autor: Chochol
 22 paź 2024, 09:17
Numer jest często rotowany przypuszczam, czytaj częściej niż kwartał, to takie rzeczy mogą się dziać. Walka z wiatrakami. Miałem taką sytuację z jednym numerem. W systemach pozostaje ślad i rozpoznaje jako własny jeżeli jest robiony powrót do tej samej sieci.
 #1181672  autor: zdzichu123
 22 paź 2024, 12:51
babciagienia1p pisze:
22 paź 2024, 03:03
@zdzichu123
Prawdopodobnie salonowiec czegoś nie kliknął przy przyjmowaniu wniosku.

W takim razie możesz powtórzyć przeniesienie do Faktu lub Playa, albo przenieść się do Orange (na dłużej) lub T-Mobile (na chwilę).
W przypadku T-Mobile pilnuj prawidłowego wpisania dawcy numeru. Mają dziwną bazę operatorów.

Prawidłową nazwę dawcy ustalisz w linku:
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug
zlozylem ponownie wniosek, juz nie bede opisywal komptetencji konsultanta playa, wydzwanianie do kolegów, ale z drugiej strony mam wrazenie ze play swiadomie utrudnia swoim konsultantom migracje klientom do faktu

a co ciekawe ta stronke UKE pokazuje mi dla tego numeru info 'blad weryfikacji captcha'.. a moje inne numery prawidlowo identyfikuje
 #1181688  autor: zdzichu123
 22 paź 2024, 15:21
babciagienia1p pisze:
22 paź 2024, 15:05
zdzichu123 pisze:
22 paź 2024, 12:51
a co ciekawe ta stronke UKE pokazuje mi dla tego numeru info 'blad weryfikacji captcha'.. a moje inne numery prawidlowo identyfikuje

Ile razy próbowałeś sprawdzić operatora felernego numeru?
no wlasnie to nie ma zadnego znaczenia bo za kazdym takim komunikatem gdy sprawdzam inny numer zawsze wyskakuje poprawna odpowiedziec, ta pokazuje sie tylko w przypadku tego numeru, ktory rzekomo jest wlasnie przenoszony
 #1181721  autor: zdzichu123
 23 paź 2024, 09:30
babciagienia1p pisze:
22 paź 2024, 15:35
@zdzichu123
Czy ten felerny numer, przypadkiem, nie wygasł u dotychczasowego operatora?

------Edycja_1----------
Czy masz na nim połączenia przychodzące?
po ok 30 godzinach od zlozenia ponownego wniosku dostalem w koncu smsa 'dziekujemy za rejestracje numeru w faktmobile',
kod USSD *111*49*1# pokazuje mi 'twoja taryfa to fakt mobile',
na koncie mialem 0zl przed migracja ale teraz *101# pokazuje mi 1,50 + 3.50 promocji,

ten proces to wynik sporej niekomptencji pracownikow playa jak i konsultantow faktu przez telefen z tymi swoimi durnymi powodami blokad migracji a do tego mam wrazenie ze fakt ma jakis legalny zakaz ubijania marki fakt, ale mimo wszystko swiadomie utrudnia przejscie na nią torpedujac zycie wlasnym pracownikom..

czy teraz powinienem doladowac te min. 5zł i aktywowac jeden z pakietow ponizej?
https://www.faktmobile.pl/oferta/atrakcyjne-pakiety
 #1181722  autor: babciagienia1p
 23 paź 2024, 09:56
@zdzichu123
Zanim coś doładujesz, sprawdź ważność konta *101#. Do kiedy?
Kontrolnie, na rympał, spróbuj wysłać kod USSD *111*340*1#. Zobaczymy co wróci.

Kolejne kroki (pakiety) są zależne od Twoich potrzeb. Najbardziej bezobsługowy jest pakiet maksimum 15,- zł - no limit bez MMS-ów. Koszt - maksimum 15,-zł w miesiącu kalendarzowym.

Inne pakiety i sztuczki, typu bezpłatne kody, są bardziej absorbujące. Daj znać czego potrzebujesz.

-------Edycja_1--------
Wyślij, jak najszybciej, SMS o treści CYFI na numer 4949.

---------Edycja_2---------
babciagienia1p pisze:
01 cze 2024, 21:30
"Droższe"
1) 0,5 GB za 4,- zł
2) 1 GB za 5,- zł
3) 2 GB za 9,- zł
4) 4 GB za 15,- zł
5) 10 GB za 25,- zł
6) NL SMS-y za 9,- zł
7) 100/100/100 za 9,- zł
8 ) 300/300/300 za 19,- zł
9) 500/500/500 za 29,- zł

