• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 433 z 448
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 448
 #1181527  autor: blacQ1
 19 paź 2024, 16:38
Nie wiem jak U was lecz przez cały dzień wysyłam smsa pod nr tel 4949 i pisze mi Przepraszamy Operator Nie Aktywował Pakietu krótki tel na infolinię i dodano pakiet 50 mb , ale tak nie może być , aby dzwonić lub pisać na czat z proźbą o dodanie pakietu na dany nr tel 🙂
 #1181535  autor: babciagienia1p
 19 paź 2024, 18:16
blacQ1 pisze:
19 paź 2024, 16:38
Nie wiem jak U was lecz przez cały dzień wysyłam smsa pod nr tel 4949 i pisze mi Przepraszamy Operator Nie Aktywował Pakietu

Wcześnie rano, przed godz. 05:00, nie miałam żadnych problemów. Wysyłałam na wielu numerach.
 #1181542  autor: abrams
 19 paź 2024, 23:07
blacQ1 pisze:
19 paź 2024, 16:38
Nie wiem jak U was lecz przez cały dzień wysyłam smsa pod nr tel 4949 i pisze mi Przepraszamy Operator Nie Aktywował Pakietu krótki tel na infolinię i dodano pakiet 50 mb , ale tak nie może być , aby dzwonić lub pisać na czat z proźbą o dodanie pakietu na dany nr tel 🙂
Ja aktywowałem 50 MB w sobotę około 00:40, na wielu numerach, przyszły 2 SMS, sprawdziłem *106#, wpadły 50MB, nie czekałem na 3-ci sms bo z reguły przychodzi późno i uderzyłem w kimono a rano około 9-tej przyszedł trzeci.
Jednak twoje obecne doświadczenie i moje ostanie z minutami (ten sam komunikat co u ciebie) pokazują, że lepiej wbijać kody z rana, przed 12-stą, bo popołudniowe godziny są trefne. Wygląda to, jakby (auto) wajchowy coś przestawiał.
 #1181547  autor: blacQ1
 20 paź 2024, 06:55
Użytkownicy Fakt Mobolile w dniu wczorajszym może i specjalnie nie chciałem wbić ręcznie kodu n 50 mb z tego względu , aby wczyścić historię smsów , ale to nic nie da , zadzwoniłem na infolinię fakt mobilę , tak jak wy tu piszecie , macie problem z uruchomieniem pakietów ( czasami) Konsultant sprawdził mi mój nr tel i powirdział iż mój nr tel loguje się do sieci 100 , a powinien 1 raz ja mówie nic na ten temat nie wiem ,i że powinienem w najbliższym czasie wymienić kartę SIM, może co noektóży z użytkowników fakt mobile rownież powinni wymienić kartę SIM?jeżeli jest taki problem ?
 #1181556  autor: blacQ1
 20 paź 2024, 10:28
Babcia w dniu wczorajszym została przeprowadzona synchronizacja urządzeń w celu poprawy działania usług , moim zdaniem jest ok tylko Konsultant coś tam mówił 🙂
 #1181558  autor: babciagienia1p
 20 paź 2024, 12:03
@blacQ1
Jaka synchronizacja urządzeń?
Ty zrobiłeś synchronizację swoich urządzeń czy operator przeprowadził poważną synchronizację swojego systemu i swoich urządzeń?
 #1181568  autor: blacQ1
 20 paź 2024, 13:59
Babcia została przeprowadzona synchronizacja urządzeń po przez operatora , no i w dniu dzisiejszym , restart nr tel , również po przez operatora , czyli Konsultanta fakt Mobile , przez infolinię ,Konsultacji zalecają aby wyłączyć tel na około 15-30 minut coś tam pomogło , ale na jak długo nikt nie wie pozdrawiam
 #1181578  autor: Chochol
 20 paź 2024, 16:45
Wystarczyłoby wprowadzić pakiet 30min/30sms/250 MB nawet w cenie 5 zł, ale odnawialny i z kumulacją. Wielu przestało by się bawić w kody z gazety Fakt, której znakomita większość z tego forum dawno na oczy nawet nie widziała.
 #1181592  autor: reset89
 20 paź 2024, 23:40
Chochol pisze:
20 paź 2024, 16:45
Wystarczyłoby wprowadzić pakiet 30min/30sms/250 MB nawet w cenie 5 zł, ale odnawialny i z kumulacją. Wielu przestało by się bawić w kody z gazety Fakt, której znakomita większość z tego forum dawno na oczy nawet nie widziała.
Wypraszam sobie. Odkąd zacząłem januszować w fakt mobile, to z ciekawości u znajomego w kolporterze zobaczyłem jak to wygląda.
 #1181601  autor: zdzichu123
 21 paź 2024, 10:09
czy wiecie jak aktualnie z mozliwoscia migracji z prepaida np z plusa do fakt mobile?
w salonie playa sa karty sim i niby mozna przeniesc ale jak dzwonie na infolinie fakt mobile to twierdza ze aktualnie migracja jest niemozliwa ani z playa ani z innych sieci..
 #1181604  autor: babciagienia1p
 21 paź 2024, 10:57
@zdzichu123
1) Idź do salonu Playa. Poproś o przeniesienie do taryfy Fakt. Jeśli w salonie pracują rozsądni ludzie, przeniosą. Rodzaj karty (Play vs. Fakt) nie ma znaczenia.

