na infolinii Plus GSM twierdza ze wniosku nie otrzymali mimo ze Play wyslal mi wiadomosc ze wyslal wniosek i czekaja na decyzje plusa, ale za chwile byl sms/mail ze musieli anulowac bo juz zostal zgloszony wniosek, b.dziwna sytuacja...babciagienia1p pisze: ↑21 paź 2024, 12:51@zdzichu123
Wygląda, że jest jakiś błąd we wniosku. Prawdopodobnie obsługiwał Cię melepeta.
Plus nie dostał żądania wydania numeru.
Czy dawca numeru jest wskazany prawidłowo (dotychczasowy dostawca usług)? Powinno być Polkomtel Sp. z o.o.
Masz do wyboru:
1) Czekać. Według mnie, nie ma sensu.
2) Ponowne podejście do przeniesienia w jakimkolwiek salonie Playa. Obojętnie do Faktu czy do Playa. Lepiej do Faktu.
3) Ucieczka, na jeden-dwa dni (późno jest), do innej sieci, np. w salonie T-Mobile lub Orange. W przypadku Orange możesz wziąć NL na 37 dni za 0,- zł.
pracownik playa wydawal sie dosc kompetentny, mam wrazenie ze cos fakt mobile kombinuje...
na papierze jest "Wniosek o przeniesienie numeru do sieci Play" ale z logiem Faktu
pozniej tez: "Proszę o przeniesienie do P4 sp. z o.o. (sieć „Play”) z Polkomtel Sp. z o.o. numerów:"
takze to wyglada tak ze wniosek poszedl ale ktos w playu go wyslal po czym od razu anulował, pytanie dlaczego i z jakiego powodu,
na chacie playa napisali mi "z uwagi na brak doladowan" o co tu chodzi