"Tańsze"
1) 1 GB za 3,- zł
2) 2 GB za 5,- zł
3) 4 GB za 8,- zł
4) 10 GB za 15,- zł
5) 50/50/250 za 3,- zł
6) 300/300/300 za 9,- zł
Pakiety tańsze przedłużają droższe, ale same znikają po swoim terminie ważności.
Pakiety droższe przedłużają i są przedłużalne. Dodatkowo, można je przedłużać kodami z gazety.
Kolejność schodzenia:
1) kody z gazety
2) tańsze
3) droższe.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2024, 10:45 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1181727  autor: zdzichu123
 23 paź 2024, 10:40
babciagienia1p pisze:
23 paź 2024, 09:56
Kontrolnie, na rympał, spróbuj wysłać kod USSD *111*340*1#. Zobaczymy co wróci.
(...)
Wyślij, jak najszybciej, SMS o treści CYFI na numer 4949.
no ale po co mialbym korzystac z jakiej promocji playa skoro przenioslem sie do faktu?
https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 012018.pdf

CYFI na numer 4949
-> a co to mialoby mi dac?
 #1181728  autor: babciagienia1p
 23 paź 2024, 11:07
@zdzichu123
Fakt jest taryfą Playa, dlatego regulamin jest firmowany przez P4.
Ten regulamin jest archiwalny, ale zdarzają się (rzadko) przypadki uruchomienia promocji 200/20/60/RWK, szczególnie przez infolinię (w zależności od osoby, która odbierze telefon).

CYFI na 4949, wysłany dzisiaj, da Ci 10 SMS-ów do wykorzystania przez 7 dni, z możliwością przedłużenia. Zaproponowałam to, żebyś mógł zapoznać się z różnymi możliwościami. Nie chcesz, nie korzystaj.
Niemiła księdzu ofiara, cielę do domu.

Czy mógłbyś, łaskawie, podać aktualną ważność konta głównego? Od tego zależą dalsze kroki. O Twoich potrzebach, w zakresie rozmów, SMS-ów, MMS-ów i internetu, nawet nie wspominam...
 #1181734  autor: zdzichu123
 23 paź 2024, 12:16
babciagienia1p pisze:
23 paź 2024, 11:07
@zdzichu123
Fakt jest taryfą Playa, dlatego regulamin jest firmowany przez P4.
Ten regulamin jest archiwalny, ale zdarzają się (rzadko) przypadki uruchomienia promocji 200/20/60/RWK, szczególnie przez infolinię (w zależności od osoby, która odbierze telefon).

CYFI na 4949, wysłany dzisiaj, da Ci 10 SMS-ów do wykorzystania przez 7 dni, z możliwością przedłużenia. Zaproponowałam to, żebyś mógł zapoznać się z różnymi możliwościami. Nie chcesz, nie korzystaj.
Niemiła księdzu ofiara, cielę do domu.

Czy mógłbyś, łaskawie, podać aktualną ważność konta głównego? Od tego zależą dalsze kroki. O Twoich potrzebach, w zakresie rozmów, SMS-ów, MMS-ów i internetu, nawet nie wspominam...
wybacza moją nieufność, dziękuje za te hinty, generalnie zależy mi na jak najdłuższej ważnosci konta (przychodzacych polaczeniach) i minimalnych oplatach takze skorzystalem z tej opcji za 3zł, i widze waznosc wydluzyla mi sie na rok, takze dokladnie to czego czekiwałem, dzięki za pomoc
 #1181744  autor: babciagienia1p
 23 paź 2024, 13:48
@zdzichu123
Jeśli zależy Ci tylko na przychodzących, nie musiałeś kupować pakietu za 3,- zł.
Wystarczyło, ze spróbowałbyś aktywacji 200/20/60+RWK kodem USSD *111*340*1#.
Gdyby to już nie dawało ważności 425 dni na przychodzące, wtedy wystarczyłoby samo doładowanie 5,- zł bez kupowania pakietu za 3,- zł, który zniknie po 31 dniach.

Doładowanie można zrobić nie później niż 60 dni po utracie wychodzących. W praktyce nieco dłużej.
Każde doładowanie daje 365 dni wychodzących i minimum 425 dni przychodzących od momentu doładowania.
 #1181749  autor: zdzichu123
 23 paź 2024, 15:34
babciagienia1p pisze:
23 paź 2024, 13:48
@zdzichu123
Jeśli zależy Ci tylko na przychodzących, nie musiałeś kupować pakietu za 3,- zł.
Wystarczyło, ze spróbowałbyś aktywacji 200/20/60+RWK kodem USSD *111*340*1#.
Gdyby to już nie dawało ważności 425 dni na przychodzące, wtedy wystarczyłoby samo doładowanie 5,- zł bez kupowania pakietu za 3,- zł, który zniknie po 31 dniach.

Doładowanie można zrobić nie później niż 60 dni po utracie wychodzących. W praktyce nieco dłużej.
Każde doładowanie daje 365 dni wychodzących i minimum 425 dni przychodzących od momentu doładowania.
ok, rozumiem,
swoją drogą wreszcie UKE zaczela pokazywac poprawnie operatora
 #1181750  autor: babciagienia1p
 23 paź 2024, 15:57
@zdzichu123
Najdłuższe przychodzące, po doładowaniu za 5,- zł, są w taryfie Plusa - Prosto na Kartę.
Licząc od doładowania - rok wychodzących i trzy lata przychodzących (dwa lata po utracie wychodzących).
  • Strona 434 z 448
  • 1
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 436
  • 448
  • 1
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 436
  • 448