2) Jeśli w salonie pracują nierozsądni (hmm... co za poprawność), przenieś do Playa, następnie zmień w Play24 taryfę na Pnk 3.0. Można zmienić też kodem USSD *163*30#.
W kolejnym kroku, po ustabilizowaniu taryfy Pnk 3.0, zmień taryfę na Fakt kodem *163*12#.
 #1181606  autor: zdzichu123
 21 paź 2024, 11:08
babciagienia1p pisze:
21 paź 2024, 10:57
@zdzichu123
1) Idź do salonu Playa. Poproś o przeniesienie do taryfy Fakt. Jeśli w salonie pracują rozsądni ludzie, przeniosą. Rodzaj karty (Play vs. Fakt) nie ma znaczenia.
(...)
problem w tym, ze juz bylem, w salonie dostalem karte sim fakt mobile, papier podpisalem, niby wszystko ok ale mija kolejny dzień, i przeniesienie nie następuje, jakieś błedy o anulowaniu wniosku, bo nie moga byc dwa, pozniej ze ponownie dziekujemy za zlozenie wniosku, tam panuje spory chaos...jeszcze pare miesiecy temu wszystko przeszlo bezproblemowo
 #1181611  autor: blacQ1
 21 paź 2024, 12:08
Witam , ja z kolei byłem dziś w salonie Play z proźba o wydanie karty duplikat w , jednym z alonów Play Pani Konsultantka mowiła iż nie mają karty SIM , podziekowałem , oraz poszłem po kilku chwilach pojechałem do drugiego salonu Play gdzie nigdy nie spodziewałem się że jest karta SIM fakt mobile i pytają się mnie dlaczego chcę duplikat karty , ja na to iż nie mogę wysyłać smsy pod nr tel 4949 ponieważ jest to karta uszkodzona , od razu wyciągneła kartę SIM fakt mobile , powirdziała iż cesja na nową kartę będzie do 4 h wiec na razie czekam tak do 14 stej przyslą mi sms-a że już mogę wymienić kartę na nową , aby te problemy znikły !
 #1181612  autor: babciagienia1p
 21 paź 2024, 12:19
zdzichu123 pisze:
21 paź 2024, 11:08
...papier podpisalem, niby wszystko ok ale mija kolejny dzień, i przeniesienie nie następuje, jakieś błedy o anulowaniu wniosku, bo nie moga byc dwa, pozniej ze ponownie dziekujemy za zlozenie wniosku, tam panuje spory chaos...jeszcze pare miesiecy temu wszystko przeszlo bezproblemowo

1) Zerknij do papieru i sprawdź jaką masz datę przeniesienia numeru.
2) Skąd dwa wnioski? Próbowałeś procedury naprawczej jakiegoś błędu? Przenosiłes drugi raz ten sam numer?
PS. Najważniejsza jest data przeniesienia. Jeśli minęła, aktywuj kartę i sprawdź taryfę kodem *111*49*1#

----------Edycja_1-----------
W jakim trybie przenosiłeś numer? Z oferty na kartę? Z abonamentu? Po okresie promocji?
 #1181613  autor: zdzichu123
 21 paź 2024, 12:38
babciagienia1p pisze:
21 paź 2024, 12:19
zdzichu123 pisze:
21 paź 2024, 11:08
...papier podpisalem, niby wszystko ok ale mija kolejny dzień, i przeniesienie nie następuje, jakieś błedy o anulowaniu wniosku, bo nie moga byc dwa, pozniej ze ponownie dziekujemy za zlozenie wniosku, tam panuje spory chaos...jeszcze pare miesiecy temu wszystko przeszlo bezproblemowo
1) Zerknij do papieru i sprawdź jaką masz datę przeniesienia numeru.
2) Skąd dwa wnioski? Próbowałeś procedury naprawczej jakiegoś błędu? Przenosiłes drugi raz ten sam numer?
PS. Najważniejsza jest data przeniesienia. Jeśli minęła, aktywuj kartę i sprawdź taryfę kodem *111*49*1#

----------Edycja_1-----------
W jakim trybie przenosiłeś numer? Z oferty na kartę? Z abonamentu? Po okresie promocji?
Ad 1) termin przeniesienia numeru mam 'w jeden dzien roboczy od zlozenia wniosku' czyli dzis powinien byc przeniesiony...
Ad 2) no wlasnie nie skladalem dwoch wnioskow skladalem jeden, dlatego nie rozumiem tych dziwnych komunikatow,

na chacie playa twierdza ze "nie mozna przeniesc przez brak doladowan", jednoczesnie twierdza ze nie ma potrzeby aby bylo na koncie chociaz 1 grosz aby moc migrowac z innnej sieci do faktu...

numery sa caly czas aktywne u starego operatora, karty byly prepaidowe w plusie, zwykla migracja bez zadnych promocji, przynajmniej pracownik playa o zadnej nie wspominal, z tego co mowil wszystko powinno pojsc gladko, a jednak..
 #1181615  autor: babciagienia1p
 21 paź 2024, 12:51
@zdzichu123
Wygląda, że jest jakiś błąd we wniosku. Prawdopodobnie obsługiwał Cię melepeta.
Plus nie dostał żądania wydania numeru.
Czy dawca numeru jest wskazany prawidłowo (dotychczasowy dostawca usług)? Powinno być Polkomtel Sp. z o.o.

Masz do wyboru:
1) Czekać. Według mnie, nie ma sensu.
2) Ponowne podejście do przeniesienia w jakimkolwiek salonie Playa. Obojętnie do Faktu czy do Playa. Lepiej do Faktu.
3) Ucieczka, na jeden-dwa dni (późno jest), do innej sieci, np. w salonie T-Mobile lub Orange. W przypadku Orange możesz wziąć NL na 37 dni za 0,- zł.

-----------Edycja_1----------
Kiedy (data i godzina) składałeś wniosek o przeniesienie?
 #1181616  autor: zenkowik
 21 paź 2024, 12:57
zdzichu123: Długo już masz te numery w Plusie? Świeżego numeru Polkomtel potrafi nie puścić "bo tak" - podając jakiś bzdurny powód.
  • Strona 433 z 448
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 448
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 448